روحانی: به قول‌های خودم وفادارم

نویسنده

در گفتگوی زنده تلویزیونی گفت: ما قدرت خرید مردم را افزایش داده ایم. این به این معنا است که اگر کسی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشد ما با این کاهش تورم، ۲۰ درصد قدرت خرید او را افزایش دادیم یعنی معادل ۳۰۰ هزار تومان. بنابراین تورم مهار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در گفتگوی زنده تلویزیونی با مردم سخنان خود را با تبریک عید سعید غدیر خم و آرزوی سربلندی ملت آغاز کرد و افزود: امیدوارم این عید برای ملت ایران و تمام مسلمانان جهان روز مبارکی باشد.

 روحانی با اشاره به مسئله اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم که دولت پیگیر آن است مسائل اجتماعی و حقوق شهروندی است. مردم باید احساس راحتی کنند البته باید عرض کنم که برخی موارد دولتی به تنهایی نمی تواند کار را به اتمام برساند. اقتضائات حکومت این است که با اجماع نظر و جلب نظر دیگران به نقطه مطلوب برسیم.

وی تاکید کرد: به قول های خودم وفادارم. در پایان عرضم از ملت ایران تشکر می کنم از حمایت ها و تلاشهایشان که در همه زمینه ها به دولت کمک کردند. از کارآفرینان تشکر می کنم که قدمهای بزرگی برداشتند و البته باز باید برای رونق اقتصادی گام بردارند. از دانشگاهیان هم تشکر می کنم من امیدوارم به نقدها و تذکراتشان و نکته آخر مربوط به سیاسیون است و تذکر می دهم که قواعد بازی را رعایت کنند. من معتقدم باید با همه جناح ها کار کرد و این را در دولت خود نشان داده ام. نباید بگذاریم آرایش خشم ایجاد شود باید آرایش کمک به همدیگر و همکاری در مسائل کشور ایجاد شود که به نفع همه ملت است.