موسوی با فاصله زیاد اول می شود

نویسنده

» نماینده مجلس هشتم در گفت و گو با روز:

قدرت الله علیخانی نماینده مجلس هشتم در گفت وگو با روز گفت کسانی که احمدی نژاد درمناظره خود با آقای موسوی از آنها برای فساد اقتصادی نام برده باید بیایند درتلویزیون و از خود دفاع کنند وپذیرفته نیست که صدا وسیما طرف احمدی نژاد را بگیرد و اجازه ندهد این افراد در تلویزیون ظاهر شوند.

این نماینده مجلس با اشاره به شور انتخاباتی در میان مردم گف:  تب شورانتخاباتی بسیار بالاست و من پیش بینی ام این است که با حضور گسترده مردم  مواجه خواهیم بود و با این مشارکت حداکثری بین سی تا سی وپنج میلیون نفر درانتخابات شرکت خواهند کرد. این روزها در خیابان های تهران وشهرها مردم را می بینیم با شوق زیادی به صحنه آمده اند که از کاندیداهای خود حمایت کنند. پیش بینی ما این است که آقای موسوی با فاصله زیادی نفر اول بشود.

وی در خصوص ریزش رای رییس جمهوری بعد از مناظره  با میرحسین موسوی گفت:   بعد ازمناظره آقای احمدی نژاد با آقای موسوی که نه اخلاقی بود نه شرعی بود باعث شد برخی از آرای ایشان هم ریزش کند و تواضع و فروتنی و شخصیت و حیای اقای موسوی باعث شد که محبوبیت ایشان هم افزایش پیدا کند.

وی افزود: من پیش بینی می کنم که انتخابات به دور دوم کشیده بشود. اگر چه برخی نظر سنجی ها اینگونه می گوید که ممکن است انتخابات درهمان دور اول به نفع آقای موسوی تمام شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اظهارنظرهای آقای احمدی نژاد مبنی براینکه ریاست جمهوری او حتمی است گفت: آقای احمدی نژاد از این معجزات زیاد داشته است. پیش بینی ایشان از همان معجزات و هاله های نوری است که می بیند والا آنچیزی که درجامعه ماست غیراز آن چیزی است که ایشان می گوید.

علیخانی ادامه داد:  بالاخره ما کشور و نظام اسلامی هستیم و باید مراعات شرع وقانون را انجام بدهیم. برمنبای شرع و قانون وخدا و پیغمبر اظهارات ایشان خلاف بوده است. چون در هر کشوری قوه قضاییه است که باید حرف آخر را درمورد خلاف افراد بزند. ایشان اسم افرادی را برده که حضور نداشته اند. ضمن اینکه بارها اعلام کرده اند که ما افشاگری می کنیم.

وی با اشاره با مواضع احمدی نژاد در مناظره های تلویزیونی با کاندیداها گفت:  از دیدگاه من مناظره های آقای احمدی نژاد سازنده نیست. موضع گیری های آقای احمدی نژاد برایش رای نمی آورد. رهبری انقلاب هم اشاراتی داشتند که افراد مواظب باشند که در سخنرانی ها ومناظره ها مراعات قانون وشرع را انجام بدهند. طبق موازین شرعی و قانونی کسانی که احمدی نژاد از آنها اسم می برد می توانند شکایت کنند و باید بتوانند در تلویزیون وقت گذاشته شود از خودشان دفاع کنند.