شرق وحشی وحشی وحشی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

به دنبال هفت تیر کشی در سازمان صنعت و معدن استان تهران و کشته شدن پسر محسن رضایی در هتلی در دبی به شکلی مشکوک، و انفجار در یکی از مراکز سپاه در حوالی کرج که صدای آن در تمام تهران شنیده شد و با وجود اینکه انفجار در غرب تهران رخ داده بود، باعث آسیب های فراوان در شرق تهران شد، یک نماینده قلابی رئیس جمهور دستگیر شد. همچنین به گزارش تابناک یک دختر دانشجو در حین رفتن به سر کلاس مورد آزار یک مرد، بطور طبیعی، قرار گرفت و مردی که دخترش را شکنجه می داد، کشته شد. در همین حال سوریه بشدت به کشورهای عربی که خواستار توقف کشتار در آن کشور شده اند، هشدار داد، اما هوگو چاوز نه تنها هیچ هشداری به سوریه نداد، بلکه اعلام کرد “ آمریکا به سوریه تروریست می فرستد” وی در حالی که سرش را تکان می داد گفت “ همانطور که سه سال قبل سه میلیون تروریست آمریکایی در شهر تهران علیه دولت راهپیمایی کردند. در پی همه این بزن بزن ها و اتفاقات عجیب و غریب، آیت الله خامنه ای گفت: “ هر تجاوزی را با مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ خواهیم داد.” این بود خلاصه اخبار، به مشروح اخبار و گزارشاتی که احتمالا دو ماه دیگر اتفاق خواهد افتاد، توجه نمائید.

 

هیات دولت تشکیل جلسه داد

هیات دولت صبح دیروز با حضور رئیس جمهور و وزرا تشکیل جلسه داد. در جریان این جلسه سه تن با کلت کشته شده و هفت تن مجروح شدند. سخنگوی دولت گفت: علت این واقعه اختلاف ناهماهنگی بین وزارتخانه های اقتصادی بود که باعث شد وزیر اقتصاد و دارایی سه وزیر را با گلوله کلت به قتل برساند. وزیر مذکور اعلام کرد امیدوار است بقیه وزارتخانه ها از این اقدام درس عبرتی بگیرند و خودشان را با این وزارتخانه هماهنگ کنند. همچنین جلسه مجلس شورای اسلامی نیز تشکیل شد و مهدی کوچک زاده نماینده تهران و عضو کمیسیون اعصاب و روان مجلس، دهقان نماینده مخالف دولت را که در نطق پیش از دستور خود از دولت شدیدا انتقاد کرده بود، با شلیک شش گلوله به شدت زخمی کرد. علی لاریجانی از اقدام کوچک زاده بشدت انتقاد کرد و گفت: از این پس نمایندگان با تانک به مجلس خواهند آمد و پوشیدن جلیقه ضدگلوله برای نمایندگان اجباری خواهد بود، وی همچنین اعلام کرد بزودی تیرباری در بالای تریبون مجلس نصب می شود تا کسی نتواند در کار مجلس اختلال کند.

 

پسر مشائی به گروگان گرفته شد

در حالی که هنوز خبری از چهارده فرزند یازده نماینده مجلس که به دنبال عدم تصویب طرح واگذاری معادن جنوب کشور به پسر عمه سردار فیروزآبادی گروگان گرفته شده اند، امروز پسر اسفندیار رحیم مشائی، مشاور رئیس جمهور گروگان گرفته شد. گروگانگیرها طی تماس تلفنی اعلام کردند، ولشون کنید تا ولش کنیم. این اقدام ظاهرا توسط واحد گروگانگیری و ترور مجلس شورای اسلامی انجام گرفته است. واحد مرکزی خبر همچنین اعلام کرد که مراسم دوئل میان حاج محسن رضایی و محمود احمدی نژاد عصر فردا در محوطه شورای نگهبان انجام خواهد شد. محمود احمدی نژاد متهم است که دو ماه قبل فرزند محسن رضایی را در هتلی در دوبی کشته است. احمدی نژاد گفته است: من نکشتمش، ولی می دونم کی کشته، نمی گم، اگر خیلی اصرار داره بریم دوئل ببینیم آخرش کت تن کیه. 

 

سه حمله هوایی و 17 انفجار در تهران

در جریان حمله هوایی شکاری جنگنده های اسرائیل به تهران، از شش راکت شلیک شده توسط این جنگنده های متجاوز، یک فرودگاه نظامی، پادگان عشرت آباد سابق و ساختمان اصلی نیروگاه اتمی تهران مورد اصابت راکت قرار گرفت. در جریان این حملات، حدود 30 درصد خسارت به مراکز مذکور وارد شده و 12 تن به شهادت رسیده و 18 تن مجروح شدند، همزمان با همین اتفاق، در جریان شلیک یک موشک شهاب 3 تمام انبار مهمات پارچین به دلیل بی احتیاطی منفجر شد. سیزده مرکز دیگر نظامی سپاه نیز تصادفا و به دلیل اشتباهات کارکنان ایثارگر سپاه منفجر شده و در مجموع 357 نفر در این مراکز بشهادت رسیده و 1276 تن مجروح شدند. همچنین مراکز تمی و غنی سازی پارچین، نطنز، فردو، و مرکز غنی سازی اصفهان، به دلیل اختلال در سیستم امنیتی رایانه ای، بطور همزمان منفجر شده و هفده تن از 32 متخصص رده بالای انرژی هسته ای کشور در این انفجارها جان باختند. در همین راستا، بان کی مون با انتشار اطلاعیه ای از سپاه پاسداران خواست که جلوی اقدامات غیر احتیاط آمیز خود را بگیرد، وگرنه سازمان ملل ناچار خواهد شد برای جلوگیری از کشتار پاسداران توسط مدیران شان، وارد عمل شود. به گزارش واحد مرکزی خبر طی یک ماه حمله اسرائیل به ایران، تا امروز در جریان 218 حمله 369 نفر از هموطنان نظامی و غیرنظامی به شهادت رسیده اند، اما در جریان 65 انفجار ناشی از اقدامات بی احتیاطی سپاه و بسیج تا کنون 12765 نفر کشته شده اند.

 

نماینده قلابی رئیس جمهور دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، مردی که خود را نماینده رئیس جمهور می خواند و قصد ازدواج با دختر یک خانواده مذهبی می خواند دستگیر شد. آقای نصرالله صحرائیان پدر دختری که مورد خواستگار نماینده قلابی بود به واحد مرکزی خبر گفت: “ خواستگار بطور واضحی معلوم بود که دروغ می گوید. بعد از آمدن ایشان به خانه، وقتی ایشان گفت نماینده آقای رئیس جمهور است، من و خانم و دخترم دقت کردیم و 12 دلیل پیدا کردیم که ایشان نمیتوانست نماینده آقای رئیس جمهور باشد، اول اینکه آدم دروغگویی نبود، دوم آدم تمیزی بود و صورتش را اصلاح کرده بود، سوم آدم تحصیلکرده ای بود، چهارم آدم خانواده داری بود، پنجم معلوم بود اهل دله دزدی و شارلاتان بازی و کلاهبرداری نیست، ششم ایشان گفت که در شش سال گذشته فقط یک بار با پول خودش به ترکیه سفر خارجی رفته است، هفتم جوراب ایشان نه سوراخ بود، نه سفید بود و نه بو می داد، هشتم معلوم بود همان روز حمام رفته است. نهم ادکلن زده بود. دهم در تمام مدت سه ساعتی که در خانه ما بود دستشویی نرفت. یازدهم ایشان بلد بود میوه پوست بکند و نمکدان را درست دستش می گرفت. دوازدهم هم این بود که زیاد حرف نمی زد و وقتی ما حرف می زدیم به حرف مان گوش می کرد. به همین دلیل ما شک کردیم و همان موقع از یک اتاق دیگر با دفتر رئیس جمهور تماس گرفتیم که وقتی اسم ایشان را بردیم آنها خیلی سریع جواب دادند که چنین فردی نماینده رئیس جمهور نیست. اما هنوز کمی شک داشتیم، به همین دلیل با پلیس هماهنگی کردیم که آنها آمدند و او را دستگیر کردند و ما مطمئن شدیم که او نماینده واقعی رئیس جمهور نیست.” پدر عروس در پاسخ به این سووال که بعد از دستگیری ایشان چه اتفاقی افتاد؟ گفت: “ ما وقتی مطمئن شدیم که ایشان نماینده واقعی رئیس جمهور نیست و حتی او را تا به حال ندیده و هیچ نسبتی با او ندارد، رضایت دادیم و بعد از اینکه آزاد شد دخترمان با او عروسی کرد.”

 

سوریه: تنهای تنها، غمگین و رها

به دنبال اخراج سفیر سوریه از تونس، اتحادیه کشورهای عرب با اکثریت آرا سوریه را تهدید کرد که عضویتش را در این اتحادیه لغو می کند، این اتحادیه اعلام کرد “ حرف زیادی بزنی عضویت مخالفان ات رو به رسمیت می شناسم.” در همین حال پادشاه اردن رسما به بشار اسد گفت: ده برو دیگه، عجب مگسی هستی، حالا باید بگیرن وسط خیابون چوب تو بوق ات بکنن؟ بچه پررو! با این حال سردار نقدی، سلیمانی، قنبری، فیروزآبادی، همدانی، وحیدی و بقیه سردارانی که انگار بشار اسد شوهر ننه شان است، گفتند در صورت حمله به سوریه ما با همه قوا از سوریه حمایت می کنیم. این سرداران گفتند سوریه ناموس ماست و تا آخرین مهلت ایستاده ایم، در همین حال یک دختر دانشجو که معلوم نیست ناموس کدام یک از این سرداران بود، و اگر نبود چرا، در هنگام رفتن سر کلاس مورد تعرض و آزار یک راننده که اسمش بشار اسد نبود، ولی کارهایی شبیه کار او می کرد قرار گرفت، در همین حال مردی که دخترش را شکنجه می کرد کشته شد.

 

ترک در اثر خبر تکان دهنده

دیروز سازمان میراث فرهنگی اعلام کرد که بخش هایی از تخت جمشید ترک خورد. این سازمان علت ترک خوردگی را توضیح نداد، اما از سوی آقایان کورش کبیر، جمشید، داریوش اطلاعیه صادر شد که ما با خواندن این خبرها هر روز داریم تکان می خوریم، چطور شما عین خیال تان نیست؟ در همین حال آیت الله خامنه ای گفت: “ هر تجاوزی را با مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ خواهیم داد.” همزمان با تکان خوردن مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج، یک زاغه مهمات در ملارد کرج منفجر شد. دایره حفاظت سپاه پاسداران اعلام کرد: ما به فرماندهی اعلام کردیم موقع راه رفتن زیاد تکان نخورید، یک دفعه همه جا منفجر می شود، ولی گوش نمی کنند.