علی آبادی: اشتباهی امضا را اسکن کردیم!

فریدون شیبانی
فریدون شیبانی

» فروش ساختمان کمیته المپیک به زیر قیمت

خبرگزاری فارس، یک روز مانده به انتخابات کمیته ملی المپیک، با انتشار سندی، خبر از جعل امضا برای فروش ساختمان شش طبقه این کمیته در خیابان گاندی داد.

محمد علی آبادی که می کوشد در انتخابات روز دوشنبه مقام ریاست بر کمیته ملی المپیک را حفظ کند، در همین خبرگزاری پاسخ داده که “امضاها مربوط به جلسه دیگری بوده و اشتباهی اسکن شده است!”

 او در مورد انتخابات دوشنبه هم گفته: “شنیدم چند نفر می‌گفتند زمان انتخابات از آراءتان عکس بگیرید. من گفتم این رفتارها شایعه است و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست. در شان مدیران ورزشی کشور نیست که چنین حرف‌هایی زده شود.”

ساختمان خیابان گاندی در حالی به بهای سه میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان به فروش رفته که با افشاگری مهدی خسروی وفا (نایب رییس کمیته) در این مورد هم تقلب شده و قیمت آن هنگام فروش بیش از دو برابر رقم یادشده بوده است. خبرگزاری فارس در این مورد می نویسد: “در تاریخ ۱۱ آبان ۸۹ ساعت ۱۵ جلسه هیأت اجرایی تشکیل می‌شود و صورت‌جلسه هم درباره مسائل مطرح شده فروش ساختمان گاندی است. در این جلسه که علی‌آبادی، افشارزاده، مهدی قدمی، خسروی‌وفا، مهدی کرباسیان، مهدی هاشمی، مشحون، رباب شهریان، کفاشیان، ناظق نوری و شاهرخ شهنازی حضور داشتند. در بند سوم صورتجلسه آمده است، با توجه به درج ۳ نوبت آگهی فروش ساختمان گاندی، از آنجا که در نوبت‌های اول و دوم هیچ پاسخی به آگهی داده نشده و در نوبت سوم شرکت انبارهای عمومی به عنوان تنها شرکت‌کننده در مزایده مبلغ پیشنهاد ۶ میلیارد ریال پایین‌تر از قیمت کارشناسی بود مزایده سوم نیز کان لم یکن اعلام گردید و مقرر شد از طریق مذاکره ساختمان مزبور به فروش برسد. با توجه به مذاکره با شرکت‌های مختلف پیشنهاد موسسه مالی “قائمین اقتصاد” به مبلغ ۳۷.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان مورد قبول هیأت اجرایی قرار گرفت و مقرر شد ساختمان گاندی به مبلغ مزبور به شرکت یاد شده فروخته شود. در بین اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک علی‌آبادی، قدمی، کرباسیان، کفاشیان، افشارزاده، شهنازی و ناطق نوری این صورتجلسه را امضا کردند، اما کفاشیان در کنار امضاء نوشت که با بند سوم صورتجلسه مخالف است.حالا برخی‌ها در کنار اسامی خسروی‌وفا، مهدی هاشمی، شهریان، و مشحون جعل امضاء کرده‌اند.”

 

 سندهای اصلی و جعلی در زیر آمده است.

سند بالا اصلی است

عکس بالا سند جعلی

نامه علی آبادی به خسروی وفا برای شفاف سازی فروش ساختمان گاندی