احمدی نژاد تمام هستی اصولگرایان است

نویسنده

ahmadinejad480.jpg

فریبا صراف

در حالیکه به گفته محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین “چه بخواهیم و چه نخواهیم دولت نهم تمام هستی اصول‌گرایان است”[مردمسالاری] رئیس دولت نهم دیروز خبر داد که “غربی ها پیغام داده بودند رشته های فیزیک و شیمی را تعطیل کنید.”

در این پیغام ها که بین احمدی نژاد ـ تمام هستی اصولگرایان ـ و غرب رد و بدل می شود، نکات دیگری نیز هست که پیگیری آنها ضروری به نظر می رسد. آقای “تمام هستی اصولگرایان” که معتقد است “دشمنان هنوز به خاطر هسته ای شدن ایران اسلامی گیج هستند” همچنین اعلام کرده که: “آنها[غرب] در سیاست منزوی کردن ایران شکست خورده اند و به رغم سیاست های آنها، حلقه های جمهوری اسلامی ایران از آمریکای لاتین تا اروپا، آسیا و منطقه خاورمیانه به هم وصل شده و یک جبهه پایداری در دنیا علیه استکبار شکل گرفته است”.

به همین علت بود که: “آنها [آمریکایی‌ها] بیش از 40 بار پیغام دادند که درباره امنیت عراق گفتگو کنیم. من بارها گفتم تقاضای رسمی دهید که آنها نیز رسماً تقاضا کردند.”

آمریکایی ها در آن نامه همچنین “اعلام کردند که ما ترتیبات را به گونه‌ای باز گذاشته‌ایم که اگر موضوع دیگری نیز می‌خواهید مطرح کنید، بگویید، که من پاسخ منفی دادم.”

به این ترتیب است که احمدی نژاد که “در عرصه داخلی به طور مطلق وارد دسته بندی ها و خط کشی های رایج نشده و بنا هم ندارد وارد این گونه فضاها شود، زیرا پیش از این کشور به صورت حزبی اداره می شد و به همین علت فضای سیاسی پر از امتیازخواهی، تنش و دغدغه بوده” از حاکمیت

“فضای امید و تلاش در کشور” سخن می گوید و می افزاید: “برخلاف گذشته که وزیران کابینه از طریق روزنامه ها با هم صحبت کرده و به هم پاسخ می دادند، به فضل الهی در دولت نهم وزیران به صورت منسجم، هماهنگ و دوشادوش هم حرکت می کنند”.

بله، حق با آقای با هنر است. احمدی نژاد، تمام هستی اصولگرایان است؛ بی جهت نیست که او خود می گوید: “معتقدیم اصولگرایی، ارزشگرایی یک تابلو نیست، بلکه محتوا و معیار است”.