والیبال؛ بازی مرگ و زندگی برای ایران

نویسنده

تیم های ملی والیبال ایران و لهستان امروز برای چهارمین بار به مصاف هم می روند. تیم لهستان پیش از این موفق شده بود دو بازی خانگی را در برابر ایران به نفع خود به پایان رساند. ایران هم در بازی اول خانگی موفق شد این تیم را شکست دهد.
بازی امروز برای ایران بسیار مهم است. در صورتی که امروز ایران موفق شود لهستان را شکست دهد این شانس را دارد که با پیروزی در دو بازی آینده خود در برابر روسیه به مرحله بعد لیگ جهانی صعود کند اما اگر امروز لهستان موفق شود از سد ایران بگذرد تیم ایران نه تنها باید دو بازی بعدی را در برابر روسیه برنده شود بلکه باید امید داشته باشد که تیم آمریکا بتواند دو بازی بعدی را در برابر در برابر لهستان پیروز شود.
تیم لهستان در بازی قبلی در ایران ثابت کرد که مانند آمریکا تحت تاثیر فضای استادیوم آزادی قرار نمی گیرد و تیم بسیار قدرتمندی است. تیم پزشکی لهستان تلاش کرده است تا بارتوژ کورک، بهترین بازیکن لهستان و امتیازآورترین بازیکن لیگ جهانی را برای این بازی آماده کند. هنوز بازی کردن یا غیبت دوباره وی برابر ایران مشخص نیست و بی شک حضور او در این بازی برای لهستان بسیار حیاتی است. با این همه تیم ایران ثابت کرده است که اگر از تمرکز لازم برخوردار باشد توان شکست دادن هر تیمی را دارد همان‌گونه که در بازی قبلی موفق شد شکست را به پیروزی بدل کند.