آپوکالیپس ناو

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

من که واقعا معتقدم امام زمان بیست سی سال قبل ظهور کرده و دستگیر شده و زندان رفته و احتمالا توبه کرده و همین حالا هم یک گوشه ای برای خودش زندگی می کند و اصلا کاری هم با کسی ندارد و به قول آن هموطن “هچ کس هم به اون کاری ندارد.” ولی حالا فرض کنیم آقا ظهور نکرده بود. واقعا اگر ظهور نکرده بود، همین امروز وقت ظهورش بود.

در مالی ۱۷۰ نفر توسط اسلامگرایان دستگیر و بیست نفر آنان کشته شدند. در بخشی از شرق ترکیه حکومت نظامی اعلام شد. دولت بلژیک اعلام وضع اضطراری کرد و متروی بروکسل به دلیل اعلام وضعیت بسیار خطرناک کارش را متوقف کرد. چهارده مسافر هزاره در ولایت زابل افغانستان گروگان گرفته شدند. پلیس فرانسه مجددا وضعیت امنیتی اعلام کرد و معلوم شد که اولین دختر پاریسی که عملیات انتحاری کرده تازه یک ماه بود مسلمان شده بود.

از طرف دیگر در بمباران روسها ۲۸ داعشی در سوریه کشته شدند. همزمان در ونزوئلا یک همایش اسلامی برگزار شد. همایش اسلامی در ونزوئلا یعنی چی اون وقت؟ وسط همه این ماجراها سازمان ملل در عرض یک روز دو قطعنامه صادر کرد.

یک قطعنامه به پیشنهاد فرانسه بود که در آن فرانسه از کشورها دعوت کرده که به اتحاد علیه داعش بپیوندند، یعنی در واقع به مبارزه ایران و روسیه علیه داعش در سوریه کمک کنند. همزمان عربستان سعودی در کمیته حقوق بشر( اصلا فکرش را بکنید عربستان سعودی که کلا از بشر فقط شکمش را به رسمیت قبول دارد، و نواحی اطراف سانفرانسیسکو چه ربطی به حقوق بشر دارد.) قطعنامه ای تصویب کرده علیه دخالت خارجی در سوریه که از این پس ایران و روسیه حق نداشته باشند در سوریه با داعش بجنگند.

یعنی در یک روز سازمان ملل هم علیه داعش رای داده و هم به نفع آن، آن وقت ما معتقدیم جهان دارد رو به وضع بهتر حرکت می کند، واقغا این دیوانه خانه رو به بهتر شدن حرکت می کند؟

 

خبرنگاران جاسوس

این امت شهیدپرور هم نبوغ ویژه ای دارند. غافلیم از این همه برجستگی های عقلی و غیره این امت فلان پرور. خبرگزاری مهر نوشته: “ ماموریت روزنامه نگاران بازداشتی وطن فروشی با حقوق ثابت به دلار یا یورو و جاسوسی برای کشورهای خارجی بوده است.” حالا این که حقوق ثابتش چه فرقی می کند که ثابت باشد یا متناوب و غیرثابت من نمی فهمم. و اصلا اینکه به دلار و یورو باشد یعنی چه؟ از اینها مهم تر این چه جاسوسی است که تا حالا ده بار دستگیر شده و در یک نشریه کار می کند که همه چیزش معلوم است. و اصولا چه جاسوسی می کند؟ مهر نوشته: “این خبرنگاران جمع آوری اطلاعات از داخل ایران و ارسال آن به بیرون کشور می کردند.”

انگار کار خبرنگار چیست. شما اطلاعات را جمع می کنید و می نویسید. مثلا مسابقه فوتبال برگزار شد، یا امروز در ورامین آقای عبدالواحد موسوی لاری برای سخنرانی به نفع اصلاح طلبان رفته بود و ایشان توسط آقای نقوی حسینی و دارودسته اش کتک خورد و سخنرانی هم نتوانست بکند. شما این خبر را نوشتید و در روزآنلاین منتشر کردید. این کجایش جاسوسی است؟ جاسوسی یعنی انتشار اخبار محرمانه و خیلی محرمانه و سری و بکلی سری. انتشار خبرهای غیرمحرمانه که جاسوسی نیست. واقعا آدم وامی ماند که این امت شهید پرور کلا چکاره اند.

 

کف زنی علیه نظام

نه زنی خوانده، نه مردی ترانه مشکوکی خوانده، نه حرفی زده شده، نه رقصی انجام گرفته، هیچ و هیچ و هیچ. کلا تالار فیروزه بیرجند به دلیل کف زدن میهمانان بعد از پایان یک موسیقی بدون کلام تعطیل شد. یعنی برای واکنش نشان دادن ملت باید چکار می کردند؟ به جای کف زدن باید شیهه می کشیدند؟ صلوات می فرستادند؟ با لگد به وردست ناموس همدیگر لگد می زدند، به طرف هم سنگ پرتاب می کردند، ترقه و گاز اشک آور در می کردند، صدای مشکوک صادر می کردند؟

یعنی ملت باید چطور واکنش نشان بدهند که به آقایان برنخورد؟ حالا فردا قانون هم برای این ها بعید نیست بگذارند، که مثلا محمدرضا شجریان، با کف زدن ممنوع، همایون شجریان بدون کف زدن هم ممنوع، علیرضا افتخاری با کف زدن و قردادن آزاد، کیهان کلهر بدون ساز و با پرتاب سنگ آزاد است. جالب است که احمد خاتمی، امام جمعه عبور موقت تهران گفته: “اقدامات نیروی انتظامی در مورد بدحجابی از سوی مردم مورد اقبال قرار گرفته است.” البته توضیح داده نشده که افرادی که این اقدام مورد اقبال شان قرار نگرفته بود، به بیمارستان منتقل شدند.

البته در مقابل همین اقدامات در توسعه موسیقی، “فراخوان مداحان نطنز جهت ثبت نام در دانشکده علمی کاربردی مداحی” صورت گرفت. این هم یک پیشرفت دیگر، یک میمون که فرستادیم فضا، موشک بالستیک هم که درست کردیم، این هم دانشکده عملی کاربردی مداحی. دیگر چه می خواهید؟