افول چپ ها شروع شد

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

بالاخره انتخابات فرانسه هم در میان شور و غوغا و شرکت فرانسوی هایی که کشورشان را دوست دارند و نمی خواهند به آشغالدانی تبدیلش کنند، انجام شد و سارکوزی با 53 درصد آرا برنده انتخابات فرانسه شد. ژان رنو که نقش پلیس خشن رمز داوینچی را بازی کرده بود و جانی هالیدی خواننده دوران جوانی کسانی که پیر شده اند، پیروزی سارکوزی را تبریک گفتند. نتیجه این انتخابات مشت محکمی بود توی دهان چاوز و مجاهدین خلق و القاعده و فیدل کاسترو و احمدی نژاد و چپ هایی که می خواهند دنیا را به توالت عمومی خودشان تبدیل کنند. نیکولا سارکوزی که اولین رئیس جمهور فرانسه است که پدرش مهاجر است و خودش یکی از ضدمهاجرترین روسای جمهور فرانسه است، گفت: « پیروزی امشب، پیروزی دموکراسی بود.» فعلا فرانسوی ها در خیابان های پاریس جمع شده اند و توی زیر زمین خانه شان عروسی است. تا به حال نشده بود که ببینم اینقدر فرانسوی ها بریزند توی خیابان و شادی کنند. به نظرم می آید که این انتخابات مسیر زندگی امسال جهان را عوض می کند. دو تا جمله در مورد سارکوزی می خواستم بگویم که نمی گویم. اما این را می گویم که تلویزیون داشت سخنرانی سارکوزی را برای فرانسوی ها پخش می کرد. سارکوزی گفت: « شانزده می روز پیروزی جمهوریت در فرانسه است. من به شما قول می دهم که به شما خیانت نخواهم کرد، به شما دروغ نخواهم گفت و ما باید به اینکه فرانسوی هستیم افتخار کنیم.» او در پایان سخنرانی اش گفت: « فرانسه به من همه چیز داده است و حالا روزی است که من بدهی خودم را به این کشور بپردازم.» در آخر سخنرانی هم میری ماتیو سرود « مارسیز» را خواند. من فکر می کنم حسین درخشان اگر پاسپورت و ویزایش درست شده باشد، احتمالا از پاریس رفته هاوانا و دارد رابطه اسرائیل، موسویان خائن و جهانبگلوی جاسوس و فیدل کاستروی عزیز را بررسی می کند.

لاریجانی: منوچهر رفته؟

آقا، مکافاتی است! منوچهر متکی فعلا دربدر دارد فرار می کند و علی لاریجانی دمپایی در دست به دنبالش. ظاهرا سرخود راه افتاده و رفته شرم الشیخ و به علی آقا خبر نداده. آگاهان گفته بودند که علی لاریجانی خبر شرکت متکی در اجلاس شرم الشیخ را از زبان خبرنگاران در بغداد شنید. همین آگاهان گفتند که بعد از شنیدن این خبر لاریجانی گفت: منوچهر؟ تنهایی؟ کی اینو فرستاده؟ از این گذشته، منوچهر که فعلا احساس « خود وزیر بینی» اش عود کرده، در مصاحبه با مجله تایم شرکت کرد و گفت: « ایران آماده مذاکره مستقیم با آمریکاست، اما هیچ نشانه ای بر حسن نیت آمریکا وجود ندارد.» به دنبال اعلام این خبر کاخ سفید تکان عجیبی خورد و یک دفعه همه به خودشان آمدند، البته دقیقا معلوم نیست که به خودشان آمدند یا در خودشان رفتند. یکی از آگاهان اعلام کرد که قرار است آمریکا برای اثبات حسن نیت خودش کارهای زیر را انجام دهد:

اول: از این به بعد به جای زن ویولونیست از مرد استفاده کنند، به جای ویولن هم از سه تار استفاده کنند، سه تار را هم ننوازند، بلکه به جای آن حاج رضا هلالی و امینم( خیلی که فرق ندارند؟) با هم در مراسم مذاکره نوحه رپ بخوانند.

دوم: قرار است آمریکا، از این به بعد فقط متکی را به عنوان وزیرخارجه ایران بشناسد.

سوم: قراراست آمریکایی ها برای نشان دادن حسن نیت شان، به القاعده بگویند که به الجزیره بگوید که از آیت الله سیستانی عذرخواهی کند و دیگر به ایشان و سابر مراجع اهانت نکنند و فقط ایرانی ها حق داشته باشند به مراجع تقلید اهانت کنند و به آنها بگویند شیخ ساده لوح.

چهارم: قرار است آمریکایی ها بسرعت و تا 24 ساعت دیگر برای اثبات حسن نیت شان به ایران، نتیجه انتخابات فرانسه را عوض کنند و سگولن روآیال به جای سارکوزی رئیس جمهور شود و روآیال هم قول بدهد که در یک هفته سکته کند و وقتی سکته کرد، ژان ماری لوپن رئیس جمهور فرانسه شود.

پنجم: قرار است آمریکایی ها برای اثبات حسن نیت شان به متکی، تا هفته دیگر از کودتای 28 مرداد علیه مصدق خائن و مرتد عذرخواهی کنند و به جای آن علیه شاه و مصدق کودتا کنند و آیت الله کاشانی را نخست وزیر کنند.

ششم: قرار است آمریکایی ها تا هفته دیگر جدول زمان بندی شان برای خروج از عراق و ورود به ترکیه و پاکستان را به ایران تحویل دهند و تا 14 روز دیگر حکومت ترکیه و پاکستان را تغییر داده و حق ندارند در این مورد به علی لاریجانی چیزی بگویند.

هفتم: آمریکایی ها باید برای اثبات حسن نیت شان تا هفته آینده طرح مبارزه با بدحجابی را در میان ایرانیان لس آنجلس اجرا کنند و پلیس لس آنجلس تا اطلاع ثانوی باید زیر نظر نیروی انتظامی تهران بزرگ فعالیت کند.

هشتم: آمریکایی ها باید طرح جداسازی ادارات را به موجب بخشنامه وزارت ارشاد اسلامی اجرا کرده و نتیجه آن را به ایران اطلاع دهند تا ایران از آن تجربیات برای اجرای طرح مذکور در ایران استفاده کنند.

شرایط شهردارتهران اعلام شد

یکی از اعضای شورای شهر هفت شرط را برای انتخاب شهردار تهران اعلام کرد. این هفت شرط شامل شروط زیر است: « دینداری و امانتداری، مدیریت توانمند، شناخت مسائل تهران، تعامل با شورای شهر و ارکان نظام، انضباط مالی و اداری، پای بندی به برنامه ها، عدم استفاده ابزاری از شهرداری» آگاهان اعلام کردند که احتمالا منظور این عضو شریف شورا این بود که قالیباف و اعضای موجود در شورا و کسانی که تا به حال در جمهوری اسلامی سابقه مدیریت دارند، نمی توانند شهردار شوند. به نظر می رسد یا می خواهند کرباسچی را شهردار کنند و روی شان نمی شود، یا برای ژاک شیراک نقشه کشیده اند، البته شیراک از نظر شناخت تهران خیلی با قالیباف و احمدی نژاد فرقی ندارد، فقط مشکل دینداری دارد که با یک هفته آموزش حل می شود.

بین 7 تا 8 سال آینده

به نظر شما اینها ما را سرکار گذاشته اند؟ یا واقعا فکر می کنند ما را سرکار گذاشته اند؟ قرار بود یک نیروگاه هزارمگاواتی فسقلی که این برق برای یخچال های فامیل احمدی نژاد در ارادان هم کافی نیست، با کلی رفت و آمد روس ها بعد از چند دهه و کلی مکافات درست بشود، و اول فروردین افتتاح شود، که چون نشده بود، تصمیم گرفتند که طرح مبارزه با بدحجابی را اجرا کنند. دیروز آقای سعیدی، معاون بین الملل سازمان اهن و تلپ اعلام کرده است که : « نیروگاه 360 مگاواتی بین 7 تا 8 سال آینده ساخته می شود.» شما فکر می کنید 7 تا 8 سال آینده ایران در چه وضعیتی است؟ ضمنا این آمار را هم داشته باشید که ما در حال حاضر 45 هزارمگاوات برق تولید و طبعا مصرف می کنیم.


آرش سبحانی روی صحنه سان فرانسیسکو

گروه کیوسک کنسرت خودش را برگزار کرد. کلی تبریک. آبجیز هم قبل از کنسرت آنها برنامه اجرا کرد. تبریک به آنها به ما مربوط نیست. آرش سبحانی دومین آلبومش را به نام عشق سرعت منتشر کرد. ما که خیلی دوستش داریم. احتمالا شما هم گوش بدهید همین وضع را پیدا می کنید.