گلشیفته چادری شد!

علی رضا رضایی
علی رضا رضایی

» حرف روز

 

خب ما الآن نمی‌دانیم، گلشیفته فراهانی بدعادت شده، خدای نکرده کسالتی دارد، چیه، که روی فرش معمولی نمی‌تواند راه برود. حتماً باید فرش قرمز پهن کرده باشند که گلشیفته راه برود. حالا دوباره این «ریدلی اسکات» که همان اسمش نشان می‌دهد که صهیونیست و بهایی است، با پول‌هایی که از انگلیس گرفته یک فیلمی ساخته، اسمش را گذاشته «خدایان و پادشاهان» که همان قسمت اول اسم فیلم، قطعاً برای رد اصل مترقی ولایت فقیه اینجوری انتخاب شده، و گلشیفته هم رفته نقش زن فرعون را بازی کرده.

اولاً ساختن همچین فیلم‌هایی، در سطح سینمای جهان، فقط در تخصص همین فرج الله سلحشور خودمان است که لااقل تمام آداب طهارت را بلد است. بعد از تولید حماسه هم تمام عوامل فیلم و محمدرضا شریفی‌نیا (که اصولاً جزو «عوامل» هست) را با وانت برمی‌دارد می‌برد خدمت مقام معظم رهبری، خیلی خالصانه و مخلصانه، به‌جای فرش قرمز روی یک شمدی که آنجا پهن شده، همینجوری می‌روند می‌روند تا برسند به جایی که باید چهار زانو روی زمین بنشینند. اصلاً این «آقا» که از پشت پرده وارد می‌شود، همین لبخندی که می‌زند، حال آدم چنان خوب می‌شود که دلش می‌خواهد حتی اگر مسعود ده‌نمکی بغل دستش نشسته باشد، بگیرد ماچش بکند.

اصلاً آدم می‌ماند چه بگوید. الآن برخی خواهران هنرمند ما در داخل، ماشالله مثل شمع محفل بشریت دارند زرت و زرت می‌درخشند، بعضاً حتی زرت و زرت می‌چرخند، ایشان می‌رود نقش زن یک آدم غربی را بازی می‌کند که اصلاً حلال و حرامشان هم معلوم نیست. ایشان به من بگوید، آیا راه رفتن روی فرش قرمز حتی یک لحظه می‌تواند جای آن لقب «زهرایی» که به خواهر الهام داده شد را بگیرد؟ الآن واقعاً ایشان نمی‌توانست بجای راه رفتن روی فرشی که معلوم است با آب کـُر هم آب‌کشی نشده، بیاید همینجا روی شمد راه برود بشود «گلشیفته زهرایی»؟ یا لااقل یک چادر به آن کمرش می‌بست، می‌رفت چه می‌دانم، همان تیم ملی ووشو که خواهر الهام رفت، دو ورزشکار خانم مدال‌آور را به توفیق پوشش چادر می‌رساند برمی‌گشت. یا مثلاً می‌کوبید می‌رفت دانشگاه آزاد واحد ارومیه، یکی از دانشجویان را به فیض استفاده از چادر می‌رساند. مگر چه می‌شد؟

آخر زن فرعون هم شد نقش؟ ما اینهمه امام و امامزاده داریم، گلشیفته می‌رود زن فرعون که او هم بهایی بود می‌شود؟ اصلاً تمام بدبختی‌های ما از همین قوم بنی فلسطین اشغالی است که گلشیفته رفته بازی کرده. ما اینهمه زحمت می‌کشیم موشک فاتح می‌سازیم که از چادرملو بتوانیم تل‌آویو را بزنیم، بعد این خانم رفته وسط قوم بنی اسراییل کاری کرده که… لا اله الا الله!

یا حداقل بلند می‌شد می‌رفت برج میلاد، مقتل حضرت عباسی، ابوالفضلی، کسی را تلاوت می‌کرد، گریه هم که خب البته باید می‌کرد، بعداً هم اگر پرسیدند می‌گفت خب نذر داشتم رفتم ادا کردم. البته خب طبق تجربه، آدم باید قبل از اینجور کارها یک شوهر «کلفت» هم داشته باشد که اگر کار به شکایت و شکایت‌کشی می‌رسید، بتواند از حق و حقوق ضعیفه‌اش دفاع بکند. حالا البته معضل «شوهر کلفت» را خود برادران در داخل یک‌جوری حل می‌کنند، ولی آخر لامصب! بعد از فیلم، مصاحبه می‌کنی هم لااقل به عربی حرف بزن که ما بفهمیم. الآن اینهایی که به انگلیسی گفتی را فقط همان صهیونیست‌ها فهمیدند با همان ریدلی اسکات که ای به آن ذات صهیونیستش ریدلن!

و همه اینها را سربسته گفتیم که برای شنیدن خبرچادری شدن گلشیفته آماده اتان کنیم. بله، خواهر گلشیفته فراهانی در یک نامه محرمانه برای”حرف روز” ایمیل زده که ترجیح می دهد هی برود دورپروستات “آقا” بچرخد ویا به پشتوانه شوهر”کلفت” خود مقتل بخواندو پایش را روی این فرش های مرموز قرمز عوامل صهیونستی نگذارد. برای همین هم عکس چادریش را به همراه ایمیل فرستاده که نخستین بار اینجا منتشر می کنیم.

منتظر خبرهای تازه تازه باشید….