چه کسی دشمن نیست؟

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

بعد از هشت سال که بقول احمدی نژاد دشمن خسته می شد و ما هر روز نابودش می کردیم، تازه معلوم شده که حالا حالاها از ما دست برنمی دارد. هر روز یک کاری می کند و نمی گذارد که کشور به راه خودش برود. نه اینکه راهی وجود داشته باشد که مطمئن باشیم که قرار است به آن طرف برویم، ولی بطور تقریبی می دانیم که کدام طرف نباید برویم، یعنی کلا به سمت غرب نباید رفت، البته به سمت عرب ها هم چند سالی است که نباید رفت، به طرف شمال هم که کلا نباید رفت چون جای دشمنان مرفه بی درد است. اصلا من نمی دانم شما چه اصراری دارید که حتما راه بروید و اصولا به جلو بروید، برویم عقب که هم آشنا زیاد داریم هم دردسرش کم است. یا اصلا همین جا که هستیم بنشینیم. اصلا چه اصراری است که بروید بیرون. مثل دختر سعدی. خوب دو دقیقه، نه، سی سال بشینید توی خانه. اصلا به شما احترام نیامده، دولتی که مثل آب خوردن می تواند کسی را که هشت سال نخست وزیرش بوده و کسی که هشت سال رئیس مجلس اش بوده، در خانه خودشان محبوس کند، و کسی را که هشت سال رییس جمهورش بوده ممنوع الخروج کند برایش کاری ندارد که کلا در خانه همه مردم را با کاربیت جوش بدهد و قفل بزند. کاری دارد؟ منظورم این است که احترام خودتان را نگه دارید.

واقعا آدم نمی فهمد این دشمنان سیاه دل مملکت چرا نمی گذارند یک سطل آب، یک پارچ آب از گلوی حاج آقا علم الهدی امام جمعه مشهد یا سید احمد خاتمی امام جمعه خوش چشم و ابرو و عبور موقت تهران برود پائین، یکی دو تا هم نیستند، حتی چهار تا هم نیستند، هر جا را نگاه می کنی دشمن است. و لامروت ها در همه چیز دست دارند، با وجود اینکه ۹۹ درصد مردم مسلمان و حداقل ۹۰ درصد مردم شیعه راستین و حداقل ۸۰ درصد مردم پیرو ولی فقیه و ۷۰ درصد مردم عاشق بیقرار روحانیت هستند، ولی آدم نمی فهمد این دشمن که در ۹۸ درصد مردم نفوذ کرده واقعا چطوری در همه جا نقش دارد؟ آخه چطوری؟ دری مانده که قفل نکرده باشیم؟ کلید حسن جان هم که ماشاء الله مثل این کلیدهایی است که فرنگی ها برای جلوگیری از چشم زخم به گردن شان آویزان می کنند. به هیچ قفلی نمی خورد.

از یک طرف به گفته نقدی “دست دشمن را در فسادهای مالی و اختلاس ها می توان دید.” اصلا فکرش را می کردید که دولتی به آن پاکی( “ آن” اشاره به دور است) معاونش، مدیران کل اش، مشاورینش، مباشرینش، همه دست شان با دشمن توی یک کاسه باشد؟ همین آمریکایی های دشمن و اسرائیلی ها اگر نبودند اصلا بابک زنجانی لزومی داشت دور بزند و صد میلیارد دلار پولشویی کند و چند میلیارد از آن شسته شده هایش را بریزد توی حساب جیب دوستان که بعد از خروج از قدرت کاری کنند که دوباره برگردند برای گلکاری ؟ اصلا همین دشمن بود که باعث شد نصف پوشه های دادستانی اسناد اختلاس های رحیمی باشد، اصلا اگر دشمن نبود رحیمی و زنجانی و جواد لاریجانی و خاوری و باختری و بقیه این همه اختلاس کنند؟ یعنی کلا اگر دقت کنیم اصل اختلاس توسط دشمن صورت گرفته.

فقط هم اختلاس نیست، به همین بنیاد خانواده که هی رهبر و روحانیون کانونش را گرم می کنند، نگاه کنید که به قول علم الهدی امام جمعه مشهد “ماهواره بنیاد خانواده ها را به آتش کشیده است.” اصلا فکرش را می کردید که همین ماهواره هایی که این همه فیلتر می شوند، پارازیت روی آنها می افتد، خانواده کارکنانش دستگیر می شوند، با چهار تا بفرمائید شام و آکادمی و افق و نوبت شما کل بنیاد خانواده های جمهوری اسلامی الهی را به آتش بکشند. یعنی این آقای قرائتی بدبخت هزار جور به مدت سی سال هر ادایی توانست درآورد تا کانون خانواده را گرم کند، نتوانست، بعد دو تا بفرمائید شام و چهار تا حریم سلطان کل بنیاد خانواده را به آتش کشیدند. بدبختی هم این است که عده ای ناآگاه می گویند که صدا و سیما را آزاد بگذارید تا مردم ماهواره تماشا نکنند، خود صدا و سیما یکی از ابزارهای دشمن است، بقول سردار نقدی “برنامه ۹۰ در جهت اغفال جوانان ایران است.” اصلا کل این جعبه مشکل دارد، بالاخره یا ماهواره را با آن تماشا می کنند یا برنامه داخلی، داخلی را تماشا کنند جوانان فاسد می شوند، ماهواره را ببینند خانواده آتش می گیرد.

البته مشکل فقط از رسانه ها و اختلاس نیست، فساد گسترده هم هست که الآن در کل کشور وجود دارد و عاملش همین دولت نهم و دهم بوده. بقول علم الهدی امام جمعه دشمن یاب مشهد، “باید با فساد گسترده دولت دهم برخورد جدی شود.” آن هم بموقع. باید فرصت بدهیم تا دشمنانی مثل دولت نهم یعنی همان( باز هم اشاره به دور) دولت احمدی نژاد قشنگ به مدت هشت سال هر کاری دلش می خواهد بکند، همه تپه های داخلی و خارجی را گلکاری کند، فساد گسترده بکند و از آن کاملا حمایت کنیم تا وقتی فسادش را کامل نشان داد، یک سال بعد از این که رفت، با آن برخورد جدی بکنیم. به این می گویند نیروی واکنش سریع. یعنی ما کلا در محاصره دشمنان هستیم، در انتخابات چهار نفر نامزد بودند، یکی به آقا از همه نزدیکتر بود، یکی هم که نامزد مادام العمر بود، دو تا هم که اهل فتنه بودند. این یکی که همه ائمه جمعه و سپاه و رهبر و بسیج از آن حمایت کردند، این همه فسادش گسترده بود، وای به این که یکی از آنهای دیگر که الآن در حصر هستند روی کار آمده بودند.

البته این بهترین دولت ما بود که فسادش این همه گسترده بود، خاتمی و هاشمی و موسوی و بازرگان و بنی صدر که هیچی. قبل از انقلاب هم بدتر، آن موقع هم گسترده بود وگرنه انقلاب نمی کردیم، یا انقلاب ما را. یعنی ما هم داریم از دولت های صد سال قبل خودمان می خوریم که همه عامل دشمن هستند، هم از دنیا می خوریم که خودشان دشمن هستند، هم از رسانه های همه دنیا می خوریم، هم از رسانه های خودمان و برنامه نود. اینها کم هستند عوامل فسق و فجور هم به فرهنگ ما هجمه می کنند. مثلا همین دیروز که مراسم سینمای مجانی بود و از نظر فرهنگی ابعاد وسیعی از ملت فرهنگ دوست و مهاجم کشورمان مشاهده شد، آقای سعید راد بازیگر مسئله دار سینمای سابق از فردین و وثوقی هنرپیشه های مبتذل دوران طاغوت تجلیل کرد و همین موضوع آقای رسائی را خیلی عصبانی کرد. فکر کنید این همه دشمن کم داریم که هنرپیشه هایی که چهل سال قبل فیلم بازی می کردند هم دشمن مان شوند و عامل هجمه به فرهنگ ما.

یعنی شما فکر کنید ما از دولت های جهان اعم از غرب خائن، آمریکا، اسرائیل، اروپا، کل اعراب، داریم می خوریم، بهترین دوستان سابق مان در جهان هم هند و چین و روسیه هستند که یکی شان پول مان را بالا کشیده، یکی شان زیر قراردادش با ما زده، آن یکی هم که به تعهداتش عمل نمی کند. سی و پنج سال هم دولت های مان همه دشمن بودند. رسانه های داخلی و خارجی هم که دشمن اند. هنرمندان هم که فاسد و دشمن اند. در تمام این سی و پنج سال هم که وزارت اطلاعات مان تحت نفوذ اسرائیل بوده و همه دولت های مان هم تحت نفوذ آمریکا بودند و مردم مان هم تحت نفوذ رسانه های منحط. باز خدا را شکر که بقول آقای احمد خاتمی اسوه اخلاق و ادب و نمونه کامل درایت و فهم و علم بیان، « آمریکایی ها مثل گاو بی عقل هستند.» یعنی واقعا شانس آوردیم که آمریکایی ها بی عقل هستند و سی و پنج سال پدر ما را درآوردند، اگر مثل ما همه شان نابغه و باهوش بودند ببین چه می کردند؟ واقعا شانس آوردیم که دشمن مان که اصرار داریم باهاش توافق کنیم، مثل گاو بی عقل است، وگرنه الآن کشورمان به جای اینکه در حال نابودی باشد، هفت بار از روی کره زمین محو شده بود.