ندای سبز آزادی آغاز به کار کرد

نویسنده

» تولد یک رسانه دیگر

با سپری شدن بیش از هفت ماه از انتخابات ریاست جمهوری واعمال محدودیت های بیشتر بر رسانه های منتقد دولت، هر روز رسانه ای پا به عرصه اطلاع رسانی می گذارد ویا از چرخه فعالیت بیرون می ماند؛ آخرین اتفاق در این عرصه آغاز به کار سایت “ندای سبز آزادی” است که دست اندرکاران آن هدفشان را “اطلاع‌رسانی دقیق و نیز تزریق امید و فکر به جان جنبش سبز” عنوان نموده­اند.

در سرمقاله روز نخست این سایت می خوانیم: “ما جمعی از ایرانیان تحول‌خواه و اصلاح‌طلب با دغدغه‌ای مشترک با یکدیگر هم‌صدا شده‌ایم تا ندای سبز مردم ایران را که همانا تحقق آزادی و عدالت است، سردهیم. این ندا، صدای ما تنها نیست؛ صدای میلیون‌ها انسان ساکن در جغرافیایی به نام «ایران» است که از دروغ و تزویر و بی عدالتی به تنگ آمده‌اند.”

این سایت همچنین تنها راه مبارزه را مانند مهدی کروبی و میرحسین موسوی، ادامه راه سبز امید دانسته و اصولی را هم بعنوان مرامنامه برای خود برشمرده است؛ از جمله: “التزام به قانون اساسی، التزام به مشی اصلاحی و پرهیز از افراطی‌گری و خشونت‌طلبی، التزام به اصول اخلاقی رسانه‌ای و تاکید بر ضرورت تغییر در وضع فعلی ساختار حاکمیت”.

گفتنی است در طی هفته­های پس از انتخابات ریاست جمهوری سایت “موج سبز آزادی” شروع به فعالیت کرد که فعالیت این سایت هم مانند سایت “میزان نیوز” ـ  نزدیک به گروه­های ملی، مذهبی و نهضت آزادی ایران ـ متوقف شد.

ندای سبز آزادی که در روز اول فعالیت با فیلترینگ عوامل حکومت روبرو شد در آدرس های زیر قابل مشاهده است:

 

www.irangreenvoice.com

www.irangreenvoice.net