نهضت آزادی هنوز به نتیجه نرسیده ‏‎ ‎

نویسنده

» نامزدهای انتخاباتی در مصاحبه با صباغیان ‏

هاشم صباغیان خبرهای مربوط به دیدار این تشکل سیاسی منقد با میرحسین موسوی را  کذب محض دانست و تصریح کرد که هیچ گونه ملاقاتی بین اعضای نهضت و این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری صورت نگرفته است.

 

 

 

مسوول ارتباطات سیاسی نهضت آزادی که در واکنش به خبر نادرست روزنامه کیهان سخن می گفت که ادعا کرده بود نهضت آزادی با موسوی ملاقات کرده و معاملاتی انجام داده اند گفت: “این اظهارات دستاویزی است که عده ای علیه نهضت چیده اند. آنها خلاف می گویند و متاسفانه وجدان مطبوعاتی را رعایت نمی کنند. اگر قرارباشد ملاقاتی صورت بگیرد از طریق بنده صورت خواهد گرفت چرا که مسوول ارتباطات سیاسی نهضت هستم. “

 

 

 

وی درخصوص احتمال وقوع چنین دیداری در آینده اظهار داشت: “برنامه نامزدها قرارست  در دفتر سیاسی نهضت مورد بررسی قرار گیرد. اگر دفتر سیاسی تصویب کند و ملاقاتی صورت بگیرد بلافاصله اطلاعیه خبری خواهیم داد و شرح ملاقات را منتشر خواهیم کرد.”

 

 

 

وزیر کشور دولت موقت در تشریح موضع نهضت آزادی در مورد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دهم خاطر نشان کرد: “در رابطه با  آقای خاتمی اطلاعیه دادیم و  از کاندیدا شدن ایشان استقبال کردیم . در رابطه با آقای موسوی نهضت هنوز هیچ تصمیمی نگرفته است. طبیعتا بررسی ها در حال در جریان است که نتیجه آن یا در مصاحبه ها یا در اطلاعیه های نهضت اعلام خواهد شد. ما انتخابات را گامی در جهت مساله راهبری و دموکراسی می بینیم. بنابراین  انتخابات همیشه مورد بحث ما بوده است.”

 

 

 

وی افزود: “ما طی سی سال گذشته هیچگاه سابقه تحریم نداشته ایم، چرا که معتقد به تحریم نیستیم. ما آقای کروبی و آقای میرحسین موسوی را ارزیابی خواهیم کرد و در اطلاعیه نهایی خود حمایت خودمان را از کاندیدای موردنظرمان اعلام خواهیم کرد.”