مقدسی: تخلفات مرتضوی محرز است

نویسنده

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم معتقد است که با مدیریت سعید مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی حق کارگران تضییع شده که کسی هم پاسخگوی برگرداندن آن نیست و این در شرایطی است که تخلفات سعید مرتضوی در این سازمان بر اساس گزارش تحقیق و تفحص مجلس محرز است.

هادی مقدسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در واکنش به کتمان تخلفات صورت گرفته در سازمان تامین اجتماعی از سوی سعید مرتضوی گفت: تخلفات آقای مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی کاملا محرز است و اتفاقات بسیار تلخی در دوره مدیریت ایشان در سازمان تامین اجتماعی به وقوع پیوسته است. هر وقت که ما شاهد بودیم که با دید سیاسی به مجموعه سازمان تامین اجتماعی نگاه کرده‌اند اتفاقات نادرستی در این سازمان افتاده اما متاسفانه همه دولت‌ها این کار را می‌کنند.

وی ادامه داد: در این دولت هم آنچنان تخصصی و بر اساس اساسنامه سازمان تامین اجتماعی نسبت به گزینش مدیران همت نمی‌شود. در زمان آقای احمدی‌نژاد این اشتباه محرز صورت گرفت و آقای مرتضوی که هیچ سنخیتی با مجموعه تامین اجتماعی نداشت را آوردند و مسئول کردند و به اشتباه خود اصرار کردند و در آخر بلاهایی که نباید بر سر این سازمان می‌آمد، آمد و اگر بروید وضعیت مالی این سازمان را بررسی کنید می‌بینید که تیم جدید هم با وجود آنکه سازمانی هستند نتوانستند وضعیت این سازمان را ترمیم کنند.