آگهی خرید بلیط نذری برای فیلم محمد

نویسنده

تلاش‌ها برای پرفروش کردن فیلم محمد تازه‌ترین ساخته‌ی مجید مجیدی که از چهار شهریور در ۱۴۳ سنیمای کشور اکران می شود،  آغاز شده و طرفداران فیلم از خیرین خواسته‌اند که بلیط‌های این فیلم را بخرند و به صورت نذری بین مردم پخش بکنند.

اکران فیلم محمد تازه‌ترین ساخته‌ی مجید مجیدی از چهار شهریور در ۱۴۳ سینما کشور آغاز می‌شود. دست‌اندرکاران پخش فیلم که شرکتی وابسته به بنیاد مستضعفان است، حتی برای بخش‌هایی از کشور که سینما ندارند، مکان‌هایی را جهت نمایش این فیلم آماده کرده‌اند و حالا بیم از پرفروش‌ نشدن این فیلم باعث شده پیام‌های در فضای مجازی پخش بشود مبنی بر دعوت خیرین به خرید بلیط فیلم و پخش‌ نذری‌اش میان مردم. در پیامی که چند روزی است در تلگرام و وایبر پخش می‌شود آمده: “از آن‌جا که فروش گسترده‌ی فیلم در روزهای نخست اکران، بازتاب خبری گسترده‌ای خواهد داشت؛ لازم است هر یک از ما در توجیه خیرین جهت خرید بلیط این فیلم با تعداد بالا (حداقل هزار بلیط) و پخش آن به صورت نذری در مساجد اقدام کنیم.”

بلیط‌های فیلم محمد با قیمتی بیش‌تر از فیلم‌های دیگر- پردیس‌های سینمایی ده هزار تومان و سینماهای دیگر هشت هزار تومان- در اختیار مردم قرار خواهد گرفت اما براساس شنیده‌ها تسهیلاتی نظیر ۲۵ درصد تخفیف در صورت خرید ۲۵ بلیط برای فروش بلیط‌اش در نظر گرفته شده.