دارالمجانین ام القراء

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

دارالمجانین ام القراء در تهران اعلام موجودیت کرد. این دارالمجانین اعلام کرد که آماده پذیرش کلیه بیماران روانی، عصبی، افراد مورد تائید مهدی کوچک زاده، کسانی که گازمی دهند و گاز می گیرند و افرادی که توانایی صدور نظرات بسیار ویژه دارند، می باشد. آقایان مهدی کوچک زاده، توکلی، شجونی، نقدی به عنوان اولین اعضای پذیرفته شده در این دارالمجانین ثبت نام و بستری شدند. مهدی کوچک زاده گفته است: “سعید حجاریان را دوستان خاتمی ترور کردند.” جعفر شجونی از اجداد نسل قبل کوچک زاده نیز اظهار داشت: “هاشمی باید از مجمع تشخیص مصلحت اخراج شود.” احمد توکلی نیز که حالش بیش از حد خراب بوده و به گفته آقوی همساده له له می باشد و اخیرا به الک سابیده است اعلام کرد: “اصلاح طلبان ما را در مجلس ششم به عنوان ضد ولایت فقیه هو می کردند.” یکی دیگر از اعضای جدید دارالمجانین که بلافاصله پس از گفتن این جمله بستری شده و فعلا به چند جای مطمئن بسته شده است، گفت: “فتنه 88 عامل تحریم ها بود نه طرح هولوکاست.” وی برای نشان دادن یک دلیل قطعی دندانهایش را نشان داد و سه بار سنگ به سوی پزشکان پرتاب کرد. نقدی نیز گفت: “فتنه گران در حال ایجاد شکاف در ملت هستند.” وی به عنوان مثال گفت: مثلا من و پسرعموم دو ماهه با هم حرف نمی زنیم.

 

ژنرال جیاپ درگذشت

ژنرال جیاپ فرمانده نیروهای ویتنام که در طول یک دوران طولانی فرماندهی ارتش مردمی ویتنام را برعهده داشت و موفق شده بود نیروهای سه قدرت بزرگ ژاپن، فرانسه و آمریکا را شکست بدهد، در سن 101 سالگی درگذشت. او در آخرین لحظات می خواست به جنتی بگوید “زکی” که درگذشت. به گفته آگاهان ویتنامی ها پس از پیروزی بر قدرتهای خارجی اغلب سربازان دلیر ویتنامی را دستگیر و به اردوگاههای کار فرستادند. ژنرال جیاپ همچنین موفق شد تمام کشور را برای مقاومت در برابر قدرتهای خارجی به شکل یک تونل شصت هزار کیلومتری در بیاورد. ده سال پس از آخرین پیروزی سربازان ویتنامی که بر ژاپن، فرانسه و آمریکا پیروز شده بودند، توانستند از ویتنام فرار کنند و در کشورهای دشمن به عنوان آشپز مشغول کار شوند. این پیروزی ژنرال جیاپ را به ویتنامی های عزیز تبریک و تسلیت می گوئیم.

 

رفع فیلتر توئیتر و فیس بوک در دست بررسی است

در حالی که یکی از مقامات دولتی اعلام کرده که فیس بوک همچنان در ایران فیلتر خواهد بود، یک مقام نزدیک به رئیس جمهور و شاید خود رئیس جمهور اعلام کرد رفع فیلتر توئیتر و فیس بوک در دست بررسی است. گزارش داده می شود گروه فیلتر کن ها فعلا قدرت بیشتری دارند، ولی روز به روز از قدرت آنها کاسته می شود. یک مقام انتظامی اعلام کرد که “جرائم اخلاقی دومین جرم اینترنتی در کشور است.” وی گفت: “29 میلیون جوان ایرانی که بین ده تا نود سال سن دارند از اینترنت استفاده می کنند.” آگاهان گزارش دادند که “اولین جرم اینترنتی در کشور استفاده از اینترنت است.” یک مقام قضایی مسئول که دارد قدرتش را از دست می دهد، برای همین برای گاز گرفتن از دندان مصنوعی استفاده می کند، اظهار داشت: “با توجه به اینکه 42 درصد مردم ایران جرم اینترنتی مرتکب می شوند و 56 درصد آنان جرم مالی مرتکب شده اند و 35 درصد آنها هم جرم سیاسی کرده اند، کلا ملت ایران 133 درصد مجرم هستند.”

 

سندی علیه علی دائی

علیپور از مسئولان فوتبال کشور اعلام کرد “هیچ سندی علیه علی دائی نداریم.” در همین حال محمود احمدی نژاد اعلام کرد که تعداد 1352 سند علیه علی دائی شامل عکس عروسی، نوارهای عروسی شهرام شب پره، پخش شده در عروسی، قرارداد علی دائی با شرکت کرسنت را حاضر است با قیمت مناسب به علیپور بفروشد. وی گفت: “اگر علی دائی اسناد را بخواهد بیست درصد زیر قیمت و عکس های خصوصی را از خانواده به دوبرابر قیمت به کلیه متقاضیان می فروشد.” احمدی نژاد گفت با فروش این اسناد بزودی بزرگترین دانشگاه اخلاقی خاورمیانه را تاسیس خواهیم کرد.

 

فتنه گران زیر چکمه نقدی

محمدرضا نقدی تروریسین و فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد “ماموریت تازه فتنه گران ایجاد شکاف میان مردم است.” وی گفت: این شکاف تا قبل از این در دولت وجود داشت و ما قصد داشتیم آن را بخیه بزنیم، ولی بعد از انتخابات برخی مسئولان برکنار شده و حالا در بین مردم هستند و شکاف شان را به بیرون دولت منتقل کردند. نقدی گفت: “البته فتنه گران هرگز موفق نخواهند شد، مگر اینکه موفق شوند.”

 

چرا باید مرگ بر آمریکا بگوئیم

برخی از مقامات کشور، اعلام کردند که مردم در نمازهای جمعه هنوز باید مرگ بر آمریکا بگویند و این کار برای بهداشت روانی مسئولان سپاه و غیره مناسب است. همین مقام که به تنهایی در مورد هفتاد میلیون ایرانی سخن می گفت، فواید زیر را برای شعار مرگ بر آمریکا برشمرد:

اول: گفتن شعار مرگ برآمریکا باعث می شود از میزان بیکاری در کشور کاسته شود.

دوم: گفتن شعار مرگ بر آمریکا باعث می شود گلوی مردم بازشود و استعدادهای خوانندگی کشور کشف شود.

سوم: گفتن مرگ برآمریکا باعث می شود نرمش قهرمانانه با نظم بیشتری انجام شود.

چهارم: گفتن شعار مرگ برآمریکا باعث می شود تا مسئولانی که به دلیل تلفن حسن و حسین دچار افسردگی بعد از زایمان شده اند، بهبودی بیشتری پیدا کنند و از میزان آلزایمر آنان کاسته شود.

 

حجاب لائیک ترکیه

دولت ترکیه بعد از صد سال مخالفت با حجاب و تبلیغ علیه چیزهای مشابه دیروز اعلام کرد که “استفاده از حجاب اسلامی در ادارات ترکیه آزاد شد.” یک مقام آگاه در ترکیه به خبرنگار ما گفت: “بیلمیرم نو اولدی.” در همین حال گزارش می شود که مقبره آتاتورک به مقدار پنج سانت جا بجا شد و گوشه هایی از آن ترک خورد.

 

بابا اغراق! بابا تبلیغات!

حسن روحانی، رئیس جمهور و عضو انجمن کلیدسازان مقیم مرکز در حالی که هی می خندید گفت: “ما در سیاست خارجی به اندازه پانصد روز قدم برداشتیم.” در همین حال یک مقام آگاه گفت: بابا اغراق! بابا پروپاگاندا! بابا تبلیغات! نگو مردم یاد محمود می افتن. در همین حال قرار شد از سوی انجمن شلواردوزان مقیم مرکز برای مسئولان کشور که گام های خیلی بلند برمی دارند، شلوار یدکی سفارش داده شود.