روحانی روحانی، استعفا استعفا

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در راستای اعلام خواسته های امت شهید پرور و خلق قهرمان ایران و ملت بیدار دل پرخروش کشورمان که از ده دقیقه قبل از اعلام پیروزی حسن روحانی در انتخابات در ابعاد وسیع مطرح شد، اینجانب به نمایندگی از همه ملت ایران و ملتهای دیگر منطقه و کرات منظومه شمسی خواسته های خود را به رئیس جمهور اعلام کرده و بطور جدی از وی می خواهم حداکثر تا امشب به وقت گرینویچ این موارد را عملی نموده و نتیجه را از طریق رسانه های گروهی به اینجانب اعلام نمایند.

اول: دادن مجوز روزنامه به همه کسانی که به روحانی رای دادند و لغو مجوز مطبوعات کلیه حامیان دولت قبلی و همه کسانی که از نامزدهای دیگر دفاع کردند.

دوم: لغو حجاب اجباری و اجباری شدن استریپ تیز برای کلیه طرفداران حجاب اجباری تا نیم ساعت دیگر. همچنین دولت روحانی موظف است هر سال چهار بار کنسرت لیدی گاگا را در تهران، اصفهان، شیراز و مشهد برگزار کند.

سوم: برگزاری مسابقات جام ملت های اروپا ۲۰۱۶ در تهران و پیروزی تیم ملی ایتالیا در مسابقه فینال این جام با نتیجه ۳ بر صفر در برابر اسپانیا. گل های این بازی را باید کاسانو در دقیقه ۲۱ و ۶۵ و ده روسی در دقیقه ۴۳ بزند.

چهارم: بازگشت میلیونها ایرانی که در خارج از ایران زندگی می کنند به کشور، چه خودشان بخواهند یا نخواهند و اخراج کلیه طرفداران جلیلی از کشور، طرفداران جلیلی باید در کشورهای فقیر و بد آب و هوا زندگی کنند.

پنجم: افزایش سطح تحصیلی کلیه دیپلمه ها به لیسانس و اعطای درجه دکترا به کلیه ایرانیانی که لیسانس دارند یا احساس می کنند لیسانس دارند.

ششم: انتقال ایران به اروپای مرکزی تا پایان تابستان امسال بطوری که ایران همسایه فرانسه و آلمان بشود. با توجه به اهمیت خلیج فارس برای ایرانیان، این خلیج نیز عینا باید در محلی مشابه به همین شکل منتقل شود.

هفتم: باز پس گیری قفقاز و ترکمنستان و گنجه و گرجستان و بازگشت این کشورها به مام وطن. رئیس جمهور موظف است حداکثر تا ماه مرداد امسال این مناطق را به ایران بازگرداند.

هشتم: آزادی کلیه زندانیان سیاسی و غیرسیاسی و تبدیل زندانها به پارک و ایجاد دیسنی لند در کلیه پارک های کشور.

نهم: جلوگیری از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ علیه رهبر کبیر ملی ایران دکتر محمد مصدق تا قبل از ۲۵ مرداد امسال .

دهم: ایجاد چند سفره جدید نفتی در استانهای کرمان، اصفهان، خراسان، بوشهر و سمنان برای افزایش درآمد کشور.

یازدهم: استعفای رئیس جمهور در اعتراض به کلیه خواسته های وی که توسط حکومت برآورده نشود. اگر خواسته های رئیس جمهور برآورده شد، وی باید همینطوری استعفا بدهد و به آغوش ملت بازگردد.