بهشت ایرانی جهنم جهانی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

روحانی گفته که: « عده ای که نه می دانند دین چیست و نه آخرت، مداوم غصه دین و آخرت مردم را می خورند.» احمد خاتمی هم در نماز جمعه و علم الهدی در نماز جمعه مشهد گفته اند که « ما موظف نیستیم مردم را به زور به بهشت ببریم، اما موظفیم جاده بهشت را برای مردم هموار کنیم و در عین حال هموار کننده جاده جهنم مردم هم نباشیم.» روحانی هم تکرار کرده است که: « عده ای بیکارند و می خواهند مردم را بهشت ببرند یا جلوی رفتن مردم به جهنم را بگیرند.» و احمد خاتمی و روحانی و علم الهدی فعلا به بزن بزن در این مورد ادامه می دهند. اما آنچه مهم است این نیست که جمهوری اسلامی کاری کند که مردم به بهشت بروند یا نروند، تا امروز جمهوری اسلامی سیاستی در پیش نگرفته که موفق بشود، احتمالا اگر هم بخواهد مردم به بهشت یا جهنم بروند این سیاست هم موفق نخواهد شد، اما خطر بدتر این است که جمهوری اسلامی با این توانایی که دارد، موفق شود از طریق لابی جنتی و نوح و آدم و دیگران اداره جهنم و بهشت را در اختیار بگیرد و تازه از شر این دنیا که راحت شدیم در آن دنیا گرفتار ابدی جمهوری ظفرنمون اسلامی ایران بشویم. در همین راستا از شما دعوت می شود به خبرهای نیمروزی شبکه اول محشر تی وی توجه نمائید

مجری محشر تی وی: با سلام! به خبرهای نیمروزی امروز سه شنبه هفتم جولیه ۷۶۴۵ محشر تی وی توجه فرمائید.

بنا به گزارش سازمان آب حیات بهشت، به دلیل حفر چاه های عمیق، آب مناطق بیست گانه بهشت از ساعت هشت صبح تا دوازده شب روزهای فرد و زوج و غیره قطع می باشد. این سازمان به امت شهیدپرور بهشت هشدار داد که در ساعات مذکور به نهرهای جاری در بهشت نزدیک نشوند، چون شیرو عسل جاری در آن آلوده بوده و سرطانزاست.

وزارت مقاربت و امور خیریه گزارش کرد که برقراری رابطه با حوریان بهشتی در ملاء عام ممنوع می باشد، روابط عمومی وزارت مذکور گفت که با کشف یک شبکه فساد و جاسوسی در میان حوریان معلوم الحال، از آنان برای نفوذ از سوی سازمانهای اطلاعاتی جهنم استفاده می شد. این وزارت از برادران خواست تا فعلا  خود را سرگرم کنند تا خانه های عفاف این سازمان مجددا بازگشایی شود. این وزارت همچنین اعلام کرد که مرکز بازپرروی غلمان گفته است که سرویس های این مرکز بطور ۲۴ ساعته فعال است و هر شب ساعت هشت “غلی پارتی” برگزار می شود. بنا به تصمیم سازمان اخلاقی بهشت ورود خانمها به این پارتی ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وزارت اطلاعات بهشت اعلام کرد که طی هفته گذشته ۵۶۲۴ نفر از مجرمان در حال فرار از بهشت به جهنم دستگیر شده و متاسفانه ۱۲ هزار نفر از این افراد علیرغم تلاش مرزبانان بهشت موفق به فرار شدند. سازمان حقوق بشر جهنمی اعلام کرده که به کلیه فراریان از بهشت پناهندگی اعطا خواهد شد.

سازمان جنگلبانی و محیط زیست بهشت اعلام کرد که در هفته گذشته به دلیل همکاری های عناصر فاسد در این سازمان با دشمنان، تعداد ۳۲۴۸۶ اصله درخت از درخت های بهشت بطور غیرقانونی ربوده شده و به همین دلیل مناطق چهار، پنج، هشت، سیزده، پانزده و نوزده بهشت غیرقابل مسکونی است.

سازمان اخلاقی بهشت اعلام کرد که براساس مصوبه سال ۷۳۴۵ بهشت، رعایت حجاب اسلامی برای مردان و زنان الزامی است و به همین دلیل سازمان اخلاقی بهشت، به ۳۱ میلیون نفر از مردان و زنان مقیم بهشت تذکر برای رعایت حجاب داده است. براساس آخرین قانون، پوشیدن کت و دامن و ساپورت برای مردان به جای برگ انگور( شورت ماماندوز سابق) و چادر یا برقع برای زنان به جای شلیته برگ درخت موز( لباس رسمی سابق زنان بهشت) اجباری است. سازمان زنان جهنمی اعلام کرد که هر نوع پوشش برای ساکنان بهشت و جهنم برخلاف مقررات است و به همین دلیل به همه فراریان از بهشت به این دلیل پناهندگی اعطا می شود.

نیروی انتظامی بهشت اعلام کرد که در شش ماه گذشته ۱۶ میلیون نفر بخاطر مصرف گیاهان روانگردان بازداشت شده اند. مسئول روابط عمومی این نیرو گفت این میزان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است. نیروی انتظامی بهشت همچنین اعلام کرد در حال حاضر ۱۳ درصد از ساکنان بهشت گیاهان روانگردان مصرف می کنند. به گفته یکی از آگاهان مصرف این گیاهان در افراد این توهم را ایجاد می کند که در بهشت زندگی می کنند و همه چیز خوب است.

مجری دوم: و اکنون به خبرهای ۲۴ ساعت گذشته جهنم توجه فرمائید.

کنسرت محسن نامجو و کیوسک اجرای عظیم “ آتیش داغ و گرم تو” را در استادیوم شصت هزار نفری جهنم برگزار کرد. این کنسرت به مدت ده روز اجرا می شود.

سازمان تهویه مطبوع جهنم اعلام کرد با تلاش کارکنان موسسه میتسوبیشی طرف قرارداد سازمان مذکور کلیه مراکز و طبقات مربوط به کوره گرم جهنم، بخش قطران و قیر مذاب، و آتشستان های هفتگانه جهنم مهار شده و در حال حاضر قابل سکونت است.

سازمان حیات وحش جهنم اعلام کرد که سه اژدهای چینی آتشخوار در حال فرار در کوههای شمال جهنم دستگیر شده و به مرکز بازپروری و اصلاح رفتاری منتقل شدند. کنجی میزوگوشی اژدهاشناس این مرکز گفت: « تا امروز موفق شدیم ۷۶۴ اژدهای موجود در جهنم را دستگیر و تربیت کنیم. وی گفت: دیگر خطر اژدها خوردگی در جهنم وجود نخواهد داشت.

و اکنون به ترانه “ همه چی آرومه همگی خوشحالن” اجرای گروه ملی موسیقی جهنم توجه فرمائید.