شلوارهای فاق کوتاه و براندازی نرم

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی فرمانده نیروی انتظامی دیروز مسائل مختلفی را در مصاحبه خود ارائه داد که لازم است توضیحاتی در مورد آن داده شود، به همین دلیل توضیحاتی که لازم است در مورد آن می دهیم.

ای دل غافل

سردار گفت: « بدحجابی تبلور محسوس آن چیزی است که در پشت صحنه رخ می‌دهد و ما از آن غافلیم.»

توضیح: ظاهرا سردار تازه بعد از 27 سال متوجه شده کسانی که بدحجاب هستند، در پشت صحنه بی حجاب هستند و تا امروز فکر می کرد که آنها در پشت صحنه هم با حجاب هستند، ولی چون ایشان به پشت صحنه نمی تواند وارد شود، غافل از این موضوع بود.


تهدید ملی هفتاد درصدی

سردار گفت: « موضوع امنیت اخلاقی یک تهدید ملی است.»

توضیح: هفتاد درصد جامعه برای کل جامعه تهدید ملی محسوب می شوند و برای حفظ سی درصد از مردم از تهدید هفتاد درصد دیگر باید جلوی هفتاد درصد را گرفت.

براندازی خاموش از طریق خشتک

سردار گفت: « تردید نکنیم که فعالیت در حوزه امنیت اجتماعی نوعی براندازی خاموش است. »

توضیح کافی: فعالیت نویسندگان براندازی خاموش است، تجمع زنان براندازی خاموش است، تحصن معلمان براندازی خاموش است، فعالیت در اینترنت براندازی خاموش است، راه رفتن با کفش پاشنه بلند براندازی خاموش است، عرق خوری براندازی خاموش است، روسری نازک براندازی خاموش است، شلوار فاق کوتاه براندازی خاموش است، ماهواره براندازی خاموش است، مانتوی کوتاه براندازی خاموش است، شعر بلند براندازی خاموش است، انفجار اشکالی ندارد، تریاک کشیدن براندازی خاموش است، آدم کشتن با احساس مهدور الدم بودن طرف اشکالی ندارد…

سووال اساسی: این چه نظامی است که آمریکا و اسرائیل و اروپا و جهان نمی توانند آن را از بین ببرند، اما شلوار فاق کوتاه پسران و روسری نازک دختران و یک استکان مشروب آن را نابود می کند؟

تهاجم فرهنگی و عرق سگی

سردار گفت: « فاصله تولید تا مصرف مشروبات الکلی تنها 10 روزه است و به این ترتیب تولید کنندگان تا زمان مصرف مشروبات حتی هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و تمامی ریسکها را می‌پذیرند تا به اهداف تهاجم فرهنگی خود دست یابند. کشف بیش از4میلیون لیتر مشروبات الکلی در سال گذشته بسیار تکان‌دهنده است، این در حالیست که این مقدار تنها 25 تا 30 درصد مقدار مشروبی است که در کشور توزیع می‌شود.»

توضیح: اصولا در ایران توزیع مشروبات الکلی هیچ سودی ندارد و کلیه کسانی که این کارها را می کنند، فقط برای تهاجم فرهنگی، که معلوم نیست کجای آن فرهنگی است، مشروب می فروشند و حتی اگر سودی هم ببرند، آن را برای کمک به ناشرین ضد انقلاب و روزنامه نگاران برانداز و فیلسوفان جاسوس می دهند.

توضیح دوم: آدمها اصولا دو نوعند، یا به فکر تغییر جامعه اند که برانداز هستند، یا به فکرحال کردن هستند که آنها هم برانداز هستند، نوع سومی هم وجود دارد که معتادند و اصلا توی باغ نیستند که آنها هم برانداز هستند، فقط می مانند فیلسوفان که آنها هم برانداز هستند.

چرا جلوی آن را نمی گیرید؟

سردار گفت: « تاثیر مصرف قرصهای روانگردان بیشتر از مشروبات الکلی و مواد مخدر است.» و اضافه کرد: « امروزه یک میلیون و 200 هزار معتاد روزمصرف در کشور وجود دارد که این آمار به اضافه 700 تا800 هزار نفری است که به صورت تفننی مواد مخدر مصرف می‌کنند.»

سووال: ایران بالاترین مصرف کننده مواد مخدر و مهم ترین مرکز عبور مواد مخدر در جهان است، به عبارت دیگر مواد مخدر از طریق ایران به بقیه دنیا می رود، خب، چرا جلوی آن را نمی گیرید؟

ماهواره هم براندازی خاموش است

سردار گفت: « بیشترین بهره‌برداری از برنامه‌های ماهواره‌ای بخشهای غیراخلاقی است.»

توضیح: و به همین دلیل دولت فقط جلوی ماهواره ها و وب سایت های سیاسی را می گیرد.


چت کردن هم براندازی خاموش است

سردار گفت: « وبلاگها، سایتهای اینترنتی و انواع آموزش‌های غیراخلاقی و برقرای روابط نامشروع از طریق چت و … از جمله موارد تهاجم فرهنگی است که نیروی انتظامی به طرق مختلف خواهان برخورد با آن است.»

توضیح: در صورتی که نه مشروب می خوردید، نه بدحجاب بودید و نه فیلم سکسی پخش می کردید و نه روسری سه سانتی و شلوار فاق کوتاه می پوشیدید، خیالتان راحت باشد، در این حالت به جرم ورود به اینترنت، چت کرده، وبلاگ نویسی و خواندن وب سایت ها می توانید براندازی نرم کنید و حتما مجازات شوید.

نظرسنجی ناموسی

سردار گفت: « طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته برقراری امنیت ناموسی در کشور دغدغه‌ نخست مردم است، پس از این مساله نیز مواد مخدر و امنیت جانی و مالی مطرح می‌شود. حوادث در کشور زیاد نیست، اما مردم بسیار نگران هستند.»

توضیح اول: اصولا نظر مردم خیلی مهم است و جمهوری اسلامی برای مردم و نظرات شان ارزش زیادی قائل است، از جمله شرکت در میتینگ ها، انتخابات آزاد، نظرسنجی های غیرانتظامی و رفراندوم که جزو انواع براندازی به شمار می آید.

توضیح دوم: برای مردم ایران طبیعی است که پوشیدن شلوار فاق کوتاه و روسری سه سانتی خطر بیشتری دارد، تا اینکه کسی آنها را بکشد و یا منفجر شوند.

توضیح سوم: این نظرسنجی ها کاملا معتبر است و نیروی انتظامی کاملا آن را تائید می کند.

توضیح چهارم: انرژی هسته ای اولویت اصلی ما نیست، بلکه امنیت ناموسی در صدر مسائل است.


متاسفانه تعداد فیلمها کم است

سردار احمدی‌مقدم به فیلمبرداری‌های مخفی از اتاق‌های پرو، استخرهای زنانه، حمام خصوصی، سرقت فیلمهای خانوادگی‌ و انتشار آن در سطح گسترده اشاره کرد و گفت: « متاسفانه نیروی انتظامی از درصد کمی از این جرایم مطلع می‌شود.»

علت تاسف: برادران مجبور می شوند به جای دیدن فیلم های جدید، همان قبلی ها را چند بار ببینند.


شلوارهای فاق کوتاه و پابرهنه ها

سردار گفت: « با پوشش نامناسب برخی از آقایان از جمله بلوزهای کوتاه و تن‌نما، شلوارهای فاق کوتاه برخورد خواهد شد.»

توضیح: لطفا برای جلوگیری از براندازی شلوار کردی یا پیژامه بپوشید و به جای بلوزهای کوتاه، برادران نیز مانتو استعمال کنند.

پلیس ننگ را با رنگ پاک می کند

سردار گفت: « پلیس کاری با رنگ لباس ندارد.»

توضیح: و این مشت محکمی است به دهان یاوه گویانی که می خواهند بگویند در ایران آزادی اجتماعی وجود ندارد.

همه چیز با ضریب ده

سردار گفت: « طی اجرای طرح افزایش امنیت اخلاقی در سال گذشته، یک میلیون تذکر ارشادی به افراد داده شد، 100 هزار تن به نیروی انتظامی ارجاع و از این تعداد نیز 10 هزار تن به مراجع قضایی منتقل شدند.»

توضیح: نیروی انتظامی با دقت تمام عمل می کند و تمام اقداماتش قابا تقسیم به 10000 است و الکی آمار ارائه نمی دهد.


احساس کن، بهت دستور می دم، احساس کن!

فرمانده ناجا وعده داد که تا پایان سال، احساس امنیت افراد افزایش ‌یابد.

پیش بینی: طبیعی است با این برنامه دقیق و قابل اجرایی که ریخته شده است، حتما این احساس افزایش می یابد و اگر کسی احساس نکند که امنیت اجتماعی افزایش یافته، به عنوان مرتکب براندازی نرم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدید می شود.

نتیجه گیری فلسفی: شما اگر کار سیاسی کنید براندازی کردید، اگر کار فرهنگی کردید براندازی نرم کردید، اگر بچه سوسول باشید و اصلا کاری به هیچ چیز نداشته باشید هم براندازی کردید، اگر هم در خانه تان بکپید و تریاک بکشید و عرق بخورید باز هم براندازی کردید، پیدا کنید کسانی را که براندازی نمی کنند؟

تقدیر و تشکر: از سوی کلیه براندازان از اینکه معلوم شده است که هفتاد درصد ملت برانداز هستند، با این وجود هشتاد درصد ملت پشتیبان حکومت هستند، تشکر می نمایم.