آقای مرتضوی! حق مرا از استاندار خراسان بگیرید

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی


po_nabavi_01.jpg

جناب آقای مرتضوی

ریاست سابق دادگاه مطبوعات و کلیه امور مربوطه و ریاست ستاد پیشگیری از جرائم خاص

احتراما اینجانب سید ابراهیم نبوی، فرزند عزیز، متولد 22 آبان 1337 در شهر آستارا، نویسنده مساله دار و عامل استکبار جهانی و طرفدار اصلاحات سابق و مخالف براندازی نرم، گرم، سرد و ولرم و عضو افتخاری شبکه عنکبوت در روزنامه کیهان، چنان که مستحضر می باشید مدتی است در بلاد فرنگ، به آدرس بلژیک، بروکسل، خیابان سن ژیل، کوچه لیسبون، شماره 34، روبروی مغازه عبدالناصر فهیم مراکشی، نسبت به چند مورد تضییقات و محرومیت اینجانب از حقوق مربوط به مولفان و مصنفان که قرار است قانون آن بزودی اجرا گردد و چون اینجانب شما را می شناسم و به هیچ کس جز شما اعتماد ندارم، خواهشمند است حقوق اینجانب را که دستم از مملکت کوتاه و در اینجا غریب و از ابن السبیل می باشم، در نظر گرفته، حق مرا از این مرتکبین جرایم ستانده و به اینجانب اعاده فرمائید. در همین راستا آقای نعمت احمدی، وکیل ثابت و دائم و غیرقابل تعویض خود را در کلیه امور معرفی و از آن برادر که ید بیضا داشته، خواهانم که حق مرا بدهید. توضیحا به عرض می رسانم که گاهی اوقات اینجانب نکاتی را به صورت طنز و شوخی( سازنده) نوشته و در اینترنت منتشر می نمایم و به عنوان مثال طرح ابتکاری در مورد انتقال اسرائیل به اصفهان داده که مورد توجه جهانیان از جمله آقای کوفی عنان ریاست سابق سازمان ملل متحد قرار گرفته، با رفتن وی حقوق من نیز توسط یان کی مون خائن به نفع یک نفر کروی جنوبی ثبت شد. و در حال حاضر ملاحظه می نمایم که برخی وزرا، وکلا، معاونین وزرا، استانداران و غیره طنزهای مرا به عنوان طرح ابتکاری خودشان مطرح می نمایند که فعلا در دو مورد شکایت صریح دارم که به آنها رسیدگی تا بعدا بقیه را اعلام نمایم:

مورد اول: اینجانب خواهان، در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه استانداری استان خراسان شمالی طرح جابجایی یک کوه برای تسهیل در فرود هواپیما در بجنورد را مطرح کرده است، و آقای «موسی‌الرضا ثروتی» نماینده بجنورد گفته است که «منظورآقای همتی استاندار این بوده که ده متر از ارتفاع کوه بابا موسی که در هنگام فرود هواپیما مانع دید خلبان است، باید کوتاه شود.» اشعار می دارد که طرح کوتاه کردن و برداشتن کوه از جلوی هواپیما، به جای تغییر محل احداث هواپیما از جلوی کوه که کاری بسیار سخت است، و صرفه با این است که آدم کوه را بردارد تا این که فرودگاه را دو کیلومتر آنطرف تر بسازد، اولین بار در تاریخ 27 بهمن 1380 توسط اینجانب در روزنامه مرحوم و محترم « بنیان» تحت عنوان « گفت و گو با رئیس محترم هواپیما» مطرح شده است. لذا خواهشمندم این طرح را جزو ابتکارات اینجانب محسوب و دستور فرمائید استاندار محترم حقوق مربوطه را به وکیل اینجانب بپردازند. ضمنا اینجانب آمادگی دارم تا سایر طرحهای مربوط به حمل و نقل جاده ای هواپیما( برای کاهش سقوط آن) و طرح هواپیمای بدون سرنشین( برای جلوگیری از مرگ و میر در هنگام سقوط را نیز به ایشان تحویل نمایم.

مورد دوم: اینجانب خواهان، از آقای یوسفیان مخبر کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس هفتم که تهدید دادستان تهران( حضرتعالی) را مبنی بر تبعید زنان بدحجاب از پایتخت به لحاظ قانونی و قضایی بلاایراد خوانده است شکایت دارم. در حالی که اینجانب سه روز قبل از سخنان حضرتعالی موضوع تبعید خانمهای بدحجاب را هم به مناطقی از تهران و هم به شهرستانها و هم به سیبری در روسیه در طرح مبارزه با بدحجابی را اعلام نمودم، بنابراین حق این مطلب به عنوان حقوق مولف و مصنف متعلق به اینجانب است. ضمنا اینجانب قبلا طرح تقسیم ایران به شمال و جنوب را برای سکونت خواهران در شمال کشور و برادران در جنوب نیز در روزنامه طوس اعلام نمودم که مثل بسیاری از طرح های ابتکاری من مورد بی اعتنایی قرار گرفت، اما مطئنم بعدا همین آقایان بدون دادن حقوق مولف و مصنف از همان طرح ها استفاده می کنند.

لذا، خواهشمند است به شکایت اینجانب رسیدگی نموده و حق مرا احیاء و این نویسنده طنزنویس که شوخی هایش را به عنوان طرح های اجرایی جدی می گیرند، اما حق وی را نمی دهند، از مزدوری استکبار جهانی نجات دهید. لطفا در صورت دریافت حق اینجانب از اشخاص مورد شکایت( مدعی علیه) دریافت و به وکیل اینجانب آقای نعمت احمدی بدهید. زیاده جسارت است.

سید ابراهیم نبوی

فرزند سید عزیز، متولد آستارا، شماره شناسنامه 244 صادره از آستارا

هشتم اردی بهشت 1386