سومین معاون احمدی‌نژاد در یک‌قدمی دادگاه

نویسنده

مسعود زریبافان که از یاران و نزدیکان محمود احمدی‌نژاد محسوب شده و می‌شود و در دولت قبل ریاست بنیاد شهید را عهده‌دار بود، حالا گویا در یک‌قدمی دادگاهی شدن قرار دارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه شرق نوشت: ۵۰۰ صفحه گزارش و بیش از ۳۰ هزار سند آماده است تا سومین مرد نزدیک به محمود احمدی‌نژاد هم روانه دادگاه شود. پیگیری‌های «شرق» نشان از آن دارد که مسعود زریبافان هفته پیش در جلسه کمیسیون اجتماعی حاضر بود و یک‌بار دیگر بر پاک‌دستی‌اش تأکید کرده است. با این‌ حال، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، از اعضای کمیته تحقیق‌وتفحص، می‌گوید: «تخلف مالی در بنیاد شهید محرز و اظهر من الشمس است».

مسعود زریبافان که همواره در تصاویر رئیس دولت گذشته جزو نزدیک‌ترین حلقه یاران او به‌شمار می‌آمد، این‌روزها حال خوشی ندارد. کار به جایی رسیده که یار دیرینه احمدی‌نژاد، این‌بار به ولنجک‌نشینی و کت‌وشلوار پوشیدن احمدی‌نژاد‌ گیر داده و گفته تا او به همان شیوه سابق بازنگردد، دیگر آن احمدی‌نژاد گذشته نیست، اما زریبافان چه در نقد رئیس دولت گذشته بکوشد و چه در حزب تازه‌تأسیس «یکتا» فعالیت کند، باید پاسخگوی عملکرد مدیریتی‌اش در سازمان بنیاد شهید باشد، عملکردی که با اما و اگرهای فراوان مواجه است و از سال‌ها پیش موجی از نارضایتی در میان خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان به وجود آورد.

ایسنا