کارخانه حماسه سازی

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

- حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی

” بچه ها من تور استندآپ کمدی دارم، خیلی هم سرم شلوغه. خودتون حلش کنید. به منم فعلا کاری نداشته باشید”

 

 

نتیجه گیری اخلاقی: حماسه بزرگ از دو طریق ساخته می شود، سخنرانی درباره آن و توضیح دادن درباره سخنرانی.

نتیجه گیری فضایی: وقتی می خواهید پیشرفت های آینده را تصور کنید، مواظب باشید اووردوز نکنید.

 

مشائیون، نایب امام زمان

یکی از خصوصیات نایب امام زمان این است که حضور جدی دارد، ولی غیبتش جدی تر است. البته من فکر می کردم مشائی خود امام زمان است، بعد فهمیدم نایب امام زمان است، و با توجه به اینکه مشائی معاون احمدی نژاد هم هست، احتمالا یا احمدی نژاد خودش امام زمان است، یا امام زمان نایب ولی فقیه است، و احمدی نژاد همکار امام زمان است، یا مشائی و امام زمان همزمان نایب احمدی نژاد است. در همین بالا و پائین شدن ها، که حالا کی معاون کی هست و کی امام کجاست، من موارد شباهت رحیم مشائی با امام زمان را پیدا کردم و به نظرم همین شباهت ها برای ایمان آوردن به او کافی است.

یک: اسمش همه جا هست ولی کسی او را نمی بیند.

دو: دولت برایش تبلیغات می کند، ولی هر کاری می کنند نمی آید.

سه: شیعیان خاص با او ملاقات می کنند و از او خبر می دهند.

چهار: سالهاست طی الارض می کند و همه جای دنیا می رود، بدون اینکه کسی از او خبردار شود.

پنج: برای آمدنش باید فساد به حد کافی برسد، دولت احمدی نژاد خودش شرایط کامل شدن فساد را برای ظهور او آماده کرده است.

شش: در طول دوران غیبت هشت ساله اش دائم به مردم امداد غیبی کرده و در اثر همین امداد غیبی پول مردم، کار مردم، خانه مردم یکی یکی غیب شده است.

 

متکی و رضایی در انتخابات

نخودی ها فعلا ثبت نام کردند. همین خودش خیلی مهم است. فقط من مانده ام که از منوچ جان متکی حمایت کنم یا محسن رضایی. گذشته از مسائل ناموسی، محسن رضایی واقعا تبلیغاتی کرده که اصولا نشان می دهد قصد قطعی دارد انتخاب شود، یعنی اگر نمی خواست انتخاب شود واقعا مجبور که نبود، حتما یک چیز دیگری می گفت غیر از همین چیزهایی که گفته است. من که حدس می زنم به او خبر غلطی دادند و گفتند که نظام کشور تبدیل به جمهوری پارلمانی شده و قرار است رئیس جمهور را مجلس انتخاب کند و مجلس هم که طبیعتا همان کسی را انتخاب می کند که رهبر انتخاب کند، رهبر هم کسی را انتخاب می کند که… ما چه می دانیم رهبر چه کسی را انتخاب می کند. فعلا که دست راستش مانع دست چپش در هر نوع اقدام “ اوه اوه پسندانه” شده است. محسن رضایی هم که به ناموس زهرا، البته نام خانم مذکور دقیقا معلوم نیست ولی ناموس طرف مشخص است، قسم خورده که « به رهبری گفته ام اگر رئیس جمهور شوم، هماهنگ ترین دولت را با وی تشکیل خواهم داد.» و با همه تجربیاتی که وجود دارد، و نزدیکترین دولت به رهبر در چهار سال گذشته احتمالا ترکیب کابینه محسن رضایی که هماهنگ ترین دولت با رهبر باشد چنین خواهد بود

وزیر کشور: سید علی خامنه ای

وزیر خارجه: سیدعلی اکبر خامنه ای

وزیر ارشاد اسلامی: سید حداد خامنه ای

وزیر اقتصاد و دارایی: سید مجتبی خامنه ای

وزیر راه و ترابری: علی خامنه ای

وزیر صنایع و معادن و فلزات و میخ و پیچ: مهندس علی آقا خامنه ای

وزیر بهداشت و درمان: دکتر مجتبی خامنه ای

وزیر دفاع: سردار علی خامنه ای

وزیر کار و رفاه و بیوه زنان و یتیمان: بابا علی خامنه ای

وزیر جوانان و ورزش: موجی جون خامنه ای

وزیر آموزش و پرورش: سید فریدالدین خامنه ای

رئیس جمهور: سید سبزوار خامنه ای

 

البته همه این کابینه دلیل کافی است که من از محسن رضایی طرفداری کنم. ولی از این حرف متکی هم نمی شود گذشت که خودش دلیل کافی و واضح و مبرهن و متقن و منطقی و عالی و غیره برای رای دادن به اوست. منوچهر متکی گفته است: « من برای پزدادن وارد انتخابات نشده ام.» با توجه به این توضیح من از همه دوستان و خویشان و غیره از بابت اینکه فرض کرده بودم که ایشان فقط بخاطر پز دادن وارد انتخابات شده است وگرنه متکی را چه به ریاست جمهوری عذر می خواهم. حالا من بدبخت گیر کردم میان دو دلبر و واقعا به من بگوئیم چه کنم؟