من هم طرفدار داریوش هستم

آیدین سیارسریع
آیدین سیارسریع

به نام خدا. با عرض سلام به همه هموطنان عزیز در گوشه گوشه کشور که به علت توزیع نامناسب و شرایط نامساعد جوی و تحولات اوکراین روزنامه قانون هیچ‌وقت به دستشان نمی‌رسد، مواضعمان را اعلام می‌کنیم در مقابل آخرین اخبار ایران و جهان:


- در خبرها خواندیم که این آقای سمیعی جراح و به اصطلاح متخصص مغز و اعصاب در حالی به عضویت دانشگاه آزاد درآمده و می‌خواهد به کشور خدمت کند که هنوز به خودش کراوات می‌بندد و نشانه‌های پشیمانی در این آقا وجود ندارد.
- حالا غرب هم از نفوذ این عناصر که قبلا در خدمت آلمان بودند حمایت   و ادعا می‌کند مغز و اعصاب ایرانی‌ها ضعیف شده. ای غرب! ای توله […] ! ای بی […] !ای خار … ای خار چشم! کجای اعصاب من ضعیف است؟ همه شاهدند که من قبلا مخالف‌ام را نابود می‌کردم ولی الان فقط کتک می‌زنم. چرا؟ چون الحمدا… کشور در آرامش قرار دارد و من هم اعصاب‌ام راحت است.


- بدبختی که یکی، دو تا نیست. وزیر ارشاد هم دیروز گفته: فیلترینگ فیس‌بوک لغو می‌شود. من نمی‌دانم مگر همان پروانه و امتیاز و مراسم و کنسرت و… چه ایرادی داشت که این دولت جدید هر روز می‌خواهد فیلترینگ را لغو کند؟ آیا این در شأن وزارت ارشاد است؟


- این روزها همه‌اش اخبار ناراحت‌کننده به دست ما می‌رسد. من از آقای ضرغامی تعجب می‌کنم که نگذاشت مخالفان توافق ژنو بیایند و در تلویزیون مناظره کنند. در حالی که آنها به راحتی می‌توانستند در مناظره پیروز شوند، تنها کافی بود آقای ضرغامی همکاری  کند  و به طرف مقابل مناظره اجازه حضور  ندهد. دیگر مشکلی نبود.


- در مقابل آقای مایلی‌کهن موضع ما مشخص است. بعضی از جنجال‌سازان در تلاش‌اند تا این مربی ارزشی که افتخارات زیادی در فوتبال ما از جمله پیروزی 6-2 برابر کره‌جنوبی در جام ملت‌های آسیا، همینطور ایجاد تحول ساختاری در تیم ملی با پیروزی 6-2 برابر کره جنوبی در جام ملت های آسیا و اضافه بر اینها تحقیر کره جنوبی با پیروزی 6-2 در جام ملت‌های آسیای سال 96 دارد را تخریب کنند در حالی که او چیز خاصی نگفته است. من هم طرفدار داریوش ارجمند هستم و همیشه به صدای او گوش می‌دهم. هرچند گاهی می‌ترسم ولی خب چه اشکالی دارد؟


- این آقای رئیس‌جمهور حرف‌های خیلی خوبی می‌زند که همین کار ما را سخت می‌کند چون هر روز مجبوریم آنها را محکوم کنیم. مثل این که دیروز در جشنواره خوارزمی گفته‌اند که «هر جا اختناق باشد جامعه علمی دچار رخوت می‌شود و هر جا آزادی باشد کشور شاهد حرکتی رو به جلو خواهد بود.» از آنجایی که ما امروز حوصله محکوم کردن نداریم می‌گوییم انشاا… منظورشان ایجاد رخوت علمی در غرب به علت کمبود آزادی بوده است.

منبع: قانون، ۱۲ اسفند