صبر ایّوب‌وار احمدی‌نژاد رو به پایان است

نویسنده
حسین محمدی

» تهدید دولتی‌ها به افشاگری علیه اصولگرایان:

یک وب‌سایت نزدیک به محمود احمدی‌نژاد٬ با انتشار یادداشتی پیرامون حضور وی در مجلس٬ نوشته است که “صبر ایوب‌وار” او، رو به پایان است و مردم و مسوولان باید در انتظار “افشاگری تاریخی و مناظره گونه احمدی‌نژاد” در مجلس باشند.

حامیان احمدی‌نژاد تاکنون بارها تهدید کرده اند که در صورت حضور احمدی‌نژاد در مجلس٬ وی دست به افشاگری‌هایی درباره برخی مسایل و افراد خواهد زد. به گفته آنها صدها هزار برگ سند علیه برخی مسوولان در اختیار دولت است که در وقت لزوم دست به افشای آن‌ها خواهد زد.

تا کنون چندین سند هم درباره برخی از اصول‌گرایان منتشر شده است. در آخرین نمونه از این دست محمدرضا رحیمی٬ معاون اول احمدی‌نژاد٬ با انتشار نامه‌ای سرگشاده احمد توکلی را متهم به زمین‌‌خواری٬ سواستفاده از قدرت و جعل مدارک تحصیلی متهم کرد.

احمدی‌نژاد خود نیز پیش از این گفته بود که در صورت ادامه فشارها بر دولت٬ سخنانی را مطرح خواهد کرد که باعث خواهد شد مخالفان وی به سوراخ موش فرار کنند.

برخی از اصول‌گرایان نیز تأیید کرده‌اند که طی دوران عزل حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات، حامیان احمدی‌نژاد با حضور در این وزارت‌خانه، اسناد مهمی را از آن خارج کرده‌اند.

گفته می شود به همین علت است که اصول‌گرایان زمان حضور احمدی‌نژاد در مجلس را به نیمه دوم اسفند و پس از انتخابات مجلس موکول کرده‌اند؛ زمانی که سخنان احمدی‌نژاد، نتواند بر جذب آراء آن‌ها تاثیر بگذارد.

همزمان یک وب‌سایت تازه تاسیس حامی احمدی‌نژاد نیز نمایندگان مجلس را “دزدان خانه ملت٬ منافق و مفسد” خواند و اعلام کرد با افشاگری‌های احمدی‌نژاد “آقازادگان بی‌آقا و دزدان خانه این ملت بی‌خانه” خواهند شد.

این وب سایت، نمایندگان مجلس را متهم کرده با همدستی “صهیونیست و استکبار جهانی آمریکای خونخوار” طرح سئوال از احمدی‌نژاد را به جریان انداخته‌اند و آنان را “ایادی اسرائیل در مجلس و خائن به ملت معرفی کرده که در آتشی که افروخته‌اند گرفتار خواهند آمد و دودمان‌شان خواهد سوخت”.

به نوشته این سایت “آن‌ها خود به خوبی می‌دانند که اگر رئیس جمهور پایش را به مجلس بگذارد و لب به سخن بگشاید دیگر، کشور و مردم‌‌ همان کشور و مردم قبل از سخنان او نخواهند بود. صبر ایوب‌وار محمود احمدی‌نژاد رو به پایان است و روزی که او به مجلس آید، روز مباهله است. احمدی‌نژاد، این شمشیر تیز ولایت و سرباز مخلص حضرت قائم، در آن روز ماموریت الهی خود را به انجام خواهد رساند و پرده از چهره بسیار از منافقین برخواهد کشید”.

این در حالی است که اصول‌گرایان نیز همچنان احمدی‌نژاد و اطرافیان وی را مورد حمله قرار می‌دهند. در آخرین نمونه از این دست٬ حمید روحانی٬ در یک سخنرانی احمدی‌نزاد را متهم کرده است که فردی “جاه‌طلب” است و “شهوت‌ قدرت و منصب” باعث شده که به “بیراهه” برود و وی را”به رویارویی با مقام معظم رهبری واداشته است”.

وی با “مغرور و از خود راضی و کم ظرفیت” خواندن احمدی‌نژاد٬ اضافه کرد که وی “به دنبال چند استقبال و پیش‌باز و چند کف و سوت و ساز، خود را گم کرده و فرعون‌گونه ادعای خدایی” دارد.

روحانی اضافه کرده است: “انجمن حجتیه که اکنون در دفتر ریاست جمهوری جاخوش کرده است با تز شیطانی «باید فساد را گسترش داد تا امام زمان ظهور کند» اختلاس، رشوه و دستبرد به بیت‌المال و فساد اخلاقی و اقتصادی را هرچه شدید‌تر گسترش می‌دهد و گرانی و تورم و هرج و مرج اقتصادی را دامن می‌زند تا نظام جمهوری اسلامی را به چالش بکشد و توده‌ها را ضد این نظام بشوراند تا زمینه برای ظهور امام زمانشان (امریکا ـ انگلیس) فراهم شود”.