علم‌الهدی: دولت رحم اجاره‌ای جریان‌های سیاسی‌ست

نویسنده

آیت‌الله احمد علم‌الهدی٬ امام جمعه مشهد امروز (چهارشنبه) در جمع بسیجیان٬ دولت یازدهم را «رحم اجاره‌ای» برای «جریان‌های سیاسی» خواند.

وی در ادامه توضیح داد: «دانشگاه‌ها با مدیریت خاصی که امروز دارد تبدیل به زمینه‌ای شده تا جریان‌های سیاسی که در فتنه ۸۸ مردند و حیات سیاسی خود را از دست داند از این دولت به‌عنوان رحم اجاره‌ای استفاده کرده تا دوباره احیا شوند».

خطیب نماز جمعه مشهد در حالی‌که دانشگاه را «زمینه اصلی» حرکت «دشمن» برای «نابودی نظام» توصیف کرد٬ اظهار داشت: «موقعیتی که امروز دانشگاه‌های ما دارند در هیچ زمانی وجود نداشته است، نه آن روزی که در صف مقابله با رژیم ستم‌شاهی قرار گرفت و نه آن روز که در مسیر جنگ، سنگرها را پر می‌کرد؛ دشمن امروز به دو نکته رسیده، اول این‌که باید رشد این کشور، انقلاب و ملت انقلابی را متوقف کند. دومین نقطه که دشمن به دنبال آن است، برچیدن سفره نظام و دین از زیر پای مردم به‌وسیله نفوذ جریان‌های سیاسی در دانشگاه‌هاست؛ یعنی ازیک‌طرف باید جلوی رشد علم و فناوری دانشگاه‌ها را با مشغول کردن جامعه دانشگاهی به حرکت‌های غوغا سالاری بگیرد و از طرفی با این غوغا سالاری که عامل توقف تمام عرصه‌های پیشرفت می‌شود، جریان‌های سیاسی مرده را تجدید حیات کند و به‌عنوان جریان مردمی در مقابل نظام قرار دهد».