یزید زمان

مهدی سحرخیز
مهدی سحرخیز

“کف های آب”، قم را بدل به دریای سبز انسانی کردند. دریایی که در حال غرق کردن یزید زمان، است.
کف های آب یا همان خس و خاشاک سابق، با همه وجود، تنفر خود را از یزید نشان دادند. حرکتی میلیونی که هیچ عاقلی نمیتواند آن را حاشا کند. حتی کیهان هم برای اینکه بتواند دروغ های  خود را  قابل باور کند، مجبور به  سند سازی شده است.
آنکه امروز در بیت، یا بهتر بگویم قصر شاهی خود، ولایت سلطانیش را میکند، هر روز خود را تنها تر میبیند. 6 ماه پیش شعارها همه به سمت رییس دولت کودتا بود، ولی اکنون هدف همه مشخص شده است. شخص ولی مطلقه فقیه آماج اعتراض ها قرار گرفته است.
عمال ولایت مطلقه که با در دست داشتن پلاکاردهایی “همچون عاشورا را تکرار میکنیم” نشان دادند که حتی خود نیز به این باور رسیده اند که جزو یزید و دار و دسته اش هستن، گام های آخر را به سوی نابودی طی میکنند.  گواه این ادعا، تعداد قلیل داخل حسینیه هستند، که هر روز هم ریزش میکنند.
آقای خامنه ای فراموش کرده که امروز صدای آیت الله العظمی منتظری از زیر خاک،  ندای حق خواه پدر من و دیگر زندانیان از پشت دیوارهای قطور اوین و  فریاد مرگ بر دیکتاتور  مردم در زیر باتوم و گاز اشک آور،  بس رساتر و بی الایش تر از دشمن توهمی یزید است
31 سال قبل،  شاه هم جلوی خواسته مردم سر فرو کشید و در محرم از مردم فرصتی دوباره خواست، اما کار از کار گذشته بود. اکنون نیز، شاه دیگری  روبروی مردم ایستاده، و او نیز همچون دیکتاتورهای قبل از خود  محکوم به رفتن است.

“دشمن” فرضی او ملتی هستند که به خیابان ها آمده اند  تا آنچه از آن ها دزدیده شده را پس بگیرند؛ آنان اینک شاهدند که هم او که رایشان را دزدید و به سراغ رنگشان رفت، اکنون در پی دینشان  است. آن ها که رای و دین خلق خدا را میدزدند، همان ها که خود را خدا مینامند و به نمایندگیش در زمین، دستور بخشش میدهند، به زودی در دادگاه ها باید پاسخگوی  مردمی باشند که امروز رخصت  تنفس از آنان گرفته اند. آن ها به زودی سقوط میکنند.خودشان هم که گفته اند: عاقبت زورگویان ودروغگویان سقوط است.