جنگ خانگی رئیس و رهبر

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

من احتمال می دادم که با روشی که احمدی نژاد از یک طرف و خامنه ای از طرف دیگر در پیش گرفته اند، کار به جاهای باریک و تاریک بکشد، ولی اعتراف می کنم هرگز فکر نمی کردم، کار به جایی برسد که این همه خبرها باعث انفجار خنده شود. یعنی اصلا تصورش را هم نمی کردم که این دولت برای پیش بردن کارش از امدادهای غیبی و اجنه و ارواح خبیث و رمال و فالگیر استفاده کند. وزیر اطلاعات اسبق، یعنی همان آقای فلاحیان گفت “جریان انحرافی اطلاعات خود را از ارواح خبیثه می گیرد و از طرق غلط و شیطانی رایج در برخی کشورها مانند هند بهره می برد.” فلاحیان برای اینکه نشان بدهد هنوز هم اطلاعات دست اول از سراسر جهان دارد، گفت: “در پایتخت فرانسه 200 هزار جادوگر وجود دارد.” قبلا هم مصباح یزدی گفته بود که “احمدی نژاد طلسم شده است” داماد احمدی نژاد هم مراتب دامادی خود را به او اعمال نمود و گفت: “جریان انحرافی غوطه ور در مسائل متافیزیکی و فساد اقتصادی و سیاسی است.” این شاه داماد که رئیس دفتر مشاورین احمدی نژاد است و در نقش مار داخل آستین عمل می کند، تلویحا اعلام کرد که “احمدی نژاد تحت تسلط مشائی است.” حالا مشائی زبانش را قفل کرده یا جای دیگرش را، نمی دانیم ولی در این که طرف قفل شده ظاهرا شکی نیست.  فعلا جنگ به نفع رهبری در حال پیشرفت است. داداش احمدی نژاد هم که قبل از انتخابات 84 به دلیل قاچاق سی دی بازداشت شده بود، در یک عملیات انتحاری، جد و آباد محمود را به خاک و خون و چیزهای دیگر کشید. این داداش گفت: “آنها انواع فساد اعم از سیاسی و اقتصادی را دارند.” نکته بامزه اینکه او که احتمالا از ارواح خبیثی که فعلا کابینه را تحت اختیار گرفتند، می ترسد، درباره اینکه چه اسنادی در مورد فساد و انحراف گروه انحرافی دارد، گفت: “اسناد مهمی است، ولی سری است و نمی توانم افشا کنم.” وی در توصیف انگیزه گروه انحرافی یعنی داداشش و مشائی گفت “ آنها می خواهند به راحتی با هدیه و لیلا و بقیه بنشینند و بروند و بیایند.” البته داوود احمدی نژاد این عبارت “ نشستن و رفتن و برخاستن را یک طوری گفت که انگار در حال ساخت فیلم های بد بد از این ماجرا هستند. پس از این دو خیانت خانگی در خانه احمدی نژاد، فاطی رجبی هم که قبلا اعلام کرده بود ” نه یک بار، نه دو بار، هزار بار فدای احمدی نژاد بشوم.” توبه نامه نوشت و اعلام کرد که اگر با نوشتن کتاب “ احمدی نژاد معجزه هزاره سوم” در کسی توهم ایجاد کرده است، توبه می کند. فعلا رئیس جمهور و رهبر در حال جنگ خانه به خانه هستند و احمدی نژاد امروز با زن و مادرش برای مراسم تقدیر از سی زن برگزیده حاضر شد و معلوم شد که فعلا زن و مادرش به او خیانت نکرده اند. آگاهان با اطلاع از شایعاتی که جریان انحرافی علیه خامنه ای پخش کرده و اتهاماتی که اطرافیان خامنه ای در مورد انواع جن و پری و دیو دجن و ارواح خبیثه که توسط “اسمشو نبر” یا “رحیم لرد مورت” وارد دفتر ریاست جمهوری شده اند، پیشنهاد کردند که به جای جنگ روانی این دو گروه عملا دعوا را شروع کنند. چون ما هم کم کم داریم خسته می شویم و دوست داریم یک بزن بزن صحنه دار باحال ببینیم.

پیشنهاد می شود، اگر واقعا  مرتاض های هندی و ارواح خبیثه و اجنه و طلسم کنندگان در اختیار مشائی هستند و کنترل شان را در دست دارند، این روح مجتبی و باباش را طلسم کنند که طرف ایکی ثانیه استعفا بدهد و طی الارض کند و برود تاج محل، حداد عادل را هم با خودش ببرد. یا مثلا یک دفعه کل شورای فرماندهی سپاه را بدهد دست اجنه که صبح که می روند حمام زیر و روشان را یکی کنند که همه شان با شورت قرمز بیایند خیابان سالسا برقصند.

از آن طرف هم هرچه فکر می کنم نمی فهمم آقای خامنه ای برای چی هی یا دارد می خاراند، یا دارد بازی می کند، بازی هم که می کند دل به کار نمی دهد، دو تا تاس می ریزد، می رود لب پنجره یک شورایعالی تشکیل می دهد، دوباره برمی گردد. فعلا تا اینجای کار ما یک دولت داریم که در بیت تشکیل می شود و ظاهرا همین آقای واعظ زاده که امروز رئیس “شورایعالی الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت شد” تشکیل داده و احتمالا آقا همین تحفه جدید را می خواهد توی آب نمک بخواباند، یواش یواش همین آدم را بکند رئیس جمهور. یک دولت هم در ساختمان ریاست جمهوری داریم که یکی یکی دارند از زیر میز فرار می کنند و می روند به بیت رهبری. یک دولت ائتلافی هم آقای خاتمی و هاشمی دارند که نصف وزرایش در اوین هستند، نصف شان با وثیقه توی خانه دارند وبلاگ می نویسند. یک دولت هم بنی صدر در پاریس دارد که سی سال است هر روز تشکیل جلسه می دهد ولی تصمیم نمی گیرد. یک دولت هم آقای رضا پهلوی دارد که در شرق آمریکاست. قرار است یک دولت هم آقای نوری علا تشکیل بدهد که این یکی وسط آمریکاست. من هر چه فکر می کنم نمی فهمم این آقای خامنه ای برای چه کار دولت احمدی نژاد را یکسره نمی کند؟ معاونانش که همه در دادگاه محکوم شده اند، همه جور اتهامی هم که دارند. بودجه کشور را هم که فعلا گروکشی کرده اند و بعد از دو ماه و نیم ابلاغ نکرده اند. کارکنان تربیت بدنی و سازمان جوانان هم که حقوق ندارند تا وقتی وزیرشان به مجلس نرود. خود احمدی نژاد هم پرونده پنج هزار میلیارد اختلاس دارد، خریدار ماشینش هم همین روزهاست که دست به افشاگری بزند. مجلس هم که آماده هر گونه بزن بزن و بکش بکش است و فعلا فراکسیون طرفدار دولت از 243 نفر به سه نفر و نصفی، ببخشید یکی شان همین حالا رفت طرف بین، دو نفر و نصفی عضو دارد. فردا می ترسم همه وزرا را بگیرند و زندانی کنند، ولی باز هم دولت همین دولت باشد و احمدی نژاد و مشائی از زندان اوین دولت را اداره کنند.

بالاخره بهتر است کار را یکسره کنند، یا احمدی نژاد با این لشگر اجنه و رمال هایش ترتیب آقا را اوچ ثانیه با یک طلسم “اجی مجی لاترجی” بدهد، یا آقا پیشدستی کند و طرف را لوله کند و بفرستد برود تکنوازی نی در عربستان سعودی. البته اگر چاوز پشیمان نشده باشد می تواند یک خانه حلبی به دوستمان بدهد که دست کم نگران نباشد که دست اژه ای بیفتد. مطمئن باشد که به تلویزیون نمی رود و مانند فاضل خداداد حلق آویزش نمی کنند در زیر زمین میرعماد.

 

منشور زن فاطمی

مراسم افتتاح پنجاه خواهر برگزیده در یک جایی توسط احمدی نژاد، اسمشو نبر، بقایی و خواهر و مادر رئیس جمهور برگزار شد. رئیس جمهور که بنا به اطلاعات واصله صورتش را مثل برلوسکونی و پاملااندرسون بوتاکس کاری کرده و الحق که مثل مایکل جکسون روز به روز در حال تبدیل و تغییر است، به پنجاه زن برگزیده سال جایزه داد. در این مراسم پنج هزار زن حضور داشتند، احتمالا 500 نفر هم تدارکات برنامه را انجام داده بودند. به نظرم مشاور رمال برنامه روی عدد 5 گیر داده و کل پروژه باید ضریب پنج باشد که طلسم اش اثر کند. لیست این پنجاه زن را یک بار با چشم راست نگاه کردیم، دریغ از یک آشنایی که حداقل یک بار اسمش را شنیده باشیم. یک بار با چشم چپ نگاه کردیم، حتی یکی از زری و پری دور و بر شریفی نیا هم توی آنها نبودند. البته آگاهان حدس می زنند که احمدی نژاد با این اقدامش می خواسته محبوبیتی بین خواهران برای خودش کسب کند، ولی برای این کار لااقل ده نفر نه پنج نفر زن شناخته شده را باید وسط لیست یک جوری جا می داد، حالا لازم نیست پانی و هدی و لی لی و بقیه بقول داوودشان این وسط باشد، ولی این جوری آفتابه خرج لحیم است. مثل این می ماند که برای جلب توجه طرفداران فوتبال، از اعضای تیم شطرنج تقدیر کنید. البته محمود جان که ایکی ثانیه از اولترا خشونت به اولترا لطافت تبدیل شده است، در این مراسم گفت “خانم مجتهد زاده مانند یک موتور 16 سیلندر فعالیت کرد.” احمدی نژاد توضیح نداد که موتور ایشان چطوری و کجا روشن شده و اصولا تا حالا کجا پارک شده بود. محمود ناناز گفت “حاضرم همه دنیا را در ازای یک لبخند مادر و همسرم بدهم.” ملت شریف ایران در پی شنیدن این جمله گفتند: “ما هم حاضریم تمام دنیا را برای یک لبخند مادر و همسرت بدهیم” ولی تا حالا که ندیدیم بخندند. جالب است که خانم مجتهد زاده گفته که بزودی “منشور زن فاطمی” تدوین می شود. نفهمیدم زن فاطمی بالاخره از زندان آزاد شد یا نه. از اینها گذشته می خواستیم پیشنهاد کنیم حالا که شش سال مکافات کشیدیم و مصیبت دیدن روی نشسته و اخموی احمدی نژاد را تحمل کردیم، حالا محض تفریح هم شده، جان من، جااااااان من، برو یک حمام و صورتت را حسابی از ته بتراش، بگذار حالا که داری می روی ما حداقل دو روز قیافه قابل تحمل ببینیم. شما حرف گوش کن، راه دوری نمی رود.

 

اوپک با حضور یکی از وزرا

لج و لجبازی تا دسته ادامه دارد. امروز اعلام شد احمدی نژاد برای اجلاس اوپک نخواهد رفت. اول قرار بود خود احمدی نژاد  برود، ولی ترسیدند برود خارج موش بخوردش و حالا برو پیداش کن. بعد قرار شد یکی از نمایندگان مجلس که سینه اش را برای آقا هفتاد و سه بار چاک داده و قبلا شعبه فروش نفت داشته، برود برای اوپک که دیدند نمی شود. وزیر نفت هم که نداریم و وزیر سابق دارد توی خانه با بچه هایش یه قل دو قل بازی می کند. قرار شد یک وزیر دیگر برود. حالا وزیر بهداشت می گوید که چون خیلی ها نفت می خورند و ما از مسمومیت نجات شان می دهیم، ما باید برویم، ولی وزارت اطلاعات می گوید چون ما بیشترین مصرف بنزین را داریم و اصولا پرونده های نفتی زیر دست بخش اقتصادی ماست، ما باید برویم. وزارت آموزش و پرورش هم ادعا کرده که ما مهم ترین وزارتخانه ای هستیم که هنوز نفت سفید برای سوخت مصرف می کنیم و حداقل سالی هزار سانحه در مدارس ما اتفاق می افتد، به همین دلیل وزیر آموزش و پرورش باید برود به اجلاس اوپک. البته ممکن است تا آن موقع آقای خامنه ای تکلیف شرعی کند که مصباح یزدی بشود وزیر نفت که برود اوپک هم پیگیری شکرهای نخورده را بکند، هم رابطه نفت و شیعه را بررسی کند. محمود هم چانه انداخته که من میرکاظمی را دوست داشتم فقط خواستم خودم برم به اوپک به چاوز قول داده بودم … ولی آقا نمی گذاره که.

 

راهپیمایی برای سالگرد انتخابات

اصلا بیایید اختلافات را کنار بگذاریم. آقای خامنه ای که شکی ندارد که روز 22 خرداد، روزی بود که مردم به ندای رهبر پاسخ داده و اشتباها به احمدی نژاد رای دادند، حالا، یک اشتباهی شده، در اینکه آن روز، ملت با رهبری بیعت کردند که حرفی نیست. پس بیایید بزرگداشت همان انتخابات را برگزار کنیم. اتفاقا آقای احمدی نژاد هم موافق است، چون مردم می آیند و از کسی که رهبری روی او نظر داشته حمایت می کنند. سبزها هم که از خداشان است که مجوز بگیرند و بدون دردسر یک راهپیمایی برگزار کنند. استانداری تهران هم که فعلا دست اجنه است و طبیعتا برای چنین کار خیری مجوز صادر می کند. اصلا وقتی مردم بخواهند برای بزرگداشت حماسه 22 خرداد راهپیمایی کنند، چه دلیلی دارد که مجوز ندهند. یکی برود استانداری مجوز بگیرد، به نظرم وقت بدی نیست. همه هم موافقند.

 

سپاه و بسیج موافق دولت اند

مشکل حل شد. بیخودی نگران بودیم. هی داشتیم غصه می خوردیم که چرا سردار جعفری فرمانده سپاه گفته “ تیم احمدی نژاد قصد خروج دارند و در آینده با آنها برخورد خواهیم کرد.” و داشتیم غصه می خوردیم که چرا نقدی فرمانده بسیج گفته “ جریان انحرافی در دفتر رئیس جمهور را افشا خواهیم کرد.” و داشتیم غصه می خوردیم که چرا سردار همدانی فرمانده سپاه تهران بزرگ گفته است “ از جانب جریان انحرافی تهدید احساس می شود”. خوشبختانه امروز ظهر، سردار نقدی قسم جان مادرش را خورد که “ بین دولت و سپاه و بسیج هیچ اختلافی ندارد.” وی توضیح نداد که منظورش از هیچ واقعا هیچ است، یا منظورش مطلقا هیچ است؟ یا اینکه اصلا هیچ اختلافی ندارند، حالا یک انحرافی بود، رفع شد. شما برای چه گیر می دهید؟

 

1300 باند و 150 هزار سارق

من که گفته بودم می ترسم، ولی واقعا ترسناک است. حالا هی به من بگوئید سیاه نمایی می کنم. من کجا سیاه نمایی کردم. خودش گفته. منظورم همین آقای سرکار سردار سرتیپ نمی دانم چی چی خالقی فرد از نیروی انتظامی اعلام کرد که در سال گذشته، یعنی همین سالی که نیروی انتظامی در سراسر سال خیابان ها را قرق کرده بود و نمی گذاشت ملت با شورت سبز هم رد بشوند، “ تعداد 1300 باند سرقت متلاشی شدند و 150 هزار سارق دستگیر شدند.” البته اعضای هیات دولت را که هنوز دستگیر نشدند، اعلام نکرده. فکر کنید که احتمالا در مقابل هر سارق دستگیر شده حداقل سه سارق دستگیر نشده بوده. یعنی ششصد هزار سارق در مملکت امام زمان، آن هم چند ماه قبل از ظهور حضرت در حال کار بودند. همین سردار خالقی فرد اعلام کرد که تعداد سارقین نسبت به سال قبل، 46 درصد بیشتر شدند. آمار سال 1384 را هم من از روی سالنامه آماری کشور که در سال 1385منتشر شد نگاه کردم. تعداد کل سارقین دستگیر شده در سال 84 که اولین سال دولت احمدی نژاد است، در کل کشور 19694 نفر بود. یعنی تعداد سارقین هشت برابر شده است. آن وقت انتظار ندارید حضرت به گفته اطرافیان رئیس جمهور ظهور صغری کرده باشد؟ من که  فکر می کنم امام زمان ظهور کرده ولی همه اسناد و مدارک و هر چیزی داشته از او دزدیدند و حالا هم دستگیر شده هیچ مدرکی ندارد که ثابت کند امام زمان است.