التماس نکن!

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

پیش بینی ها درست از کار درآمد، فعلا اوضاع قمر در عقرب نیست. اعدام ها متوقف شده و قوه قضائیه دوازده هزار بار توضیح داد که دو نفر اعدام شده اعضای انجمن پادشاهی بودند و اگرچه در رابطه با اعتراضات انتخاباتی اعدام شدند، ولی هیچ ربطی به انتخابات نداشتند. حجت الاسلام ورقلمبیده، معروف به احمد خاتمی در نماز جمعه هفته گذشته حضور نیافت و در نتیجه میزان سکته در تهران کاهش محسوسی داشت، در عوض آیت الله سفیدبرفی، معروف به امامی کاشانی، در سخنان خود در نماز جمعه از مردم خواست برای حفظ وحدت از دادن شعارهای “ آنچنانی” خودداری کنند، وی از مردم خواست به کلیه راهپیمایان احترام بگذارند و به دادن شعارهای “ اینچنانی” بپردازند. در همین راستا، ترقی عضو هیئت های موتلفه از برخی تندروی ها انتقاد کرد و گفت فعلا اوضاع خطری است، تخت گاز نروید که چیز می سوزانید.

 

استراتژی بیست و دوم بهمن

اصولا جنبش سبز خیلی هم استراتژی ندارد، یعنی اگر قرار است آنها هیچی نگویند و ما همه اش بگوئیم، بعد آنها براساس آنچه ماها می گوئیم عمل کنند و جلوی ما را بگیرند، ما هم گفتمان مان کور می شود و اصولا حرفی نمی زنیم. فقط می دانیم که شعار مردم مشخص است، اگر کتک نخورند می گویند “ مرگ بر دیکتاتور” و “ رای ما رو پس بده” و اگر کتک بخورند می گویند “ این ماه ماه بهمنه، سید علی وقت رفتنه” و “ مجتبی بمیری رهبری رو نبینی”. آگاهان توضیح می دهند که اصولا باتوم خوردن مثل چای خوردن باعث پسرخاله شدن مردم با رهبران می شود، و آن وقت جوراب آقا بادبان می شود. احمدی نژاد هم که فعلا از فهرست موضوعات روز حذف شده. معلوم نیست کجاست؟ فکر کنم گم شده.

 

توطئه خانوادگی دارالشفائی

مسوولان قضائی کشور، یا احتمالا مسوولان فضائی کشور، پدر و مادر بهمن دارالشفائی، وبلاگ نویس ساکن خارج از ایران را احضار کردند. قاضی پس از گفتگو با پدر و مادر مذکور، از آنان خواست بروند خانه و دو تا دخترشان را برای دادگاه بفرستند. در پی این دستور، جمیله دارالشفائی فیلمنامه نویس و بنفشه دارالشفائی که کار موسیقی می کند، بازداشت شدند. ظاهرا جرم این خواهران نوازنده این است که سازشان کوک نیست و خارج می نوازند. در همین رابطه اعلام شد که کاوه دارالشفائی پسرعمو و توران خانم( زن پسرعموی) بهمن دارالشفائی نیز که به جرم عمو بودن دستگیر شده بودند، آزاد و یاشار دارالشفائی پسرعموی وبلاگ نویس مذکور نیز ساعاتی بازداشت شده است. قاضی پیش بینی کرده است که بزودی جمیله و بنفشه دارالشفائی آزاد شده و هانیه متوسلی و اکبر خزرپیشه( شوهر هانیه متوسلی) که قبلا همسایه بهمن اینها بودند، بازداشت خواهند شد. هانیه متوسلی به سینما علاقمند است و متهم است که قسمت پنجم سریال لاست را در روز عاشورا تماشا کرده و معتقد است که سریال لاست بهتر است گریزآناتومی است. قوه قضائیه اعلام کرده است استفاده بیش از حد بازیگران سریال گریزآناتومی از رنگ سبز، با قصد ایجاد فتنه علیه نظام صورت گرفته است. اما کالین ساندرلی وکیل کمپانی ای بی سی اعلام کرد، وکیل این کمپانی، جز معدودی از کارکنان گریزآناتومی کسی از بازیگران این سریال در اعتراضات انتخاباتی نقش نداشته و در روز عاشورا کلیه این افراد کشیک بوده و مشغول جراحی های سخت بودند.

 

من و رادان و کهریزک

سردار احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت “ من و سردار رادان نقشی در کهریزک نداشتیم.” آگاهان اعلام کردند این اولین بار است که در دو ماه اخیر این سردار از تکذیب به جای تهدید استفاده کرده است. سردار احمدی مقدم دلایل زیر را برای نشان دادن اینکه وی و سردار رادان در کهریزک نقش نداشتند، اعلام کرد.

اول: سردار احمدی مقدم گفت من و رادان از روز اول تا سی ام ماههای سوم تا پنجم سال گذشته در شیرینی فروشی “ بی بی” مشغول خریدن نان خامه ای بودیم و هر کدام هم دوازده تا شاهد داریم.

دوم: هر دو سردار اعلام کردند “ به جان عمه مون راست می گیم.”

سوم: سردار رادان اعلام کرد همانطور که در بادی امر شایع شده بود که برادر مرتضوی در کهریزک نقش داشته، به ما نیز چنین اتهاماتی زده شد، ولی این اتهامات دروغ می باشد، چون کهریزک جزو ناحیه تهران بزرگ نمی باشد و شهر ری می باشد.

چهارم: هر دو سردار اعلام کردند که سردار نقدی حاضر است که شهادت بدهد که آنها در کهریزک نبودند. سردار نقدی هم اعلام کرد من خودم توی کهریزک بودم و معمولا وقتی من اونجا بودم این برادران هنوز نرسیده بودند و هر وقت من می رسیدم این برادران تازه رفته بودند.

 

هواپیمای تک نفره

مجری تلویزیون(1358): امام خمینی رهبر انقلاب پرشکوه ایران، یک سال قبل با پرواز انقلاب در حالی که بیش از دویست تن از مسوولان کنونی کشور ایشان را همراهی می کردند، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال هزاران نفر از انقلابیون از جمله چند تن از روحانیون و اعضای شورای انقلاب قرار گرفتند.( فیلمی به مدت چهل دقیقه پخش می شود.)

مجری تلویزیون( 1367): حضرت آیت الله امام خمینی مدظله العالی رهبر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ده سال قبل با پرواز انقلاب، در حالی که چند تن از مسوولان سابق کشور و برخی از عناصر نفوذی ایشان را همراهی می کردند، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال هزاران تن از روحانیون و برخی از اعضای شورای انقلاب قرار گرفتند.( فیلمی به مدت بیست دقیقه پخش می شود.)

مجری تلویزیون( 1377): حضرت آیت الله العظمی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی در حالی که دو سه تن از مسوولان کنونی و گروهی از شیاطین ضدانقلاب واخورده به هواپیمای ایشان نفوذ کرده بودند، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال دهها هزار نفر از روحانیون و تعدادی از عناصر خائن که بعدا شناسائی شدند قرار گرفتند.( فیلمی به مدت هشت دقیقه پخش می شود.)

مجری تلویزیون( 1388): روح خدا، حضرت آیت الله العظمی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر مسلمین جهان و چند چیز مهم دیگر، سی سال قبل در پرواز انقلاب در حالی که یک نفر از مسوولان کنونی و برخی خبرنگاران خارجی و تعدادی از دشمنان اسلام قصد داشتند ایشان را در آن هواپیما بقتل برسانند، در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال برخی روحانیون غیرخائن و هزاران تن از عناصر واخورده مساله دار قرار گرفته و سریعا به خانه رفتند.( فیلمی به مدت سه دقیقه پخش می شود که در آن امام در یک هاله نور که هیچ کس در اطراف ایشان نیست، چند بار از پله های هواپیما پائین می آید.)

مجری تلویزیون( 1389): آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی سی و دو سال قبل در پرواز انقلاب، با یک هواپیمای تک نفره خود را از پاریس به تهران رسانده و بدون اینکه کسی متوجه او بشود، از مهرآباد تاکسی گرفته و به خانه رفت.( با توجه به اینکه فیلمی از آن سال موجود نیست، به مجموعه ای از سخنرانی های رئیس جمهور محبوب که همه انقلاب های دنیا از وی نشات گرفته توجه فرمائید.)