اتهامات تازه به فرزند هاشمی رفسنجانی

نویسنده
میثم تواب

» سران جنبش سبز را بگیرند اتفاقی نمی افتد

در ادامه حمله وابستگان دولت احمدی نژاد به هاشمی رفسنجانی و خانواده وی، حجت الاسلام حسین طائب، معاون اطلاعات کل سپاه و فرمانده سابق بسیج کل کشور در جمعی با نام همایش سیاسی بسیج افشاری در استان گلستان، مهدی هاشمی دومین پسر هاشمی رفسنجانی را به “راه اندازی خانه فساد در سال 73 یا 74 ” متهم کرد.حسین طائب که تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دهم کمتر بعنوان عنصری رسانه ای مطرح بود، با نقشی که در سرکوب تظاهرات مردمی ایفا کرد به سرعت نامش بر سرزبان ها افتاد تا جایی که به عنوان یکی از عناصر اصلی در معادلات امنیتی مطرح شد و برخی وی را فرمانده اصلی ستاد سرکوب معترضان به تقلب در انتخابات و حتی نامزد اصلی جایگزینی محسنی اژه ای در وزارت اطلاعات معرفی کردند.

این روحانی محافظه کار در این همایش که به صورت غیرعلنی و بدون نصب هیچگونه پلاکارد و پوستر و تنها با دعوت خصوصی از اعضای بسیج ادارات برگزار شده بود در خصوص مهدی هاشمی و فعالیت های سابق وی اظهار داشت: “در سال 73 یا 74 یک باند جاسوسی پیدا کردیم که در برجی مجلل در اتوبان مدرس تهران فاحشه تربیت می کرد برای منحرف کردن مسئولین نظام. یکی از گردانندگان این باند مهدی هاشمی، پسر آقای هاشمی رفسنجانی بود که بلافاصله دستگیر شد. اما با اعمال نفوذ پدرش تعدادی از مدیران وزارت اطلاعات منتقل و مهدی و سایر اعضای باند آزاد شدند.”

وی سپس بدون اثبات گزینه اول خود مبنی بر راه اندازی خانه فساد نتیجه گرفت که “دختران و زنان فاحشه شاغل در آن باند نیز در انتخابات 22 خرداد در ستاد دختران فیروزه ای مهندس موسوی مشغول فعالیت شدند”.

وی در ادامه در توهین های آشکاری به شخصیت های روحانی اصلاح طلب با اشاره به رای یک صندوق رای در شهر قم افزود: “رای کروبی حتی از رای جومونگ هم در قم کمتر بود” و همچنین در توهین مستقیمی به رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس جمهور سابق و نخست وزیر دوران آیت الله خمینی اظهار داشت: “اگر هاشمی رفسنجانی و خاتمی و موسوی دستگیر شوند در کشور آب از آب تکان نخواهد خود” و “حتی دو گاو به هم شاخ نمی زنند”.

طائب در ادامه از برنامه های اصلاح طلبان برای آینده در صورت پیروزی در انتخابات خبر داد و ادعا کرد: “برنامه اصلاح طلبان این بود که موسوی رییس جمهور و خاتمی رهبر شود  و فاتحه نظام را بخوانند” وی همچنین از دیدار اعضای ستاد میرحسین موسوی با هاشمی رفسنجانی پنج روز پیش از انتخابات خبر داد و مدعی شد در آن جلسه رئیس ستاد قم مهندس موسوی اعلام کردکه موسوی در انتخابات رای نخواهد آورد و نظرسنجی های ستاد موسوی در روزهای پایانی نیز همین نکته را تایید می کرد.

اظهارات حجت الاسلام طائب در حالی مطرح می شود که در روزهای اخیر علیرضا زاکانی عضو کمیته حقیقت یاب مجلس در خصوص تخلفات انتخاباتی فاش کرد که براساس نظرسنجی های وزارت کشور و وزارت اطلاعات در روزهای منتهی به انتخابات 22 خرداد، شورای امنیت ملی قانع شده بود که انتخابات ریاست جمهوری دهم در دو مرحله برگزار خواهد شد.

با این حال طائب در ادامه سخنرانی اش دانشجویان مخالف دولت در دانشگاهها را پیاده نظام دشمن معرفی کرده و ادامه داده است که طرفداران موسوی توانستند در روز “دوشنبه” پس از انتخابات با شعار الله اکبر مردم را به خیابانها بیاورند و به این طریق 700 هزار نفر از مردم در بین میدان انقلاب تا آزادی حاضر شدند.

این در حالیست که محمدباقر قالیباف شهردار اصولگرای تهران پس از برگزاری راهپیمایی معترضان به نتایج انتخابات در 25 خرداد، جمعیت را بیش از 2 میلیون نفر اعلام کرده بود.

حجت الاسلام طائب که در زمان راهپیمایی 25 خرداد همچنان بر مصدر فرماندهی بسیج کل کشور تکیه زده بود در خصوص وقایع این روز اینگونه ادعا می کند که وقتی معترضین “دیدند خونریزی ای که انتظارش را داشتند از طرف نظام صورت نگرفت لذا حمله کردند به یک پایگاه بسیج و 7 نفر از جمله یک مادر و دختر کشته شدند.”

وی ادامه می دهد: “اما تیر آنها - معترضین - به سنگ خورد و آن مادر و دختر از خانواده حزب اللهی بودند که درخواست دیدار آقای موسوی را رد کردند. فردای آن روز سه هیات به دیدار خانواده آن مادر و دختر رفتند و گفتند تا شنبه یا یکشنبه هفته بعد صبر کنید، کار نظام تمام است و ما یک تشییع جنازه آبرومند برای شما برگزار می کنیم. اما جواب رد شنیدند”.

معاون نهاد موازی اطلاعاتی کشور در ادامه سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی را یک هفته پس از انتخابات “آبی بر تهران” می نامد و مدعی می شود از فردای آن روز “ مردم صف خودشان را جدا کردند و فقط پیاده نظام دشمن در خیابانها ماند”.

طائب در ادامه به فرماندهان بسیج ادارات توصیه می کند که به اینترنت مراجعه نکنند و همچنین بدون اشاره به وقایعی که در 13 آبان در کل کشور رخ داد ادامه می دهد: “امروز خبری از بحران در کشور نیست. کدام بحران. مردم مشغول زندگی خودشان هستند.”

حسین طائب که در زمانی مدیرکل یکی از ادارات وزارت اطلاعات بود با دستگیری یک زن کره ای و شکنجه وی کوشید از وی اعتراف بگیرد که جاسوس بوده و یا پسران هاشمی رفسنجانی مرتبط بوده است. بعد از شکایت هاشمی و دخالت رهبر جمهوری اسلامی و آزاد شدن زن کره ای و زمانی که واقعیت آشکار شد و بی گناهی این زن که دختران هاشمی مرتبط بود آشکار گردید، علی فلاحیان به دستور رییس جمهور مدیرکل خود طائب را برکنار کرد اما وی بعد از مدتی به کار در بیت رهبری مشغول شد و در افشاگری های جدید گفته شده که وی دست راست مجتبی خامنه ای دومین پسر  رهبر جمهوری اسلامی است که همسن مهدی هاشمی است و در سال های جنگ با یکدیگر نزدیک و هم جبهه و هم مدرسه بوده اند.

مساله طائب و دختر کره ای و برکناری مدیر کل وزارت اطلاعات را اول بار اکبر گنجی در سلسله مقالات عالیجناب خاکستری فاش کرد.