آبنوش: بسیج از دموکراسی محافظت کرد

نویسنده

سالار آبنوش٬ معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا٬وابسته به سپاه پاسداران٬ گفت: «بسیج، بزرگ‌ترین پدیده بی‌نظیر تاریخ است».

 

به گزارش خبرگزاری فارس٬ ابنوش در سخنانی گفت: «هر انقلابی به طور میانگین پس از ۱۰ سال دگرگون شده و انقلابیون، قتل عام شده‌اند و یا فرار کرده‌اند اما انقلاب اسلامی ایران با تمام آن‌ها متفاوت است؛ به گونه‌ای که چند ماه پس از شکل‌گیری، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تدوین شد و روزبه‌روز بر استواری و استحکام این انقلاب افزوده شد».

 

وی با اشاره به تفاوت میان انقلاب سال ۵۷ در ایران با دیگر انقلاب‌های دنیا٬ گفت: «چون انقلاب اسلامی بی‌نظیر است، سپاه نیز که حاصل این اندیشه است بی‌نظیر می‌باشد اما پدیده بزرگ‌تر از خود سپاه، بسیج است چون نظیر بیرونی ندارد».

 

وی اضافه کرده: «امروز بسیج ۲۱ قشر دارد و در تمامی عرصه‌ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت می‌کند و هر کجا این دستاوردها مورد تهدید واقع شود سپاه و بسیج حضور پیدا کرده و از آن دفاع می‌کنند که نمونه بارز آن در فتنه سال ۸۸  بود که دشمنان در صدد بودند دستاورد بزرگ انقلاب که همان دموکراسی و رای مردم بود را خدشه‌دار کنند که با ورود سپاه و بسیج از رای مردم محافظت شد».