هری پاتر و سردبیر مرگ( جلد هشتم)

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

در راستای اینکه روزنامه محترم کیهان در مورد انتشار هری پاتر و قدیسان مرگ در تهران نوشته است که « به عقیده بسیاری از کارشناسان کودک و نوجوان کلیت کتاب «هری پاتر» بسان یک بمب مخرب برای ذهن بچه ها به شمار آمده که آنها را وادار می سازد تا در مقابل دنیای سیاه و خیالی تصویر شده در کتاب، به بخشی دیگر از القائات آن پناه برده و جادوگران خوب را منجی خود به شمار آورند که وقتی با فقدانشان در دنیای واقعی مواجه می شوند، به شدت دچار سرخوردگی و انفعال خواهند گردید.» لذا برخی موارد خطرناک و ضدامنیتی و نامشروع و مساله دار هری پاتر ملعون به اطلاع می رسد. یکی از منابع آگاه کیهان گزارش داده است که اصولا هری پاتر برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی نوشته شده و نویسنده آن که با نام مستعار خانم رولینگ( بخوانید مرجان ساتراپی) آن را نوشته است، یکی از دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است که با شبکه عنکبوت و بنیاد سوروس و فرح پهلوی و مسعود بهنود و محسن سازگارا و ژان پل سارتر و کارل پوپر روابط مشکوک داشته و هری پاتر را برای ایجاد انقلاب مخملی نوشته است. روزنامه کیهان بدینوسیله متن دادخواست زیر را در مورد شخص موسوم به هری پاتر به دلایل زیر به دادگاه تقدیم می کند.

اول: هری پاتر در خانه شماره 4 پریوت درایو با خاله و شهرخاله و پسر خاله اش دادلی زندگی می کند، دادلی که هری پاتر عناد ویژه ای با وی دارد، در حقیقت نام واقعی اش « دادعلی» است که در ترجمه تغییر یافته و به نوعی نویسنده او را مظهر عدالت حضرت علی بن ابیطالب می داند و مشخصات دادلی( دادعلی) کاملا شبیه مسوولان عالیرتبه و ایثارگر نظام است و هری پاتر در تمام مدت با تلاشهای مذبوحانه اش سعی می کند که این اسوه حسنه را از طریق اظهارات معاندانه و مستهجن نظیر خیکی و لش و تنبل مسخره کند.

دوم: هری پاتر تلاش می کند تا از طریق سیاه نمایی زندان آزکابان که تمثیلی از زندان اوین است، اجرای عدالت در نظام جمهوری اسلامی را به سخره گرفته و از این طریق ضمن فراهم کردن خوراک برای سازمانهای استکباری مانند دیده بان حقوق بشر، به تبلیغ علیه زندان که در حقیقت تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است بپردازد. وی با توصیفاتی نظیر این که زندانیان آزکابان احساس از دست دادن نشاط زندگی دارند، در حقیقت اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده قضائی ایران را اعلام کرده و علاوه بر نشان دادن حضور یک باند جاسوسی در پشت صحنه نگارش این کتاب، نشان دهنده دخالت انگلیس( به عنوان نویسنده واقعی این کتاب) در مسائل داخلی ایران است. و طبیعی است که ملت آگاه ایران بزودی با حضور صفوف به هم فشرده خود در مقابل سفارت انگلیس برای اعتراض به انتشار اثر ضد اسلامی هری پاتر( البته پس از اینکه ملت به سفارت کویت و عربستان اعتراض کردند، به سفارت انگلیس بروند که هر سه مشکل کشور در همان روز حل شود.) قطعنامه ای صادر خواهند کرد.

سوم: هری پاتر با انتخاب واژه « مرگ خوار» برای نیروهای انتظامی مدرسه مشکوک و مساله دار هاگوارتز و اعلام خصوصیاتی مانند این که « با آمدن مرگ خواران همه جا سرد و تاریک شده و افرادی که مرگ خواران را می بینند احساس می کنند نشاط خود را از دست می دهند.» در حقیقت با نشان دادن مشخصات نیروی انتظامی فداکار کشور که دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام با دیدن آنان ترسی الهی در دل شان می افتد، سعی مذبوحانه می کند تا با اجرای « طرح امنیت اجتماعی» که با استقبال هشتاد درصد شهروندان و دستگیری بیست درصد دیگر منجر شده است، مخالفت کند. اما زهی خیال باطل!

چهارم: هری پاتر با لطایف الحیل تلاش می کند تا سربازان گمنام اسلام را با نام وزارت سحر و جادو تمسخر کند. انتخاب نام کورنلیوس « فاج» به عنوان وزیر سحر و جادو مخفف اسامی بزرگانی چون (فلاحیان، اژه ای و جنتی) به همین دلیل است. هری پاتر از طریق عنوان کردن وزارت سحر و جادو به خیال واهی خود قصد دارد ضمن به سخره گرفتن وزارت اطلاعات با مظاهر ماوراء الطبیعی مانند معجزات و کرامات بزرگان شیعه مقابله نماید و به نوعی به مسخره کردن اظهارات رئیس جمهور محترم در مورد هاله نور و موارد مشابه بپردازد.

پنجم: انتخاب واژه « مشنگ» برای مردم عادی و کسانی که در دنیای باصطلاح روشنفکرانی چون هری پاتر، هاله اسفندیاری، کیان تاجبخش، مسعود بهنود و رامین جهانبگلو و دیگر خودفروختگان زندگی نمی کنند، اشاره مستقیم و اهانت آمیز نویسنده کتاب( دولت ضد اسلامی انگلیس و حامی سلمان رشدی کثیف) به محمود احمدی نژاد و شانزده میلیون نفری است که در انتخابی آزادانه پس از گرفتن وضو و شب زنده داری ها و اعتکاف و خواندن نماز به وی رای دادند، است. دولت انگلیس با اطلاق واژه مشنگ به رئیس جمهور محبوب و ملت ایران (جمعیت ایران 16 میلیون نفر می باشد) دشمنی آشکار خود را با نظام اسلامی نشان داده و به نوعی علیه اسلام اعلام جنگ نموده و سیاست جدایی دین از سیاست و دشمنی شیعه و سنی نیز ناشی از همین است.( و صدها مورد دیگر)

ششم: هری پاتر و نویسنده مساله دار آن یعنی باصطلاح کی جی رولینگ( بخوانید مرجان ساتراپی) با انتخاب واژه « لرد سیاه»، نشان دادند که روش اصلاح طلبان تندروی آمریکایی چون اکبر گنجی که با انتخاب واژه «عالیجناب سرخپوش» و « عالیجناب خاکستری» تلاش کردند تا شبهاتی در مورد مسوولان عالیرتبه نظام ایجاد کنند، را می خواهند ادامه دهند. به راستی منظور از « لرد سیاه» کیست؟ آیا اهانتی آشکارتر از این لازم است تا قوه قضائیه از خواب غفلت بیدار شده و ملت ایران تودهنی محکمی به دهان کثیف هری پاتر بزنند؟


با عنایت به موارد فوق، از دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران، برادرسعید مرتضوی تقاضا دارد عنصر معلوم الحال، هری پاتر و همدستان کثیف وی مانند رون ویزلی (شاغل در بنیاد سوروس و عضو تازه استخدام شده اینتلیجنت سرویس)، هرمیون گرنجر( شاغل در بنیاد آمریکایی فریدام هاوس و عنصر فاسد و مساله دار و بدحجاب) و جینی ویزلی و دو برادر معلوم الحال وی را دستگیر و به اشد مجازات برسانید.