توان نظامی سازمان آب و فاضلاب

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در حالی که به گزارش خبرگزاری فارس ، جمعی از مشاوران رئیس‌جمهور آمریکا در اندیشکده «مرکز ویلسون»در پژوهشی که به صورت خصوصی برای خبرگزاری فارس و احتمالا حسین جان ارسال کرده اند، به مقامات آمریکایی درباره هرگونه ماجراجویی نظامی علیه ایران هشدار داده اندو اعلام کرده اند نظرات تخصصی و تحقیقات بی‌شمار حاکی از آن است که حمله نظامی به ایران، منجر به اهداف مطلوب آمریکا نخواهد شد و صرفاً راهکار دیپلماتیک را از بین خواهد برد و همچنین تاکید موکد داشته اند اشغال ایران از توان نظامی آمریکا خارج است، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به دنبال تماس شهروندان مبنی بر فروکش کردن زمین جلوی درورودی منزلی در خیابان یافت آباد خیابان میر هاشمی آتش نشانان ایستگاه 87 را به محل حادثه اعزام کرد.

امیر معماریان معاون عملیات منطقه پنج سازمان آتش نشانی تهران که شخصا خودش در محل حضور داشت ، در مورد چگونگی این اتفاق گفت: این حادثه بر اثر شکستن لوله آب شهری در عمق زمین به وجود آمده که باعث شست وشوی خاک زیادی در اطراف لوله آب و درنهایت فروکش کردن آسفالت کوچه و قسمتی از کف حیاط منزل مسکونی و پدیدار شدن گودالی به حجم ده مترمکعب درمحل شده است.

با این احوال به نظر شما بهتر است کدام یک از اقدامات زیر را عملیاتی کنیم:

یک: مشاوران رئیس‌جمهور آمریکا در اندیشکده «مرکز ویلسون»، را بریزیم توی همین گودال ده متر مکعبی ، چون به درد کار دیگری نمی خورند.

دو: به مترجم همزمان خبرگزاری فارس جایزه بدهیم و بگوییم کاریکاتوریست نامرد خبرگزاری که کاریکاتور علی لاریجانی را کشیده بود، ولی زندانی نشد، عکسش را بکشد.

سه: بیخودی از دکترین سیاسی دولت خدمتگزار استفاده نکنیم، گودال ده متری چه ربطی به توان نظامی یک کشور دارد؟

چهار: موافقان گزینه قبلی را برای سفر سیاحتی به خیابان پاستور ببریم تا خودشان ربطش را پیدا کنند.

پنج:رئیس سازمان آب و فاضلاب تهران را جایگزین فرمانده سپاه کنیم تا توان تخریبی نیروهای نظامی مان افزایش پیدا کند.

البته هیچ شکی در افزایش توان نظامی سازمان آب و فاضلاب تهران، بخصوص واحد فاضلاب آن نمی توان داشت و این موضوع را از تبدیل کلیه تپه های گلکاری شده کشور به واحدهای سازمان مذکور می توان دریافت.

در همین راستا، امروز با رسیدن قیمت دلار آزاد به 3250 تومان، نه به نظرم رسیده به 3450 تومان، اجازه بدهید، مثل اینکه همین حالا به من خبر دادند که قیمت دلار به 3500 تومان رسیده است و این یکی دیگر از افتخارات سازمان اقتصادی نظامی آب و فاضلاب کشور است که باعث شده امروز خرید و فروش طلا و دلار در بازار بکلی متوقف شود. چون فروشندگان به این نتیجه رسیده اند که در لحظه ای که دارند دلار را می شمارند تا تحویل بدهند، قیمت دلار بازهم بالاتر می رود. برای همین هم دولت اعلام کرد که کلیه کالاهای غیردارویی از دریافت ارز مرجع محروم می شوند، لطفا دولت کلاهش را در همان حالی که در یکی از شعبه های سازمان آب و فاضلاب دارد گلکاری می کند، بالاتر بگذارد.

در همین حال قرار شد یک شعبه سازمان فاضلاب کشور که مستقیما زیر نظر بیت و شخص رئیس جمهور اداره می شود، در کارخانه رنو که از دیروز در حال تعطیل است، افتتاح شود. آگاهان معتقدند که مهم ترین فایده تاسیس شعبه فاضلاب در کارخانه رنو این است که اگر رئیس جمهور خواست به این کارخانه سر بزند، امکان اقامت شخص مذکور در ساعات افتتاح وجود داشته و با توجه به اینکه کارخانه رنو از دیروز تعطیل شده، از این طریق دولت احمدی می تواند اثر خودش را در این بخش نیز به خوبی بگذارد.

همزمان با افزایش توان نظامی سازمان آب و فاضلاب، مدیر مسوول روزنامه مغرب نیز بازداشت شد. دادستانی اعلام کرد که دستگیری امامی ناصری مدیرمسوول روزنامه مغرب هیچ ربطی به چاپ عکس خاتمی در صفحه اول آن ندارد، بلکه یک دلیل غیرمطبوعاتی دارد که مستقیما به سازمان آب و فاضلاب برمی گردد و آن اینکه شخص مذکور به عنوان روزنامه نگار وظایف خودش را در قبال گلکاری کردن روزنامه خودش انجام نداده و به جای توسعه فضای قهوه ای شهر که در راستای حمایت از دولت نزدیکتر به آقا می باشد، به توسعه فضای سبز که کلا ممنوع است، پرداخته است.

در همین حال محسن رفیقدوست نیز به توصیف توانایی های نظامی سازمان آب و فاضلاب در گذشته پرداخته و اعلام کرد که کلا هر نوع حمایت از سازمان آب و فاضلاب در هر جهت ضروری می باشد، بخصوص اینکه وی در مصاحبه اش گفت که “ میرحسین موسوی خائن نبود”، “ بهزاد نبوی مخالف جنگ بود” و یک بار بهزاد نبوی نوشته بود که “ خدایا لااقل در هیئت دولت شعور را جایگزین شعار بفرما” که از همان جا بود که محسن رفیقدوست متوجه شد با چه خائنینی سروکار داشته و در همان جا هم بود که برای اولین بار بهزاد نبوی آن جوک را تعریف کرد که از یک دانش آموز پرسیدند مساحت ایران چقدر است؟ گفت: 1648195 میلیون کیلومتر مکعب، بعد معلمش گفت برای چی مکعب؟ گفت: چون تولیدات نظامی سازمان آب و فاضلاب به ارتفاع یک متر در کل کشور در حال ایجاد است. و اساسا ایجاد گودال بر مبنای محاسبات مرکز ویلسون در حوزه فاضلاب از همان زمان آغاز شد.

البته به نظر می رسد که کلا روند فاضلاب سازی کل کشور در حال اجراست و با توجه به گفته آقای جوادی آملی در مورد گرانی که “ اشکال از تحریم نیست، مدیریت صحیح نیست” ، همین مدیریت با آن اندیشکده مرکز ویلسون رابطه داشته و اصولا آیت الله جوادی آملی از همان روزهای اول “هاله نور را ندید و تورم را دید.” البته بعد از مکانیزم قهوه ای سازی آیت الله جوادی آملی در سطح داخل کشور، همین مکانیزم در سطح جهانی نیز ادامه یافت و خالد مشعل در یک قهوه ای سازی فراگیر و جهانی اعلام کرد “ اردوغان رهبر جهان اسلام است.” و به نظر می رسد سال جهاد اقتصادی همچنان با توسعه انواع گودال در حوزه های مختلف آب و فاضلاب با انتخاب رنگ قهوه ای به عنوان رنگ سال به کار خودش ادامه می دهد.