ضبط مدارک شخصی عبدالله مومنی

نویسنده

amomeni.jpg

ماموران دادستانی دادگاه انقلاب تهران عصر دیروز با مراجعه به محل سکونت عبدالله مومنی، سخنگوی سازمان ادوار تحکیم وحدت کامپیوتر و مدارک شخصی وی را با خود بردند. آنها برای انجام این اقدام، عبدالله مومنی را نیز همراه خود آورده بودند.

یکی از نزدیکان مومنی به روز می گوید: “حجم مدارک توقیف شده در حدود سه کارتن بود؛ کیس کامپیوتر وی نیز از جمله موارد ضبط شده است”.

ماموران پیش از این با مراجعه به محل سکونت و محل کار بهاره هدایت، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت اقدام به توقیف کامپیوتر و مدارک شخصی وی کرده بودند.

در همین راستا یک مقام نزدیک به سازمان ادوار تحکیم نیز از بازرسی چند باره دفتر پلمب شده این سازمان از سوی نیروهای دادستانی خبر داده است.

این در حالی است که روز گذشته مجید شیخ‌‏پور، مدیرمسوول نشریه «سرخط» و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی منتخب دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، پس از گذشت ۷۰ روز از زندان اوین آزاد شد.

شیخ پور که در پی انتشار نشریات روز 19 اردیبهشت به همراه مجید توکلی و پویان محمودیان به دادگاه انقلاب احضار شده بود، در همان روز پس از چندین ساعت بازجویی توسط قاضی حداد و معاونانش به زندان اوین منتقل شد.