سال شتر و خانه دیکتاتور

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

بن لادن هم مرد

بالاخره، بعد از ده سال که همه دنیا به هم ریخت و حداقل دهها هزار نفر در آمریکا و عراق و افغانستان و خیلی کشورهای دیگر کشته شدند، اسامه بن لادن مهم ترین تروریست تاریخ بشر از روز ازل تا امروز، مرد. تقریبا داشت از یاد مردم می رفت که بن لادنی وجود داشته است. موجی از شادمانی در بعضی کشورهای جهان و موجی از اندوه در بعضی کشورهای دیگر جهان با انتشار این خبر که اوباما آن را در سه کلمه “ او را کشتیم” اعلام کرد، ایجاد شد. او که دریافته بود ارتباطات امروزی مهم ترین عامل رد یابی و تعقیب سیستم های اطلاعاتی است، در یک خانه بزرگ و بدون تلفن و اینترنت زندگی می کرد. اسماعیل هنیه، تروریست فلسطینی قتل بن لادن را محکوم کرد و از او به عنوان مجاهد عرب یاد کرد. سخنگوی وزارت خارجه ایران هم تخم دو زرده گذاشت و گفت: “ با کشته شدن بن لادن کشورهای بیگانه دیگر دستاویزی برای لشگر کشی به منطقه ندارند.” دائی جان ناپلئون های جهان هم گیر دادند که عکس بن لادن مونتاژ شده است. این دائی جان ناپلئون که ضمنا سردبیر بخش عکس خبرگزاری فرانسه است بار دیگر اثبات کرد که این فرانسوی ها اگر حرف های عجیب و غریب نزنند، سکته می کنند. به نظر می رسد که امسال شترهایی که در مصر به میان مردم رفتند، در خانه همه دیکتاتورها و تروریست ها می خوابند. فعلا شهر در امن و امان است، می توانید بروید بخوابید، تا وقتی که مموتی در خانه بست نشسته هر روز یک خبر نسبتا خوب ممکن است بشنوید.

 

فرار مغزها و دزدی مغزها

واقعا دهان که باز می کنند، معلوم نیست چرا فکر نمی کنند. به نظرم بعضی آدمها نمی توانند همزمان دو تا کار را با هم بکنند، هم حرف بزنند و هم فکر کنند. همین می شود که آدم باید شکمش را بگیرد و زارزار بخندد. فکر کنید یک مغز دارید و بخاطر همان مغز هر روز از چیزهایی که می بینید عذاب می کشید، بخاطر همان مغز خبرهای بد را می شنوید و بخاطر همان مغز زندانی می شوید. بخاطر همان مغز ستاره می گیرید و از دانشگاه اخراج می شوید. بخاطر همان مغز اگر سواد هم نداشته باشید، صد تا راه خلاف می روید که جامعه برایتان ایجاد می کند. بعد با همان مغز فکر می کنید و تصمیم می گیرید که بروید یک جای دیگر. بعد که رفتید، همان هایی که جلوی رشد شما را در سوریه و تهران و عراق و افغانستان و پاکستان و ترکیه و خیلی جاهای دیگر گرفته اند، گیر می دهند که چرا مغزها فرار می کنند؟ چکار کنند؟ این آقای مخبر دزفولی هم دهانش را یک متر و نیم باز کرده و گفته “ آمریکا مغزهای کشورهای دیگر را می دزدد.” از ده تا شاگرد اول کنکور سال 79 نه تای شان رفتند آمریکا و یکی شان که محمدرضا جلایی پور بود، بعد از درس برگشت ایران، مدتی زندان بود و ممنوع الخروج شد. خوب، آدمی که مغز داشته باشد و این شرایط را هم ببیند، مگر مغزخر خورده بماند در کشوری که احمق ها برای باهوش ها تصمیم می گیرند؟ تازه این همه مصیبت می کشند این مغزهای عزیز و پول خرج می کنند، می روند آمریکا، بعد هم می گوید آمریکا مغزهای ما را دزدیده. آمریکا یک مغز که حالا نمی دانم چقدر مغز بود، به اسم شهرام امیری را دزدیده بود، یا طرف رفته بود پناهنده شده بود، یا هر چی، دو بار قرم قرم کرد، قبل از اینکه بگوید قرمساق یک کت و شلوار هم به او دادند، پول برگشت هم گذاشتند توی جیبش برگشت ایران، به عنوان قهرمان بازگشته، حالا چند ماه است رفته بازجویی گل بچیند، برنگشته.

 

جعفر جنی در کابینه دهم

بقول همدانی ها “ چل خانه” ای است این مملکت امام زمان. یک دوره احمدی نژاد با رمالهای هندی اداره اش می کرد، البته اداره که چه عرض کنم، هر ننه قمری را بگذارند پشت آن میز و سالی صد میلیارد پول به او بدهند، مملکت را هزار بار بهتر از او گلکاری می کند. اصلا دقت کردید که در این ده روزی که احمدی نژاد نبود، حال و هوای کشور چقدر بهتر بود و به نظر می رسید همه کارها بهتر از قبل انجام می شود؟ دوره دوم هم قرار است از اجنه برای اداره کشور و جهان استفاده کند. البته ما که از عالم غیب و از مابهتران خبر نداریم، ولی استفاده از اجنه دیگر نوبر است. می ترسم از سال آینده احمدی نژاد به جای هواپیما با قالیچه پرنده یا جاروی نیمبوس 3000 برود نیویورک و یک وزارت سحر و جادو هم مثل هری پاتر در کشور درست کنند. البته خواندم که مصباح، حداد عادل، فدایی و مرتضی نبوی: “ تیم احمدی نژاد اجنه را تسخیر و از توانایی بالای آنها برای تحقق اهداف هود سود می برند.” حالا بر مصباح حرجی نیست، فدایی هم که بالاخره، به هر مزخرفی ممکن است اعتقاد داشته باشد، مرتضی نبوی هم سالهاست در موتلفه کار می کند و با همین جن و پری ها رابطه دارد. حداد عادل را بگوئید که زمانی به نظر می رسید آدم باشعوری است و چنین حرفی می زند. ظاهرا همین استفاده از اجنه باعث شده که بین خامنه ای و احمدی نژاد اختلاف بالا بگیرد و امروز ننه احمدی نژاد برای حل اختلاف رفته پیش آقای خامنه ای. از آن طرف هم تازه دارد معلوم می شود که ظاهرا اختلاف اصلی بخاطر دستگیری یک آقای عباس غفاری است که از نیروهای مهم و فعال تیم احمدی نژاد و مشاور امور غیبی و ارتباطات متافیزیکی او بوده. این عباس خان ده روزی است بازداشت شده و در حقیقت طراح هاله نور بوده و احمدی نژاد را مسخ کرده و رابط امام زمان با مشائی و احمدی نژاد است. احتمالا سپاه با دستگیر کردن او می خواهد سرنخی پیدا کند و امام زمان را دستگیر کند و به عنوان عامل اصلی فتنه معرفی کند. شما فکر می کنید من شوخی می کنم این حرف ها را می زنم؟ نه عزیزم! اتفاقا خیلی هم حرف هایم جدی است. کشوری که مشاور رئیس جمهورش رابط امام زمان است و با لشگر اجنه و مرتاض های هندی می خواهد کشور را اداره کند، چه نیازی دارد به سازمان برنامه؟

 

دستمال آبی بردار، که شیشه ها رو نشکنی

واقعا رهبر نظام یک چیزی می فهمد، وگرنه رهبر نظام نمی شد. ماه است، ماه. حرف ندارد. یک جمله هایی می گوید که اگر نگوید دنیا به هم می ریزد. ایشان گفته “ اگر دستمال تمیز باشد می تواند شیشه را پاک کند.” بیخودی که به آدم نمی گویند فرزانه، وگرنه آن بی بصیرت فحش خواهر و مادر خورده هاشمی یک عمر است همیشه با دستمال کثیف شیشه ها را پاک می کرد و هی می گفت این شیشه چرا تمیز نمی شود. البته قرار است جملات قصار آقای خامنه ای به عنوان کتاب سفید همین روزها منتشر شود و همه آن را بخوانیم و حالی ببریم. چند تا از جمله های قصار اخیر رهبر چنین است.