نامه جواد ظریف به چارلی رز

نویسنده

نامه جواد ظریف به چارلی رز

علیرضا رضایی

برادر چارلی عزیز

 

احتراماً ما یک مصاحبه‌ای با شما کردیم، دیدیم همه دارند به تو نامه می‌نویسند گفتیم خب ما به‌عنوان اولین وزیری که از صدر انقلاب تا الآن با حفظ سمت ایمیل هم بلد است بفرستد چرا خودمان به تو نامه ننویسیم.

 

والا من نمی‌فهمم شما خبرنگاران غرب جنایتکار که ما امیدواریم بتوانیم با شما زودتر به تفاهم نهایی برسیم چی می‌زنید که گاهی از ما سوالاتی می‌پرسید که انگار دور از جان بنده وزیر خارجه سوییس باشم.

 

شما تا الآن صد دفعه خواسته‌اید بیائید از زندان‌های ما که جزو آزادترین زندان‌های جهان است بازدید کنید ما به شما ویزا نداده‌ایم یا اگر هم داده‌ایم بعدش در همان فرودگاه شما را برده‌ایم همان‌جایی که نادر رفت. یا تا الآن دویست دفعه خواسته‌اید بیائید با خانواده‌ی افرادی که به‌خاطر عقیده‌شان زندانی نیستند مصاحبه بکنید هر دفعه انصار حزب الله با موتور نامی 125 گازهای زیادی داده‌اند.

 

پدر جان! اصلاً چرا راه دور برویم؟ بنده خودم همین الآن سر مواردی که با رییس جمهورهای شما در حال مذاکره هستم خودم جای خیلی‌هایش را بلد نیستم. اصلاً خودم هم نمی‌دانم چیزهایی که قرار است با شما به توافق برسیم الآن در ایران وجود دارد یا الآن ده سال است که وجود دارد یا قرار است بعداً به وجود بیاید یا چی؟ به بنده می‌گویند برو سر فلان چیز با فلان‌جا به توافق برس می‌گویم چشم. پس فردایش خودم از طریق رسانه ملی یک‌دفعه می‌بینم عه! خود رهبرمان که من‌را برای توافق فرستاده با توافق موافق نیست. تلفن هم می‌زنم می‌گویند سر نماز است. این قبض همراه اول بنده را سر ماه شما از بیت المال‌تان پرداخت می‌کنید؟

 

الغرض شما به‌جای اینجور سوال‌های بی‌خودی از بنده، هر سال یک‌سر برو محل سخنرانی جواد لاریجانی در همان امریکای جنایتکار که به‌قول رهبر کبیر انقلاب «اون زنه» از الآن آنجا کاندیدای ریاست جمهوری هم شده، ده برابر همین چیزهایی که من گفتم را بشنو و برگرد. بی‌خود هم وقت ما را نگیر. نه کسی نامه می‌نویسد نه هیچی. حالا بعداً اگر احمد شهید چیزی گفت هم بنده خودم با دوست و برادر جنایتکار جان کری به توافق می‌رسم.

 

شما چه انتظارات عجیب غریبی از ما دارید. ما اینجا ته تهش با «حسینی بای» مصاحبه می‌کنیم، سوال‌ها از دو هفته قبلش معلوم، جواب‌ها معلوم، مخاطب معلوم، بلانسبت چون امسال سال بز هم هست طرف عین بز سرش را می‌اندازد پایین می‌رود. اگر شما هم در آن امریکای جنایتکار «چارلی بز» دارید بفرستید برای مصاحبه. وگرنه ما چارلی رز مارلی رز نمی‌شناسیم.

 

در انتها اگر راست می‌گویی روی لینک زیر کلیک کن ببینیم توی آن کامپیوترت چه خبر است؟!