شش توصیه رهبر به زنان مسلمان

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

یکی از کارهای مهم رهبر نظام توصیه کردن است. واقعا اگر این توصیه ها نبود ما دق می کردیم، اصلا در این دنیای پر از گرگ و شیر و پلنگ که همه شان دژمن هستند و می خواهند ما را بخورند، چه می کردیم؟ مثلا همان توصیه که ایشان فرمودند که به احمدی نژاد رای بدهید، فکر کنید اگر به این موجود این همه نزدیک به رهبری رای نداده بودیم، الآن قیمت مرغ به جای کیلویی 2500 تومان شده بود هشت هزار تومان، قیمت نان هم به جای 300 تومان شده بود 800 تومان، دلار هم به جای 1200 تومان الآن رفته بود بالای 2000 تومان. یا مثلا همین توصیه ای که رهبر عزیز کشور از پانزده سال قبل تا همین پارسال هر سال 2376 بار می فرمودند که دولت با فساد مالی مبارزه کند، دولت به مشکلات محرومین برسد، دولت با گرانی مبارزه کند. اگر این توصیه ها نبود، الآن هم مجلس و هم دولت افتاده بود دست اختلاس چی ها و میلیارد میلیارد اختلاس می کردند.

محض رضای خدا یک بررسی در زندگی تان بکنید ببینید چه مشکلاتی دارید. مطمئنم هر مشکلی دارید، حتما به این خاطر است که به یکی از توصیه های رهبری گوش نکردید، وگرنه آدم اگر به این توصیه ها گوش کند که مشکل پیدا نمی کند. مثلا همین بانوان مسلمان که من نمی دانم چطوری یک دفعه اره و عوره شمسی کوره، از اشرق و مشرق هر چه فاطمه اره بود جمع کردند توی تهران و رفتند نشستند در بیت رهبری و رهبر عزیز و توصیه کننده جمهوری اسلامی به آنها شش توصیه کرد. البته خود این توصیه ها که انشاء الله گوشت بشود به تن این خواهران و همه شان روز به روز بهتر و بهتر بشوند، یک طرف، تفسیر این توصیه ها یک طرف دیگر. ما که فقط توصیه ها را گوش ندادیم، رفتیم سراغ یکی از مسوولین بیت رهبری و از او که نخواست نامش فاش شود، خواستیم این توصیه ها را برای ما معنی کند. لذا برای درک بهتر توصیه های ششگانه رهبر معظم جمهوری ظفرنمون اسلامی ایران، این توصیه ها و شرح آنها را به عنوان یک تحفه الهی به همه بانوان مسلمان، بلکم به هر زنی که بالاتر از شش ماه و کمتر از صد سال سن دارد، در همه جای جهان توصیه می کنیم.

 

اول: هویت زن مسلمان را به او برگردانید.

تفسیر: زن مسلمان باید هویت اسلامی داشته باشد، یعنی نباید دیده بشود. نباید شنیده بشود، نباید گفته بشود، نباید توجه کسی را جلب کند. تا حد امکان زنان مسلمان سعی کنند بطور کلی در جایی که ممکن است کسی حضور داشته باشد، اصلا نباشند.

 

دوم: نقش زن ازدیدگاه اسلام را برجسته کنید.

تفسیر: نقش زن از دیدگاه اسلام یک نقش برجسته است، هم در ابتدای کار و هم در انتهای کار، یعنی تا ممکن است زن مسلمان باید برجستگی خودش را حفظ کند، البته برای حفظ برجستگی زنان با حفظ هویت، باید این برجستگی پوشانده شود، ولی در مقابل همسر باید همین هویت زن مسلمان برود توی چشم شوهر مسلمان. فقط چشم.

 

سوم: حضورتان را در صفوف اول انقلاب تقویت کنید.

تفسیر: زنان مسلمان که هم هویت دارند و هم برجسته اند، باید در ابتدای صفوف انقلاب و همچنین جنگ با استکبار جهانی باشند. فایده حضور زنان در صفوف اول انقلاب این است که یک وقت دشمن به صفوف انقلاب می خواهد شلیک کند، در این حالت زنان اگر در صف اول باشند، باعث حفظ جامعه اسلامی می شوند و به عنوان سپر عمل می کنند. در جنگ هم باید در خط مقدم جبهه باشند، بخصوص در میدان مین حضور زنان در صف اول باعث می شود کلیه میدان های مین دشمن خنثی شود و این موضوع علاوه بر اینکه سربازان اسلام را حفظ می کند، باعث می شود از زنانی که بعد از انقلاب و جنگ ممکن است به خیابان بروند و کارهای بدبد بکنند، کم بکند و کلا همین کار موجب کاهش مشکلات جامعه اسلامی می شود.

 

چهارم: متوجه توطئه آمریکا و صهیونیسم باشید.

تفسیر: زنان مسلمان باید متوجه توطئه آمریکا و صهیونیسم باشند. بطور کلی توطئه های آمریکا و بخصوص صهیونیسم در مورد خواهران شامل دو بخش اصلی می شود، بالاتنه، پائین تنه.

توطئه های پائین تنه شامل جوراب توری، کفش پاشنه بلند، چکمه روی شلوار لی، لاک ناخن، لاک ناخن فرانسوی، کفش لیژدار، کفش پاشنه بلند باریک، کفش روباز، کفش پشت باز، شلوار بلند، شلوار پاچه تنگ، شلوار پاچه گشاد، شلوار استرچ، انواع شلوار لی با دوخت و بدون دوخت و بخصوص شلوار با دوخت آیات قرآن در عقبه اسلام، شلوار تنگ، شلوار خیلی گشاد، شلوار نازک، دامن در انواع مختلف بشکلی که به نظر بیاید، هر چیزی که به هر جایی از پائین تنه بچسبد و سایر توطئه های دشمن در مناطق استراتژیک.

توطئه های بالاتنه شامل: روسری رنگی، شال روسری، مقنعه کاکل بیرون، مقنعه پشت ول، روسری عقب جلو رو، کلا هر روسری که محکم روی سر بند نشود، گل سر بزرگ، اکستنشن، بافت آفریقایی، مش، مش کاهی، رنگ قرمز آتشین، قهوه ای بادمجونی، اتمسفر، انواع کلیپس بزرگتر از نوک انگشت سبابه، تاتو در اندازه های مختلف، آرایش خلیجی صورت، چادر عربی، عبای چادر شده جلو باز، تاتوی ابرو، هر رنگی در صورت، لب قلمبه، خط لب، رژلب بای نحوکان، پودر روی لپ، گوشواره قابل دیدن، مانتوی تنگ، مانتوی گشاد، مانتوی کوتاه، مانتوی رنگی، انواع تی شرت نقش دار شیطانی که دیده شود. دستبند، النگو، لاک ناخن دست، مانیکور، پدیکور، عطر، دئودورانت، شانه، سشوار، بابیلیس، کلا هر چیزی را که موجب شود بالا یا پائین بانوان اسلامی دیده شود، توطئه دشمن محسوب شده و نابود باید گردد.

 

پنجم: حضور همراه با ایمان و انگیزه خودتان را حفظ کنید

تفسیر: زنان مسلمان باید بدون اینکه از طریق صدا، تصویر، بو، شکل، برجستگی مشهود، فرورفتگی مشهود، رنگ و یا هر چیزی احساس شوند، حضور دائمی خودشان را همراه با ایمان و انگیزه، حفظ کنند.

 

ششم: به چند روز گفتگو اکتفا نکنید

تفسیر: بطور کلی زن مسلمان نباید به یک یا چند روز یا یک هفته یا یک ماه یا یک سال یا ده سال حرف زدن اکتفا کند، بلکه باید دائم حرف بزند، اما صدای او نباید شنیده شود.

الاحقر، مسوول روابط خصوصی بیت رهبری( واحد خواهران)