سلامی: سپاه در مواجهه با جریانات معاند محدودیتی ندارد

نویسنده

به گزارش خبرگزاری «تسنیم» حسین سلامی٬ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران استان سیستان و بلوچستان با اشاره به «اشراف اطلاعاتی وسیع» سپاه٬ اظهار داشت که این سازمان برای مواجهه با «جریانات معاند» محدودیتی برای خود ندارد.

سلامی با اشاره به درگیری‌های مرزی در استان سیستان و بلوچستان و نقش پاکستان در ایجاد امنیت این مرز گفت: «هر کشوری باید تعهدات خود را در قبال امنیت داخلی خود و کشور همسایه به رسمیت بشناسد، امنیت مرزی یک نیاز مشترک و مهم بین کشورهای همسایه است. اساس کار ما دخالت در امور هیچ کشور نیست اما اگر احساس شود که کشورهای همسایه قادر به انجام تعهدات خود نیستند مجبور به برخورد با دشمنان خود هستیم».

وی درباره‌ برخورد سپاه با «جریانات معاند» گفت: «گروه‌های پدافندی ما، گروه‌های معاند را همه جا و گروهک‌های تروریستی را دنبال و اگر آنان دست از شرارت برندارند با آنان برخورد کوبنده و قاطعی خواهد شد بنابراین توصیه می‌شود که به دامان نظام بازگشته و از اصل رأفت اسلامی برخوردار شوند و سپاه هم برای مواجهه با جریانات معاند، محدودیتی برای خود ندارد».

سلامی همچنین در توضیح وسعت سطح اطلاعاتی سپاه اظهار داشت: «سطح اشراف اطلاعاتی ما به گونه‌ای وسیع است که دشمنان ما بهتر آن را حس می‌کنند و خود ما هم این برآورد را داشته که دارای تسلط کامل در این مهم هستیم و سیستم‌های اطلاعاتی ما با واکنش‌های سریع و به موقع همواره توطئه‌ها را خنثی می‌کند».