مشکل نقدینگی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

سردار نقدی، مجرم سابق و فرمانده فعلی بسیج طی نامه ای به احمدی نژاد از وی خواست که به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد که ریاست مذکور تا نه ماه دیگر به طول خواهد انجامید، مدیریت جهان را سریعا برعهده گرفته و تغییرات اساسی در وضع کنونی جهان بدهد. با توجه به این که متن کامل نامه سردار نقدی منتشر نشده و فقط بخشی از آن به منصه ظهور رسیده است، ما از طریق عوامل گمنام بسیج اسلام این متن را پیدا کردیم و متن کامل نامه سردار نقدی را منتشر می کنیم.

جناب آقای احمدی نژاد

ریاست محترم جمهور، جنبش عدم تعهد، سازمان ملل متحد، سازمان کنفرانس اسلامی و غیره

ضمن تبریک پیروزی اخیر نظام جمهوری اسلامی در برگزاری شکوهمند اجلاس غیرمتعهدها که گام محکمی به خشتک استکبار جهانی بوده و دندانهای آمریکا را در دهانش خرد نموده و بار دیگر نشان داد که اگر جمهوری اسلامی اراده کند، حتی می تواند سوریه را به بحرین و بان کی مون را به کیم جونگ اون تبدیل نماید، پیشنهادات زیر را نموده و از ریاست محترم جنبش عدم تعهد می خواهد در همین نه ماهی که از ریاست وی باقی است، موارد زیر را امر به اجرا نمایند:

یک: با توجه به اینکه حکومت آمریکا و اتحادیه اروپا و رهبران ترکیه و عربستان سعودی خائن همگی توسط اسرائیل اداره می شوند، لطفا دستور فرمائید تا ماه بهمن امسال اسرائیل غاصب از نقشه حذف و با توجه به انحرافات موجود در دولت فلسطین حزب الله لبنان یک دولت فلسطینی در آنجا تشکیل دهد و رسید آن را برای این جانب ارسال دارند. 

دو: در راستای اینکه سازمان ملل متحد در نیویورک بوده و برادران بسیج امکان کنترل آن را نداشته و صدا و سیما نمی تواند سخنرانی های رهبران جهان را اصلاح نماید، سازمان ملل متحد را به یک منطقه بی طرف مثل ونزوئلا که دور است، افغانستان هم که دست آمریکایی هاست، ترکیه هم که منطقه جنگی است، سوریه هم که خوب است، ولی در همین تهران از همه بهتر است مستقر نموده، تا این جانبان و برادران بسیج بتوانند در صورت هرگونه اجلاس به آن حمله نموده و تسخیر نمایند، بعون الله تعالی.

سه: با توجه به اینکه حکم ولی فقیه نافذ می باشد، لطفا طی نامه ای از سوی ریاست جنبش عدم تعهد به سازمان ملل متحد دستور فرمایید حق وتو را از اعضای دائمی شورای امنیت اخذ و به بیت رهبری واگذار شود تا امنیت جهان مثل امنیت ایران حفظ گردد.

چهار: با توجه به وابستگی آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس اعضای شورای امنیت به اسرائیل، خواهشا دستور فرمایید که شورای امنیت سازمان ملل از انحصار این اعضا خارج و عضویت اصلی آن را به روسیه، چین، سوریه، ایران و رهبر معظم انقلاب تفویض نماید. سایر اعضای شورا نیز توسط شورای نگهبان پیشنهاد و رهبری منصوب نماید.

پنج: از آنجا که این بسیج انحرافاتی در جنبش به اصطلاح “بهار عربی” ملاحظه نموده از ریاست جنبش عدم تعهد درخواست می شود به کشورهای عربی دستور فرمایند فصل بهار از تقویم کشورهای عربی حذف و به جای آن فصل زمستان شش ماه اعلام گردد. و با توجه به اینکه “ بیداری اسلامی” ضرورت می باشد، به کلیه کشورهای اسلامی دستور داده شود که ساعت بیدارباش چهار صبح اعلام و کلیه مسلمین ساعت مذکور بیدار گردند. همچنین به دلیل انحرافات موجود در تونس، لیبی و مصر به کشورهای مذکور دستور داده شود تا انتخابات جدید را زیر نظر وزارت کشور جنبش عدم تعهد در خیابان فاطمی، میدان فاطمی، سمت راست، شماره 23 برگزار نموده اسامی روسای جمهور تا هفته دیگر هماهنگ می گردد. همچنین به کشورهای بحرین، یمن، ترکیه، میانمار، حجاز( سعودی سابق) اعلام شود تا دهه فجر جنبش بیداری اسلامی ایجاد و نتیجه را به ریاست جنبش منعکس نمایند.

شش: با توجه به ضرورت پیروزی جنبش وال استریت در آمریکای غاصب، دستور فرمایید آمریکای جهان خوار ابتدا به عنوان عضو جنبش عدم تعهد پذیرفته شده و آن گاه دستور بدهید که آن کشوربه  صاحبان اصلی آن یعنی برادران سرخپوست و سیاهپوست اعم از عموتم و قبیله ناواهو، آپاچی، پوئیلو، چروکی، شوشونی، شاین، لاکوتا، سو و سیناگوا در اسرع وقت تحویل و عناصر غاصب سرزمین های اشغالی به کشورهای خود در ایرلند و هلند و آلمان و فرانسه و انگلیس بازگشته تا آرامش در این ایالات متحده برقرار گردد. این جانب همراه با برادران بسیجی آمادگی خود را برای اعزام واحدهای بسیج برای تحویل و تحول مذکور اعلام می داریم.

هفت: با توجه به ریاست حضرتعالی بر جنبش عدم تعهد، دستور نمائید کلیه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد دلار را از واحد پولی جهان حذف نموده و همان طور که ایران تصمیم گرفته طلا را جایگزین دلار نماید، جنبش عدم تعهد نیز مبادلات مالی خود را در مرحله اول با طلا انجام داده و سپس به بانک جهانی و صندوق بین الملل پول دستور فرمائید که کلا اسکناس و سکه را از اقتصاد حذف و مبادلات پایاپای صورت پذیرد.

هشت: با توجه به اینکه آمریکا تا پایان سال و اسرائیل تا سه ماه دیگر باید از بین برود، لطفا طی نامه ای از سوی جنبش عدم تعهد به سازمان ملل دستور فرمائید چون دیگر غرب وجود نخواهد داشت، پس کلیه اعضای سازمان ملل باید عضو جنبش عدم تعهد شده و ریاست جهان از این طریق تحت زعامت ولی امر مسلمین قرار گرفته و سازمان ملل نیز از سال آینده منحل گردد.

نه: با توجه به ضرورت حفظ تنگه هرمز به عنوان یک منطقه استراتژیک جنبش عدم تعهد، دستور فرمائید تنگه هرمز از منطقه مذکور به نزدیک تهران منتقل شده و صادرات نفت کلیه کشورهای جهان تحت کنترل این جنبش قرار بگیرد. سپاه پاسداران و حماس و حزب الله لبنان به عنوان نیروهای حافظ صلح نظارت کامل بر تنگه هرمز برقرار نمایند.

ده: در راستای اهمیت حفظ استراتژیک در منطقه و لزوم نزدیکی ایران به سوریه و خطرات ناشی از حکومت سکولار و لائیک و پدر سوخته ترکیه، به عنوان ریاست جنبش عدم تعهد به کشور ترکیه دستور فرمائید به سوریه منتقل و سوریه در همسایگی ایران قرار بگیرد. رجاء واثق دارد که بسیج شصت میلیونی می تواند این جابه جایی را تا هفته آینده انجام دهد.

یازده: در راستای فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “ اگر به معترضان اروپایی هم سلاح بدهند، شرایط شان مثل سوریه می شود” خواهشمند است به کشورهای عضو جنبش عدم تعهد که خودشان از اروپا اسلحه می خرند، دستور فرمائید همان اسلحه ها را به شکل برنامه ریزی شده در یک کمیته برنامه ریزی صلح به معترضان اروپایی تحویل نموده تا این سران اروپایی بفهمند یک من ماست چقدر کره دارد.

دوازده: در راستای اینکه سوئد و نروژ لازم است به جنبش عدم تعهد پیوسته و از وابستگی خائنانه به اروپای جنایتکار دست بردارند، بر جنبش عدم تعهد فرض است که جایزه نوبل( اعم از صلح، ادبیات، ریاضیات، فیزیک، شیمی، جغرافیا، هندسه، تعلیمات دینی، ورزش، انضباط و غیره) زیر نظر ریاست جنبش عدم تعهد قرار گرفته و جایزه صلح نوبل به سردار فیروزآبادی و جایزه ادبی آن هر سال به مقام معظم رهبری اهدا گردد.

سیزده: با توجه به نقش ایران در جنبش عدم تعهد و لزوم حفظ اقتدار جمهوری اسلامی، به عنوان رئیس جنبش عدم تعهد دستور فرمائید که هر کدام از 120 کشور عضو جنبش غیرمتعهدها موظف شوند تا دو و نیم میلیون نفر از مسلمانان توپ و باحال و مشتی خود را طی برنامه پیشنهادی گزینش نموده و آنان را برای زندگی به ایران ارسال نمایند، در عوض جمهوری اسلامی تعهد می کند که به هر کدام از آن کشورها نیم میلیون نفر از مخالفان خود را اعزام نماید تا از این طریق جمعیت ایران به بیش از 300 میلیون نفر رسیده و مشکل انتخابات بعدی ایران نیز حل شود. جمهوری اسلامی تعهد می نماید که اغلب افرادی را که ارسال می نماید دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و می توانند در تولید آن کشورها نقش داشته و آنها هم تعهد بدهند که از اعزام افرادی که قادر به فکر کردن هستند خودداری کنند، چون در جمهوری اسلامی یک نفر به جای همه ماها فکر می نماید.

با توجه به اینکه باید همراه با خانم برای شام به خانه سردار فیروزآبادی برویم، نامه را فعلا تمام می کنم و بقیه پیشنهادات را طی نامه ای در فرصت بعدی برایتان ارسال می نمایم.

و من الله التوفیق و علیه التکلان

محمد باقر نقدی، فرمانده بسیج شصت هفتاد میلیونی

دوازدهم شهریور 1391