جنبش سبز علوی، حمایتت می کنیم

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

سردار سرهنگ برادر استاد حسین اسلامی

فرمانده محترم جنبش سبز علوی

 

احتراما، اینجانب سیدابراهیم نبوی، که هم سید بوده و هم پدرم سید است و هم جد و آبادم سید می باشد، و مدتهای طولانی است سبز می باشم، و اطلاعات خوبی برای آموزش برای اعضای آن جنبش سبز علوی، که اگرچه دیر به جمع ما آمدند، ولی خوش آمدند، دارم و ضمنا جزو همان گروهی می باشم که سفارت آمریکا را دستگیر نموده و بعد خودشان دستگیر شدند و به زندان رفتند، و همچنین تجربیات خوبی در مورد انواع جنبش دارم، ضمن تقدیر و تشکر از آن جنبش سبز علوی که بطور غیرمترقبه و در عرض اوچ ثانیه تشکیل گشت، حمایت خود را از آن جنبش محترم اعلام نموده و براساس تجربیات خود، موارد لازم را برای نحوه حضور سبز خاطرنشان می کنم.

 

اول، از سوی جنبش سبز معمولی، از شما تشکر می کنم که با حضور سبزتان در روز سیزده آبان، بخش اعظم مشکلات ما را حل نموده و به یاری هموطنان خود آمده اید، به هر حال جای دوری نمی رود، انشاء الله بزودی از خجالت شما درمی آئیم و در کنار هم جنبش سبز را به پیش می بریم. راستش را بخواهید تا قبل از آمدن شما ما خیلی نگران بودیم که نکند دوستان ما وقتی با نشانه سبز به خیابان می آیند، آنها را دستگیر کنند، اما حضور سبز شما خیال ما را راحت کرده و مطمئن هستیم که دیگر سبزپوشان را دستگیر نمی کنند. به همین دلیل از شما تشکر می کنیم که مردم را تنها نگذاشتید.

 

دوم، ما هم مثل شما جنبش سبز هستیم، البته سبز بودن ما قانونی است و براساس قرعه کشی مورخ اردیبهشت 1388 در وزارت کشور دولت نهم، رنگ انتخاباتی ما سبز شده است، به شما هم اجازه می دهیم که اگر خدای ناکرده زمانی یکی از اعضای تان دستگیر شد، بگوئید که علت داشتن نشانه سبز این است که طرفدار جنبش سبز هستید و سبز هم رنگ انتخاباتی و قانونی شماست. اشکالی ندارد، ما در این مورد حاضریم از شما حمایت کنیم. البته گفتن این نکته را لازم می دانیم که حالا که پذیرفته اید که مثل ما جنبش هستید و حتما طرفداران زیادی هم دارید و رنگ ما را هم پذیرفتید که سبز است، یادتان نرود که رهبران جنبش سبز و اهداف آن را هم یادتان نرود، موسوی و کروبی و خاتمی جزو رهبران جنبش سبز می باشند و ما خواستار تشکیل دولت سبز مردمی هستیم و رای ما را باید پس بدهند، یعنی باید با هم کمک کنیم که رای مان را پس بگیریم. البته حالا که بعد از شش ماه بالاخره جنبش سبز را به رسمیت شناختید، احتمالا یک ماه هم طول می کشد که میرحسین موسوی را هم به رسمیت بشناسید، البته اگر زودتر این کار را بکنید، ممنون می شویم.

 

سوم، ضمن تشکر از آن جنبش محترم، یادآوری می شود که دستبند سبز را لطفا سعی کنید به دست راست ببندید، می توانید آن را چند بار پیچ بدهید که سبزش قشنگ بزند بیرون تا چشم حسود هم کور بشود، یا اینکه فقط یک گره کوچک بزنید که خیلی شیک و مامان بشود، برادران هم می توانند از شال استفاده کنند. خواهران، روی چادر از شال و با مانتو روسری از روسری سبز می توانند استفاده کنند. ضمنا پیراهن توی شلوار، کت را هم داخل پیژامه نکنید، شما دیگر لباس شخصی نیستید، بلکه سبزپوش هستید و باید مرتب و تمیز باشید. این تذکر را هم به همه خواهران و برادران جنبش سبز علوی بدهید که چون همه اعم از دوست و دشمن که پیدا کردن جای آنها ممکن است اول کار برایتان سخت باشد، ولی بعد از عبور از مراحل اولیه تکامل پیدا می کنید و آسان می شود، از شما عکاسی و فیلمبرداری می کنند چون سبز هستید، به همین دلیل لطفا لبخند فراموش نشود و یادتان باشد اگر کسی لباس سبز پوشیده بود ولی اخم کرده بود، یا چماق دستش بود، یا گاز اشک آور یا هر نوع گازی از خودش توزیع می کرد سبز واقعی نیست.

 

چهارم، ضمن تشکر مجددتر از حضور سبز شما، خاطر نشان می کند که همینطوری برندارید زرتی شعار بدهید، شما باید مثل سبزها باهوش باشید، نه اینکه هر چیزی بلندگو گفت مثل ببعی تکرار کنید، شعارها حتما ای میل شده و از صد طریق برایتان آمده است، ضمنا در تمام سایت های سبز شعارهای سیزده آبان نوشته شده، ولی باز هم آنها ملاک نیست. سبز خوب کسی است که بتواند درجا و متناسب با اتفاقی که می افتد، شعارهای مناسب را بسازد. شما هم نباید مثل آن برادر بسیجی دهن گشاد که احتمالا از عکس اش بزودی برای آرم نایک استفاده خواهد شد، همینطوری دهان تان را تمام دندان بازکنید و هی شعارهای الکی سی سال مانده را جیغ بزنید، شعارها متناسب با شرایط و دقیق و مشخص باشد. ممنون

 

پنجم: ضمن تشکر بسیار مجدد از برادران جنبش سبز اشعار می دارد که باتوجه به اینکه ما سی سال قبل که انقلاب کردیم، اکثر شما داشتید با چیزهای مختلف بازی می کردید و بعد از چهار سال که ما از انقلاب مان پشیمان شدیم تازه شما انقلابی شدید، و به دلیل اینکه ما 29 سال قبل سفارت آمریکا را گرفتیم و آن موقع شما می خواستید سفارت شوروی را بگیرید و چهار سال بعد ما فهمیدیم چه اشتباهی کردیم و تازه شما یادتان افتاده بود که گرفتن سفارت آمریکا چه کار خوبی بوده، و ضمن یادآوری اینکه 27 سال قبل که جنگ شده بود ما و دوستان مان رفتند در بسیج و از مملکت دفاع کردند و کشته شدند و آن موقع شما داشتید ول می گشتید، و تازه ده سال بعد از جنگ یادتان آمد که می شود بسیجی و سهمیه جانبازان شد، و با توجه به اینکه ما سال 1376 اصلاح طلب شدیم و آن زمان شما می زدید خشتک مردم و ما را می کشیدید سر مردم و ما و تازه ده روز قبل شما فهمیدید اصلاح طلب واقعی هستید، و ضمن تذکر این نکته که ما شش ماه قبل جنبش سبز را راه انداختیم تا نگذاریم که مملکت به باد فنا برود و شما شش ماه است دارید دهان ما را آسفالت می کنید که رنگ سبز و جنبش سبز یک پدیده آمریکایی است، و حالا آمدید و می خواهید جنبش سبز تشکیل بدهید….. بابا جان! شما چرا همیشه یک فاز عقبید؟ چرا همه کارها را دیر می کنید؟ هفته قبل سبزها را کتک می زدید حالا همه می خواهید سبز شوید؟  

 

در پایان ضمن تشکر و قدردانی و امتنان و چیزهای دیگر، از شما ممنونیم که اگر چه با تاخیر، ولی آمدید و مشکلات حضور ما در سیزده آبان را حل کردید و از این به بعد ما به جای اینکه هفتاد درصد مان سبزپوشان مخالف دولت باشیم، نود درصد مان سبزپوش هستیم و غیره. ضمنا با توجه به اینکه حرکت بعدی ما روز شانزده آذر است، اگر قرار است تا آن روز جنبش سبز علوی تبدیل به جنبش دانشجویی علوی بشود، از حالا مقدمات آن را آماده کنید و نگذارید دو روز قبل از 16 آذر داداردودور کنید.

 

سبز باشید

سید ابراهیم نبوی

12 آبان 1388