عالی زایمر معظم

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

در راستای اینکه سال 1389 بالاخره آغاز شد و سال گذشته بالاخره به پایان رسید و احتمالا همین اتفاق بر سر سالهای بعدی هم خواهد آمد، اینجانب، ابراهیم نبوی سال جدید را به همه ایرانیان در همه جای دنیا تبریک می گویم و امیدوارم که همانطور که در سال گذشته جنبش سبز از یک اتفاق ساده به یک جنبش بزرگ ملی تبدیل شد، سال جاری نیز جنبش با قدرت ادامه یافته و نوروز آینده را با شادی و خوبی و زیبایی برگزار کنیم. اما برای اینکه زیاد هم بچه مثبت بازی در نیاورده باشیم، مروری می کنیم بر وقایع اولین روزهای سال 89 که نشان می دهد سالی که نکوست از بهارش تا حد زیادی پیداست.

سکولارها برنده انتخابات عراق شدند

سکولارهای عراق که کمابیش مثل مردم عادی خودمان هستند، موفق شدند در انتخابات چند روز قبل بر اسلامگرایان عراق که کمابیش شبیه ملی مذهبی های ما هستند و ملی گرایان عراق که شبیه ملی گرایان ما نیستند، کمی پیروز شوند. این پیروزی را به سکولارهای عراق و به مردم این کشور تبریک می گوئیم و امیدواریم سکولارهای راستکی ما هم بزودی قدرت اصلی در کشور ما بشوند و برادران امت حزب الله و رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور نورافکن مملکت بزودی به کربلا و نجف مشرف شده و به مشاغل مناسبی مانند دستفروشی و دائر کردن هتل برای زوار که با توانایی های آنان تناسب بیشتری دارد، بپردازند و در همانجا مجاور شوند. الهی دوهزار و سیصد و هفتاد بار آمین!

البته ما مثل حسین بازجو نیستیم که یک هفته پیش بیخودی در یک بخش هائی از بدنش عروسی گرفت که بله المالکی پیروز شد و ضد انقلاب ها و نوکران آمریکا زمزمه تقلب سر داده اند، درست مثل ایران. اما حالا معلوم شده که آن عروسی بیخودی بود و نه تنها المالکی پیروز نشده بلکه آن المالکی است که حالا عارض شده که تقلب شده است. یعنی تقلب کردیم کم بود، درست مثل ایران. اما حسین بازجو که از رو رفتنی نیست مثل مرادش.

آلزایمر رهبری آغاز باید گردد

بالاخره دعای تحویل سال در مورد رهبر انقلاب اثر کرد و ایشان از حالت “ هالوس”(هالوسیناسیون سابق) به حالت آلزی( آلزایمر سابق) تغییر حالت داد. آگاهان علوم “دشمن شناسی استراتژیک” در بررسی این واقعه عجیب و کمیاب که مثل عبور ستاره هالی هر 76 سال یک بار اتفاق می افتد، موارد زیر را به عنوان دلیل حذف کلمه “ دشمن” از سخنرانی وی عنوان کردند.

دلیل اول: احتمالا آیت الله خامنه ای به رحمت ایزدی مسافرت کرده، و سخنرانی مذکور مونتاژ شده است و تدوینگران یادشان رفته اصل جنس را در محل مذکور جاسازی کنند.

دلیل دوم: احتمالا متن سخنرانی تدوین شده و تدوینگر اشتباها دشمن را حذف کرده و الآن تدوینگر در زندان است و دارند دنبال یک دشمن می گردند که در متن کامل زورچپان کنند.

دلیل سوم: احتمالا آقا سرش بدجور به در آستانقدس رضوی برخورد کرده و دچار آلزایمر دائمی شده و حدس می زنیم که اسم کروبی و موسوی و خاتمی را هم فراموش کرده باشد.

دلیل چهارم، احتمالا روانپزشک آقا به او گفته از استعمال بیش از حد دشمن خودداری کند و یا قبل از مصرف بشدت تکان بدهد، ایشان هم تکان داده و افتاده بیرون، حالا هر چی می گردند پیدایش نمی کنند.

طرح ساماندهی دعوای خانوادگی

به دنبال اعلام این نکته توسط عماد افروغ که “ ما هنوز یاد نگرفتیم دعوای درون خانوادگی را سامان دهیم.” سازمان ساماندهی دعوای خانوادگی با همت مضاعف و کار مضاعف و ساماندهی مضاعف تشکیل شده و بخشنامه زیر را صادر کرد:

ماده اول، حرف راست را باید از آقای بچه شنید. سایر سخنان راست و دروغ تکذیب می شوند.

ماده دوم، بچه حلال زاده به فرمانده سپاه می رود، لذا اجرای دستورات مذکور الزامی است.

ماده سوم، احترام بزرگتر را باید حفظ کرد. از این تاریخ شورای نگهبان تعیین می کند که چه کسی بزرگتر و چه کسی کوچکتر است.

ماده چهارم، کسی حق ندارد دعوای خانوادگی را تا قبل از مرگ به دیگران بگویند، بعد از مرگ هر کسی مجاز است هر حرفی خواست بزند.

ماده پنجم، با توجه به اینکه عروس تعریفی آقا، دچار رایحه شدیدی شده است، کلا از هر نوع اظهار نظر بودار در مورد عروس خانواده خودداری شود.

بقیه مواد طبق دستورالعمل بعدی باید مصرف شود و بعد از مصرف حتما چای و نبات صرف شود که بالا بزند وگرنه می برد.

همه راهها باز است

پلیس راه کشور اعلام کرد که کلیه راههای کشور باز است. البته آگاهان تاکید کردند که برخی راههای کشور برخلاف گفته پلیس راه بسته است. همین آگاهان گزارش دقیق وضع راههای کشور و تهران را بشرح زیر اعلام کردند.

کلیه راههای شرق به غرب بسته است و مسافرانی که از غرب می آیند، باید بروند لای دست پدرشان، آنان می توانند پدرشان را در زندان اوین پیدا کنند.

کلیه راههای شهر از پائین به بالا مسدود است و کسانی که بالا هستند بهتر است همان بالا بمانند و پائینی ها هم بیخودی زور نزنند، با این وضع تورم حالا حالاها بالا نمی روند.

کلیه مسیرهای انقلاب تا آزادی بسته است، راههای میان بر هم فعلا به مصلحت تشخیص داده نمی شود.

مسیر بهشت زهرا از هر طرف باز است و مامورین برای رهنمایی مسافران در کلیه معابر آماده هستند. قبل از حرکت زنجیر چرخ به همراه نداشته باشید، چون به عنوان اقدام مسلحانه تلقی می شود.

ساسی مانکن دستگیر شد

ساسی مانکن، خواننده زیرزمینی کشور و راوی سبک رئالیسم سوسولیستی، در هنگام خرید در کیش دستگیر شد. آگاهان علت این امر را در سفر بودن و مهاجرت سایر خوانندگان ذکر کردند، آنان گفتند به محض بازگشت آرش سبحانی، یا گوگوش، یا محسن نامجو، یا هر هنرمند دیگری وی را آزاد کرده و یکی از افراد فوق الذکر را دستگیر خواهند کرد. دادستانی اعلام کرد ترانه “ آخه ساسی با تو خیلی هپی یه، محل نمی ذاره به بقیه” به عنوان تلاش برای انزوای نیروهای ارزشی، ترانه “ چشاتو رو غریبه بستی، خونواده دار که هستی، توی خونه نشستی” به عنوان تبلیغ سوسولگرایی براندازانه جهت ترویج ناامنی و ترانه “ به به چه خانوم دکتری خورده به تورم، می تونم اسمتو بپرسم” به عنوان تلاش اطلاعاتی برای نفوذ در میان نخبگان و دخالت در کار نیروهای امنیتی تلقی شد. این دادستانی اعلام کرد که بزودی با فشار دادن خواننده مذکور دلایل کافی برای دستگیری وی پیدا خواهد کرد.

ناشناس در همه رسانه ها

توضیح لازم ندارد. خودمان می فهمیم. بخوبی می توان فهمید که وقتی یک رهبر چنان انسان نیکوکاری است که بطور ناشناس به مناطق فقیر نشین می رود و بدون اینکه کسی بفهمد، به فقرا کمک می کند، چه لذت بزرگی به انسان دست می دهد. بخصوص وقتی که خبر این حضور ناشناس در همه رسانه ها اعلام می شود و امام جمعه مشهد هم نیم ساعت در مورد آن حرف می زند که همه مردم بفهمند که رهبری چقدر مرد ناشناسی است. در همین راستا با چند نفر از فقرایی که رهبری بطور ناشناس به خانه آنان رفته بود، گفتگو کرده و آن را برای درک بهتر چیزهای مختلف منتشر می کنیم.

حسن بیکس از مفت آباد: “ من حسن بیکس هستم از فقرای مفت آباد که یک ماه قبل آقا به خانه ما بطور ناشناس مراجعه کردند و به ما کمک های نقدی و جنسی کردند و ما خیلی ممنونیم.”

خبرنگار: اگر ایشون ناشناس بودند، چطور فهمیدید که رهبر انقلاب هستند؟

حسن بیکس: اول چند نفر با تانک اومدن و محله رو بازدید کردند، ما گفتیم حتما آمریکایی ها می آن، ولی وقتی ایشون فارسی حرف زدن فهمیدیم رهبر هستند.

ولی الله دشمن ستیز از طالقان: “ من دشمن ستیز هستم از طالقان، یک شب آقا تشریف آوردند به محل ما، ساعت ده و بیست دقیقه بود، ایشون یک گونی در دست داشتند و به همه اهل خانواده ساندیس دادند و خیلی محبت کردند. واقعا ممنونیم.”

خبرنگار: از کجا فهمیدید ایشون رهبر نظام هستند؟

ولی الله دشمن ستیز: ما اولش نفهمیدیم، ایشون پرسیدن اسمت چیه، ما گفتیم ولی الله رفیق باز، ایشون فرمودند رفیق بازی نکنید، دشمن ستیزی بکنید، وقتی گفتند دشمن، از صداشون فهمیدیم.

 وارطان هایراپطیان از مجیدیه: “ شب بود که آقا اومدن در خونه مون و به ما کمک های مالی کردند، از جمله به ما یک چک پول دادند که ما تشکر کردیم و از حضرت مسیح خواستیم که ایشون رو نگه داره.”

خبرنگار: از کجا فهمیدید که ایشون رهبر نظام هستند؟

وارطان: والله ما اولش نفهمیدیم، فکر کردیم گداست، بهش گفتیم برو سراغ دولت مادر…. از اون کمک بگیر، آقا خندید و از دولت دفاع کرد و ما فهمیدیم که رهبری تشریف آوردن خونه ما، چون سابقه نداشت به دولت بگیم مادر…. و کسی با ما مخالفت کنه.

به گزارش آگاهان رهبری همچنین دو بار از نازی آباد، یک بار از محله یافت آباد و یک بار از محله سنگلج بازدید کرده اند که در هر بازدید به تعدادی از عوامل دشمن ضرباتی وارد شده و رهبری سالم به پایگاه خود بازگشته است.