کاشفان فروتن کاپیتولاسیون

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

دادستانی تهران با صدور یک اطلاعیه اعلام کرد که پرونده غنچه قوامی به دادگاه انقلاب ارسال شده و این پرونده هیچ ربطی به مسابقات والیبال و استادیوم و زن بودن غنچه و تو ای پری کجایی نداشته و کلا مربوط به تخلفات رانندگی غنچه قوامی و دخالت پدربزرگ شخص مذکور در کودتای رضاشاه علیه احمدشاه بوده است. این دادستانی طی همین اطلاعیه دلایل بسیار قطعی، فلسفی، منطقی، عینی، ذهنی، تخیلی، سیاسی، اجتماعی و استراتژیک خود را در مورد دستگیری این عنصر نامعلوم الحال اعلام کرد. چون این اطلاعیه از سطح شعور انسان عادی بالاتر بوده و فهم آن نیاز به توضیح دارد، من سعی می‌کنم با شرح آن گامی به سوی تنویر افکار برداشته و از این طریق چراغی به فلانجای بشریت نموده و زوایای تاریک چیزهای مختلف را روشن کنم.

در اطلاعیه قوه قضائیه آمده است که “در تاریخ ۳۰/ ۳/ ۱۳۹۳ متهم که واجد سابقه‌بازداشت قبلی بوده، به طور اتفاقی توسط ماموران پلیس مستقر در ورزشگاه، بازداشت می‌گردد.” توضیح این که با توجه به بازداشت این شخص در استادیوم والیبال که کاملا اتفاقی صورت گرفته، احتمالات مختلفی مطرح شده که واقعا چه اتفاقی باعث شده که این بازداشت اتفاقی رخ بدهد؟

یکی از این احتمالات این است که ایشان داشته با سرعت ۱۵۰ کیلومتر از وسط سالن ورزشگاه رد می‌شد که مامورین پلیس برای اینکه با عبور اتومبیل نامبرده از وسط زمین بازی، مسابقه قطع نشود یا موقع رد شدن ماشین از زیر تور، تور مذکور پاره نشود، ماشین وی را متوقف می‌کنند، بعد که ماشینش متوقف می‌شود یکی از مامورین متوجه او شده و می‌گوید “غنچه! توئی؟” و وقتی وی صورتش را برمی‌گرداند، مامورین یقین می‌کنند که او را بطور تصادفی بازداشت کرده‌اند.

گفته شده است که وقتی غنچه قوامی به شکلی بسیار تصادفی، بدون هیچ ربطی به والیبال و تماشای آن توسط زنان و فدراسیون جهانی و داورزنی و آفساید جعفر پناهی و تو ای پری کجایی، به مرکز نیروی انتظامی منتقل می‌شود، در هنگام پیاده شدن از ماشینش، یک فقرi موبایل وی معروف به اپل، با نام مستعار آیفون سیکس که با‌ام آی سیکس سازمان اطلاعاتی روباه پیر ارتباط داشته به زمین خورده و در همان حال مبادرت از عکاسی و فیلمبرداری و خودبخود ارسال فیلمها و بارگذاری آن در سازمان اطلاعات خارجی یوتیوب از مراکز سیا می‌نماید و همزمان کلیه فیلمها و عکس‌ها و صداهای مربوط به فتنه گران که در آن موبایل، معروف به آیفون سیکس( بخوانید‌ام آی سیکس) بوده، زرپی در اختیار مامورین مربوطه قرار می‌گیرد.

براساس شواهد و مستندات، شخص مذکور بعد از دستگیری تصادفی آزاد شده و سه روز بعد خودش بطور کاملا تصادفی به همان مرکز رفته و بطور تصادفی در را بازکرده و به داخل یکی از اتاق‌ها یکی از مامورین را گرفته و وی را مجبور می‌کند که بطور تصادفی به اعترافات متهم در رابطه با فتنه گوش کند.

براساس اطلاعیه دادستانی “معلوم گردید نامبرده در فعالیت‌های تبلیغی علیه نظام مشارکت داشته و ضمن ارتباط با دست‌اندرکاران و مرتبطین شبکه‌های ماهواره‌ای از جمله شبکه‌بی‌بی‌سی فارسی و اپوزیسیون خارج از کشور، در تجمعات و راهپیمایی‌های ضدنظام حضور داشته است.” ( ترجمه: غنچه قوامی مثل بقیه مردم در خانه‌شان درباره انتخابات حرف می‌زد و دو نفر از دوستانش هم کارمند بی بی سی بودند و دوبار با آنها همبرگر خورده بود و یکی از سه میلیون نفری بود که بعد از خرداد در تجمع مشکوکی به اسم انتخابات ریاست جمهور در سفارت جمهوری اسلامی در لندن حضور داشته و مطابق یک برنامه که توسط دشمن طراحی شده بوده با نیت قبلی رای هم به صندوق انداخته است.)

در همین اطلاعیه دادستانی آمده است: “دستگیری و تشکیل پرونده‌اتهامی برای غنچه قوامی، ارتباطی به موضوع حضور نامبرده در ورزشگاه آزادی و تماشای مسابقات والیبال نداشته و نامبرده صرفاً از جهت اتهامات منعکس در پرونده تحت تعقیب قرار گرفته است.” ( ترجمه همزمان: کلا اعتراض فدراسیون جهانی والیبال تاثیر کرده، منتهی چون قوه قضائیه بچه پررو هستند، از طرفی نمی‌خواهند طرف را آزاد کنند و از طرف دیگر نمی‌خواهند امتیاز میزبانی والیبال را از دست بدهند.) در همین راستا قوه قضائیه معتقد است که اصولا نامبرده شخصا اعتراف کرده که تا به حال در تمام عمرش از ورزشی به نام والیبال اطلاع نداشته و تنها توری که در زندگی‌اش دیده است یک تور عروسی دخترخاله، یک تور ماهیگیری و یک تور زیارتی به مشهد مقدس بوده که کلا تکذیب می‌کند. همچنین وی اعتراف کرده که اصولا تماشاگر والیبال زنان نمنه دی؟ و وی تا لحظه دستگیری اطلاعی از زن بودن خودش نداشته و وقتی به این نکته پی برده است از مسئولان نظام که وی را متوجه این موضوع نمودند بسیار تشکر کرده است.

دادستانی انقلاب اعلام کرده که به زودی پرونده غنچه قوامی تا ۱۸۴ سال دیگر به سرعت رسیدگی شده و نتیجه ارسال می‌گردد. محل ارسال مشخص نشده است. در همین راستا مسابقه فوتبال بین ایران و کره برگزار و ایران با نتیجه یک بر صفر بر کره پیروز شد و خانمهای کروی چون بچه زن عقدی بودند مسابقه را دیدند، ولی خواهران ایرانی چون بچه زن صیغه بودند، حق ورود به استادیوم را پیدا نکردند. پیشاپیش این پیشرفت عظیم را در استقلال کشور و کاپیتولاسیون ورزشی که طی آن خانمهای خارجی حق تماشای مسابقات را دارند ولی خانمهای ایرانی چنین حقی را ندارند، به امام خمینی از کاشفان فروتن کاپیتولاسیون تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

 

کوچک زاده و حسام الدین آشنا

در راستای وظایف مجلس شورای اسلامی در گلکاری کشور و آب پاشی کردن فضای دانشگاه، مجلس شورای اسلامی چهارمین وزیر معرفی شده علوم را هم تائید نکرد. نمایندگان مجلس چهار روز قبل اعلام کردند که وزیر پیشنهادی علوم از عناصر فتنه بوده، دیدگاههای انحرافی داشته، در ماه خرداد متولد شده و در ماه مرداد سال ۱۳۸۲ نیم ساعت به جورج سوروس فکر کرده است. همچنین این نمایندگان اعلام کردند پسر وزیر پیشنهادی که در کانادا مشغول تحصیل است، در دوره دانشگاه با نمره عالی دکترای خودش را گرفته است و همین نشان می‌دهد که خانواده وی به مبانی اسلام و اصول انقلاب اسلامی معتقد نیست و کلا منحرف می‌باشد. این نمایندگان ظهر سه شنبه گذشته اعلام کردند که پسر دیگر وزیر پیشنهادی که در حال حاضر در دارقوزآباد فرانسه مشغول تحصیل می‌باشد، تا سن چهار سالگی در رختخوابش جیش می‌کرد و همین نشانه انحراف پدرش از مبانی آتشین نظام می‌باشد. یک روز پس از اعتراضات نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی در روز سه شنبه گذشته، این وزیر معرفی شد.

نمایندگان عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی که غالبا به دلیل ایثار بیش از حد حداقل هر کدام در یک اختلاس مشارکت صمیمانه داشتند، اعلام کردند نه فقط دانش آشتیانی بلکه هر وزیر دیگری هم پیشنهاد شود، فتنه گر، منحرف، غربزده، دارای سوابق انحرافی و فساد اخلاقی، دارای فرزندانی فریب خورده می‌باشد. همچنین حمید رسائی گفت “ما مطمئنیم که هر وزیری که برای وزارت علوم معرفی شود نام پسرش سعید است و در کانادا درس می‌خواند و این نکته‌ای نیست که ما از آن بگذریم، چون سعید در تمام دوران فتنه با فتنه گران همکاری کرده است.”

در همین راستا، نمایندگان طرفدار جبهه ایثارگران انقلاب اسلامی به صلاحیت وزیر پیشنهادی رای ندادند و اعلام کردند تا وقتی یک وزیر مناسب که دارای ضریب هوشی زیر هشتاد معادل حمید رسائی، معدل زیر دوازده در حد کوچک زاده، تفکر عقب مانده در حد حسینیان و فساد مالی در حد رحیمی نباشد، کلیه وزرای پیشنهادی که نام پسر همه آنها سعید خواهد بود، رد صلاحیت خواهند کرد.

فعلا خود حسن روحانی براساس قانون با حکم خامنه‌ای سرپرست وزارت علوم است و مخالفان مجلس قرار است برای بازگشت لیاخوف به صحنه تحصن برگزار کنند. داش میتی کوچیک زاده معروف به میتی بی مخ نماینده سبزه میدان در مجلس شورای اسلامی و عضو و سخنگوی کمیسیون اعصاب و روان این مجلس طی اظهارات شگفت آمیز و ادیبانه‌ای، درباره حسام الدین آشنا مشاور ریاست جمهور اعلام کرد: “آقای آشنا! این لباسی که پوشیده‌ای در قد و قواره‌ات نیست. برای همین حرفهای گنده تر از دهانت می‌زنی.” وی در حالی که برای خالکوبی نام مادرش عازم یکی از مراکز خوشنویسی اراذل و اوباش بود، از حسام الدین آشنا خواست که اگر تخم دارد سرکوچه بیاید. وی گفت که در جلسه آینده مجلس شورای اسلامی حتما با چاقو ضامن دار ساخت زنجان، کفش پاشنه تخم مرغی، نانچکو و زنجیل چرخ حضور به هم خواهد رساند.