عراقچی: اختلافات با ۱+۵ وجود دارد

نویسنده

معاون حقوقی و امور بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان فضای حاکم بر مذاکرات جاری در نیویورک را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: اختلافات ما در موضوعات وجود دارد ولی هم فضا خوب و سازنده است و هم اراده و جدیت لازم در همه طرف‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ، سید عباس عراقچی بعد از حضور در نشست مدیران سیاسی جمهوری اسلامی ایران و۱+۵ در نیویورک در مصاحبه با خبرنگاران افزود: جلسه صبح جمعه به این گذشت که چگونه می‌توانیم از فرصتی که در روزهای آینده داریم، استفاده کنیم.

عضو ارشد گروه مذاکره کننده کشورمان در مذاکرات هسته‌ای از ادامه جلسات دو جانبه ایران و۱+۵  خبر داد و گفت: در این نشست همچنین طراحی هایی صورت گرفت که جلساتی به صورت دو جانبه داشته باشیم و بعد که موضوعاتی مشخص شد، کارشناسان فنی تیم ها در آن خصوص بحث و مذاکرات را شروع کنند.

وی با ابزار امیدواری به اینکه در روزهای آینده یک جمع بندی به دست آید و اگر امکان پذیر شد، پیشرفتی را در مذاکرات شاهد بود، افزود: بر همین اساس کارشناسان، کارشان را شروع کردند و شنبه بحث های کارشناسی ادامه می یابد و هم زمان گفت‌وگوهای دو جانبه را ادامه خواهیم داد.