فراماسونهای جهان! متحد شوید

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

مصاحبه همسر مرحوم مرتضی آوینی را خواندم. بسیار مصاحبه درست و دقیق و هوشمندانه ای بود. او گفت که مرتضی آوینی در سالهای آخر عمرش تغییر کرده بود و گفت که در سالهای آخر عمرش تحت فشار بود و گفت که مرتضی از جنس روشنفکران نبود. در همین گفتگو گفته شد که آوینی تا سالها پس از مرگش مورد حمله روزنامه کیهان بود و بسیاری واقعیت های دیگر. مصاحبه بسیار خوب و درستی بود و دقیقا شبیه همان حرفهایی بود که من در مقاله “ مرتضی و ما” نوشتم و با توجه به اینکه موضوع آوینی باز شده است، تصمیم دارم به این نوشته ادامه بدهم.

 

راستش را بخواهید اصلا خوشم نمی آید که حکومتی که با بچه هایی مثل مرتضی آوینی و قیصر امین پور و مرحوم سید حسن حسینی چنین برخوردی می کند و از آنها سوء استفاده می کند، آنها را پیراهن مرحوم عثمان کند و با استفاده از آنها سر مردم را گول بمالد. مطمئنم که مرتضی آوینی هم که در سالهای آخر عمرش به همان جایی رسیده بود که بقیه روشنفکران مذهبی به آن رسیدند، ملاخور بشود. نمی شود که یک نفر را دق بدهید و وقتی مرد، جسدش را هم مورد سوء استفاده قرار دهید. من هم که می دانم این کلمات تا بیخ خانه های تان می رود، پس برای دادن یک تصویر درست از واقعیت همگی به هم کمک کنیم.

 

از اینها گذشته، خواندن روزنامه کیهان امروز، مرا به این نتیجه رساند که احتمالا خدابیامرز حسین شریعتمداری، به رحمت ایزدی تشریف برده است. برای آن مرحوم از خداوند طلب بخشش می کنم، اگرچه حدس می زنم کار از خداوند و بخشش و این چیزها گذشته باشد، ولی بالاخره ما کار خودمان را می کنیم. حتما سووال می کنید که از کجا فهمیدم که حسین شریعتمداری مرحوم شده است؟ خیلی چیز عجیبی نبود. درست است که شریعتمداری طرفدار استبداد بود و خدابیامرز برای خودش فاشیستی محسوب می شد، ولی هرچه بود “ خل و چل” نبود. مصاحبه وزیر اطلاعات را بخوانید و به مطلبی که در مورد جرس نوشته شده است، دقت کنید.

 

امکان ندارد شریعتمداری زنده باشد و کیهان بنویسد که “ گروه ماسونی جرس، شامل مهاجرانی، کدیور، بهنود و سروش است” البته شوخی داریم، ولی چسباندن کدیور و سروش و بهنود به همدیگر خودش بقول خانم آوینی کار حضرت فیل است، چه برسد به اینکه این افراد اعضای فراماسونری هم باشند. البته این سلطنت طلبان گاهی می گویند که انقلاب اسلامی ایران یک اقدام فراماسونری انگلیس بود، ولی ما تا حالا باور نکرده بودیم. شاید هم همین طور بوده و ما خبر نداریم، بروم نگاهی به آینه بکنم شاید خودم هم فراماسون شده باشم و خبر ندارم. البته در مورد مسعود بهنود یک شکی من کرده بودم، ولی قبلا فکر می کردم بهنود صهیونیست بوده و پایه گذار آژانس بین المللی یهود است، نمی دانستم که فراماسون است. عینک هم که دارد، فارسی هم که خوب بلد است، فعلا هم در لندن است، دیگر چه کم از فراماسونها دارد؟

 

در همین راستا، و با توجه به برخی نکات مختلف و متفاوت دیگر، برخی سووالاتی که پاسخ دادن به آنها واجب شرعی است و اگر کسی به آن پاسخ ندهد، الهی وربیافتد، به حضور کلیه خوانندگان محترم عرض می شود. پاسخ ها را حتما حتما حتما تا یک ساعت پس از خواندن سووالات بدهید، بعدا برگه را پشت و رو روی زمین بگذارید، بعد خودتان را برای 22 خرداد آماده کنید. در مورد آخر یواش یواش توضیحاتی در روزهای آینده خواهم داد.

 

سووال اول: احمدی نژاد امروز گفته است “ هیچ کس به دلیل مخالفت در زندان نیست.” حدس می زنید شخص مذکور در هفته آینده چه جمله ای را بیان کند؟

گزینه اول: اصولا هیچ کس در ایران زندانی نیست.

گزینه دوم: اصولا در ایران زندان وجود ندارد.

گزینه سوم: تعدادی زندانی بودند، خوردیم، تمام شدند.

گزینه چهارم: کسانی که در زندان هستند موافق حکومت هستند، ولی بازهم آزادشان نمی کنیم.

گزینه پنجم: وقتی وارد زندان شدند مخالف بودند، ولی حالا موافق شدند، درد هم نمی کند.

 

سووال دوم: با توجه به اینکه آیت الله خامنه ای یک سال قبل گفته بود “ آمریکا بزودی نابود می شود” و در نتیجه تورم در ایران از 18 درصد به 24 درصد رسید، گفته امروز شخص مذکور که “ ملت ایران تهدید کنندگان را به زانو درخواهد آورد.” باعث چه اتفاقی خواهد شد؟

گزینه اول: تورم جهانی کاهش پیدا می کند و تورم در ایران به 30 درصد خواهد رسید.

گزینه دوم: اگر دو تا سخنرانی دیگر بکند، قیمت نان و گوشت دوبرابر می شود.

گزینه سوم: تورم به 30 درصد نمی رسد، ولی به 27 درصد می رسد.

گزینه چهارم: اصولا هر وقت آمریکا را تهدید می کنیم یکی از مشکلاتش حل می شود و یک مشکل جدید پیدا می کنیم.

 

سووال سوم: با توجه به اینکه وزیر اطلاعات گفت خاتمی ممنوع الخروج نیست، در پاسخ به سووال یک خبرنگار که پرسید پس چرا از خروج او جلوگیری شده است؟ گفت من اطلاعی ندارم. لطفا بگوئید اگر وزیر اطلاعات اطلاع ندارد، پس چه کسی، به چه دلیل، اطلاع دارد؟

گزینه اول: وزیر راه و ترابری، چون خروج و ورود یا ته راه است یا سر راه.

گزینه دوم: وزیر صنایع سنگین، چون خاتمی باید در ولایت ذوب شود تا اجازه خروج بگیرد، و هنوز ذوب نشده است.

گزینه سوم: وزیر علوم و آموزش عالی، چون خاتمی هنوز مغزش کار می کند و فراری دادن مغزها زیر نظر وزیر علوم است.

گزینه چهارم: سازمان میراث فرهنگی، به دلیل کنترل کلیه اشیاء گرانبها و عتیقه

 

سووال چهارم: محمود احمدی نژاد به یک خبرنگار خارجی گفت “ نداآقاسلطان در هیچ تظاهراتی حضور نداشت.” با گفتن این حرف می خواست چه چیزی را ثابت کند؟

گزینه اول: می خواست ثابت کند دروغگو دشمن خداست.  

گزینه دوم: می خواست ثابت کند که هنوز همان احمدی نژاد یک سال قبل است.

گزینه سوم: نمی خواست چیزی را ثابت کند، ولی خودش ثابت شد.

گزینه چهارم: دفعه بعد می گوید اصلا کسی به اسم نداآقاسلطان وجود نداشت.
گزینه پنجم: ندا که هیچی، سهراب اعرابی و هفتاد نفر دیگر کجا کشته شدند؟

 

سووال پنجم: امروز وزیر اطلاعات خبر داد که یک گروهک در کردستان منهدم شده است، این وزیر در پاسخ به این سووال که نام این گروهک چیست، گفت “ صبر کنید در آینده اعلام می کنیم.” به نظر شما چرا وزیر اطلاعات می خواهد نام این گروه را در آینده اعلام کند؟

گزینه اول: چون باید اول گروه را تشکیل بدهد و بعد اسم بگذارد، بعد نامش را اعلام کند. 

گزینه دوم: چون همه افراد گروه کشته شدند و کسی زنده نماند که نام گروه را بگوید.

گزینه سوم: چون کردستان خیلی دور است و تا یکی از آنجا بیاید و اسم گروه را بگوید یک ماه طول می کشد.

گزینه چهارم: حالا این قدر سووال کنید تا خودتان را هم به اتهام عضویت در گروه منهدم کنند.

گزینه پنجم: اصولا کرد بودن دلیل کافی برای نابودی هر گروهی است، حالا می خواهد اسم داشته باشد، یا نداشته باشد.

 

سووال ششم: احمدی نژاد همین امروز به یک خبرنگار خارجی گفت “ مردم آزادانه من را انتخاب کردند.” این جمله با کدام گزینه مربوط است.

گزینه اول: اونجای عمه آدم دروغگو!

گزینه دوم: به عمه اش چی کار داری؟ خودشو بچسب!

گزینه سوم: نمی تونم به خودش بچسبم، سریشه دیگه کنده نمی شه.

گزینه چهارم: کدام عمه از کدام بابا؟

 

سووال هفتم: به نوشته خبرگزاری فارس “ مدیران مسوول مطبوعات و خبرگزاری ها خواستار آزادی خبرنگار ایرانی در ایتالیا شدند.” چرا این افراد خواستار آزادی خبرنگاران ایرانی در خود ایران نشدند؟

گزینه اول: چون در مسائل داخلی ایران دخالت نمی کنند.

گزینه دوم: چون مطمئن هستند که دولت ایران خبرنگار آزاد نمی کند، ولی ایتالیا می کند.

گزینه سوم: چون خودشان در دستگیری خبرنگاران داخلی نقش داشتند.

گزینه چهارم: چون سووال بیخودی می پرسی جواب نمی دم.

 

سووال هشتم: سردار محسن رضایی گفت “ برای شرکت هاشمی در مراسم تنفیذ احمدی نژاد دنبالش رفتم، ولی خانواده اش آدرس او را به من ندادند.” علت ندادن آدرس چه بود؟

گزینه اول: می ترسیدند

گزینه دوم: اطمینان نداشتند

گزینه سوم: کسی که آدرس مرد دوم حکومت را ندارد، بیخودی دنبالش نمی رود.

گزینه چهارم: حالا خیلی کار خوبی کرده توضیح هم می دهد.

گزینه پنجم: توطئه خانوادگی آخرین فیلم هیچکاک بود.