احمدی نژاد تو دیپلم انسانیت هم نداری!

مهدی سحرخیز
مهدی سحرخیز

دکتر سلام

در این روزهای شادی! آرامش! وپیروزی! می خواستم برخی از حقایق را بازگو کنم تا دشمنان ما متوجه شوند که چقدر دروغ های  آنها مسخره و بی پایه است.

·         احمدی نژاد! تو نماد راستی و صداقت هستی و لحظه لحظه ی چهار سال گذشته گواه حقیقت این مطلب است.

·         احمدی نژاد! آن روز که محمدرضا جلایی پور در فرودگاه بازداشت شد، او دنبال خارج کردن اسناد و مدارک ملی برای فروش به بیگانگان و دشمنان بود. این عین حقیقت است و اینکه او در حال بازگشت برای اتمام دکترایش بود کذب محض است.

·         احمدی نژاد! سعید حجاریان در روزهای بعد از انتخابات در بالای سکوهای بلند می ایستاد و به مردم خط می داد که چگونه انقلاب مخملی، رنگارنگ و گل گلی انجام دهند. همه بیماری وی با پول و کمک بیگانگان یک شبه درمان شد تا او بتواند به خدمت خود به آنان ادامه دهند. آنها که ادعا می کنند شما او را در حال بیماری بدون مدرک بازداشت کرده اید و به علت سو رفتار با وی مجبور شده اید او را به بیمارستان ببرید دروغ می گویند. او از همه ما سالم تر است.

·         احمدی نژاد! این یک شایعه و دروغ بزرگ است که موسوی نخست وزیر زمان جنگ بوده و فیلم های وی ساختگی است. آقای خامنه ای هیچ وقت از او خوب نگفته است. او همواره همکار آمریکا بوده و مدارک تک تک چک های دریافتی وی از بانک های صهیونیستی در دسترس است.

·         احمدی نژاد! خاتمی، این ضد قانون ضد ولایت فقیه، به مدت 8 سال به عنوان یک اغتشاش گر خارجی رئیس جمهور نمایشی ما بود و همکاران وی چون ابطحی جملگی از بهمن 57 ضد انقلاب بودند.

·         احمدی نژاد! این حقیقت ندارد که همفکران تو در 18 تیر 1379 به کوی دانشگاه حمله کردند و موجب کشته و زخمی شدن دانشجویان بی گناه شدند؛ و بعد از ده سال این مأموران سیا و ام آی 6 بودند که به خوابگاه دانشجویان حمله بردند و تنها هدفشان این بود که بتوانند از آن برای پیش برد اهداف استکباری خود استفاده کنند.

·         احمدی نژاد! این راست نیست که پدر من هیچ وقت در تظاهراتی شرکت نداشته و فقط در مسافرت به شمال به جرم و گناه نوشتن دستگیر شده.

·         احمدی نژاد! این حقیقت ندارد که پدر من و دوستانش در زندان، تحت بازجویی هستند. مطمئنم آنها الان در هتلی پنج ستاره هستند و تنها دلیل اینکه ما نتوانسته ایم با آنها تماس بگیریم این است که آنها خود نمی خواهند که آرامش شان را بر هم بزنیم.

·         احمدی نژاد! این روزها کیفیت هالیوود آنقدر بالا رفته است که فیلم ندای ما را در خارج درست می کند و موذیانه از آن سوی دنیا با کیفیت پایین در youtube پخش می کند. غافل از اینکه برادران هوشیار ما youtube را در ایران فیلتر کرده اند و توطئه شان خنثی شده است.

·         احمدی نژاد! حقیقت این است که خواهر من به همراه 4 نفر از دوستانش به زور وارد خانه ای شده است که دوستان شما در حال نگهداری از آن بوده اند و اینکه 4 مرد نامحرم از یاران شما بدون حکم وارد خانه ای شده اند که دختری 19 ساله در آن تنها بوده است، دروغی بیش نیست.

·         احمدی نژاد! واقعا درست است که از فرزندان این ملت در زندان ها با چلوکباب سلطانی بر روی مبلمان های لوکس پذیرایی می شود و اینکه آنها جای نشستن ندارند و باید ایستاده بخوابند شایعه منافقان است.

·         احمدی نژاد! طبق شواهد و مدارک موجود (از آنها که مو لای درزشان نمی رود) هلیکوپترهای شما در حماسه حضور 3 میلیونی مردم در خیابان در حال ریختن گلاب بر روی خس و خاشاک خیابانی بودند و این از بزرگواری شماست!

·         احمدی نژاد! آزادی در کشور ما آنقدر زیاد است که مردم عادی می توانند از هر مغازه ای لباس ضد شورش بخرند و خراب کاری کنند. این روزها پلیس از جان گذشتگی زیادی کرده و همواره از امنیت مردم مواظبت نموده است. حتی مشاهده شده است که بعضی از نیروهای پلیس، از شدت شوق خدمت، وقت پوشیدن یونیفرم نداشته و با لباس عادی بدون هیچگونه حفاظی با یک شاخه چوب ساده از مردم حمایت نموده اند.

·         امروز در سالگرد 18 تیر نیز مردم علیرغم تمام تبلیغات رسانه های صهیونیستی به خیابانها نیامدند! و نشان دادند که با تو هیچ مخالفتی ندارند.و مأموران تو از گازهای اشک آور استفاده کردند چون می خواستند به مردم دراشک ریختن برای آسیب دیدگان 18 تیر 1379 کمک کنند.

 

دست مزن! چشم ببستم دو دست                      راه مرو! چشم دو پایم شکست

حرف مزن! قطع نمودم سخن                        نطق مکن! چشم ببستم دهن

هیچ نفهم! این سخن عنوان مکن                     خواهش نا فهمی انسان مکن

لال شوم، کور شوم، کر شوم                       لیک محال است که من خر شوم

 

 

امروز باری دیگر ثابت کردی که الحق فریبکاری. هیج وقت یادم نمیرود که به ۱۰ هزار نفر مردم گفتی که تو همچون امام حسین هستی. هر چه به این موضوع فکر می کنم می بینم که راست گفتی ولی باز هم مثل همیشه شخصیت ها را اشتباه گرفتی، همانطور که دستمال سبز رئیس جمهور موسوی را دزدیدی امروز نیز با دزدیدن شعار آقای کروبی که تغییر است ثابت کردی که یزیدی بیش نیستی در این عاشورایی که از ایران سبز من ساختی. 

 

احمدی نژاد! الحق که در این مدت نه تنها دکترای خود را ثابت کردی بلکه فوق دکترای جنایتکاری را هم گرفتی. اما صد حیف که دیپلم انسانیت  نداری!