والیبال باید اسلامی بشود

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

دکتر پوپول، رئیس جمهور محترم و کارشناس آسفالت، سیاست خارجی، بورس، ظهور و ثبوت امام زمان، تورم، تاریخ عراق، حفر چاه، کندن تونل، غنی سازی اورانیوم و همچنین فوتبال، که یک سال قبل به اعضای تیم ملی فوتبال ایران گفته بود که: « بازیکنان باید سعی کنند خود را درقالب تیم و نه به صورت فردی مجزا ببینند، ثانیه‌ها در فوتبال تعیین‌کننده اند و نباید با خوردن یک گل همه چیز را پایان یافته تلقی کرد.» این رئیس جمهور محترم همچنین پیش بینی کرده بود که « باید در مسابقات جام جهانی ‪ ۲۰۰۶‬نام و پرچم جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی بدرخشد و به لطف خدا این تیم به مرحله بعدی هم صعود خواهد کرد.» که با توجه به ارتباطات معنوی که رئیس جمهور با منابع نورانی دارد، این اتفاق نیفتاد. همین رئیس جمهور محترم در دیدار با اعضای تیم والیبال کشور گفت: « فوتبالیست های ما باید از والیبالیست ها یاد بگیرند.»، آقای رئیس جمهور که قبلا در مورد نحوه پاس کاری و شوت زدن و جاگیری و پاس کاری چیزهای مهمی را به تیم ملی فوتبال یاد داده بود، که یاد گرفتن همین چیزها باعث شکست تیم ملی فوتبال ایران شد، اخیرا نیز طرح های ابتکاری خود را برای تیم ملی والیبال اعلام کرده و گفت: « جوانان تیم ملی والیبال ما پاس های خیلی خوب داشتند، ولی در زمینه سرویس ها باید بیشتر تمرین کنند.» و چون رئیس جمهور در زمینه سرویس زدن و سرویس کردن ملت تجربیات گرانسنگی داشته و در راستای اسلامی شدن شوونات ها( این شان هرچه بیشتر جمع بسته شود کار از محکم کاری عیب نمی کند.)ی کشور، دفتر محترم ریاست جمهوری قوانین و قواعد جدید والیبال اسلامی - انقلابی را برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و غیره بشرح زیر اعلام کرد.

قوانین جدید والیبال اسلامی

1) والیبال اسلامی ورزشی است عدالتخواهانه که در جهت مبارزه با استکبار جهانی و محو اسرائیل از زمین بازی انجام می گردد.

2) در والیبال اسلامی که زین پس باید مورد اولویت اول قرار بگیرد، تور بازی باید به اندازه قد رئیس جمهور پائین آمده و از حضور بازیکنان طولانی که در جهات اهداف دشمن سعی می کنند تا رئیس جمهور نادیده گرفته شود، ممانعت می شود.

3) اعضای تیم ملی باید روشهای ابتکاری ریاست محترم جمهوری را در زدن سرویس، سرویس کردن گروه مقابل که دشمن تلقی می شود و سرویس کردن دهان کلیه تماشاگران و ملت استفاده کرده و در زدن سرویس ها اول دشمن و سپس خدا و آقا امام زمان را در نظر گرفته باشند.

4) اعضای تیم می بایست ثوپ های وارده از سوی دشمن و مخالفان را جمع کرده و آن را برای رئیس جمهور آماده نموده تا وی هر بار به سمتی که هوس می کند، آبشار بزند. کسانی که بدون هماهنگی با مقامات عالیرتبه کشور، آبشار بزنند برکنار می شوند.

5) تیم حریف، می بایست فاصله خود را تا تور بازی که توسط خط قرمز مشخص می گردد، حفظ کند و در صورت عبور از خط قرمز بازی بازداشت و تحت پیگرد قانونی و مجبور به اعتراف و در صورتی که ملوان باشد، آزاد می شود.

6) تیم رقیب حق گرفتن آبشار ها و سرویس هایی که توسط ریاست محترم جمهوری و کلیه کسانی که رایحه شان با رایحه ایشان هماهنگ است، ندارند. در غیر این صورت وزارت اطلاعات و قاضی مرتضوی به عنوان داور اصلی مسابقه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند. هر گونه شیرجه برای گرفتن آبشارهای ریاست محترم جمهور کودتای خزنده محسوب شده و وزارت اطلاعات و ارشاد اسلامی بشدت با آن مقابله می کند.

7) با عنایت به احتمال نفوذ نیروهای دشمن در زمین خودی، جز شش نفری که در بازی حضور دارند، بسیج بیست میلیونی در زمین خودی حضور فعال داشته و جلوی هر نوع سرویس های تحریک آمیز یا هجمه آبشارگونه دشمن غدار را خواهند گرفت و سرویس محکمی به دهان دشمن خواهند زد.

8) تعداد بازیکنان تیم ملی یک نفر به عنوان رئیس جمهور و پنج نفر دیگر از اعضای بی اهمیت تیم می باشند که در صورت ضرورت برکنار یا جابجا یا مستعفی شده و مدیرعامل شرکت های کم اهمیتی مانند خودروسازی و غیره می شوند. اعضای تیم بهتر است زر زیادی نزنند و قواعد نوین بازی را رعایت نمایند.

9) با توجه به اینکه در این شانزده سال که کشور با توطئه های دشمن اداره می شد، پس از پایان گیم زمین جابجا می شد و تیم ما به آن طرف می رفت و تیم رقیب به این طرف می آمد، برای جلوگیری از توطئه های دشمن، پس از پایان گیم تیم مقابل دستگیر و اعضای ذخیره در زمین حریف مستقر می شوند.

10) زمان بازی از ساعت چهار صبح آغاز شده و تا هنگام سفر رئیس جمهور ادامه یافته و در طول سفر، وی توپ را با خود به سفر برده و پس از بازگشت بازی ادامه پیدا می کند.

11) با توجه به اینکه قوانین بین المللی والیبال مانند محدود شدن ضربات به سه ضرب توسط حاکمان زر و زورو علیه مسلمین تصویب شده است، این قوانین از امروز لغو می شود و تعداد ضربات به تعدادی که لازم باشد تعیین می شود، به کلیه اقتصاددانان و روزنامه نگاران و معلمین و دانشجویان و زنان و کارگران نیز دستور داده می شود که در حین بازی حرف زیادی نزنند، کلیه کسانی که حرف زیادی بزنند به عنوان اراذل و اوباش اعدام و سپس دستگیر و محاکمه می شوند.

12) با توجه به اینکه تا به امروز در والیبال غربی هدف از بازی زدن توپ به زمین حریف بوده و این هدف براساس خواسته های دشمن تعیین شده، از این پس هدف از بازی فقط مبارزه با دشمن و اگر نشد، اجرای عدالت و در غیر این صورت ظهور امام زمان است.

رئیس جمهور و نابغه جدید والیبال

محمود احمدی نژاد

16 مرداد 1386