حرف روز

نویسنده
فردین بهاری

شرک بسیجی می شود…


” من عزت الله ضرغامی، خداوند عزت شما را هم فزونی دارد، رئیس و خدمت گذار مردم در رسانه ملی، در حضور چشمان پاک و با بصیرت شما بسیجیانی که چه خوشکل شده اید امشب، باید مواردی را عرض کنم؛ باشد که ذخیره آخرتمان شود ان شاء الله…

 الهی مرغ پر شوند آن هایی که با خشونت هرچه تمام تر در خیابان ها شعار “ یا حسین، میر حسین ” سر می دادند و شماغیور مردان، بهتر از هرچه قند و عسلان، خستگی ناپذیران و برادران بسیج مجبور بودید علیه خشونتِ لایتناهیِ سکوتِ مردم، باتوم و تبر و پنجه بوکس و شوکر در دست بگیرید و غریبانه و مظلومانه «مردمِ مردم نما» را بترکانید.

شما چقدر مظلومانه مجبور بودید. من خودم را جای شما می گذارم. کسانی که از روی خصومت بر شما خورده می گیرند از آن خانواده های بی بصیرتند ولابد آن جوک  را نشنیده اند که  می گوید:از فلانی سوال می کنند وقتی توی دریا کوسه به سمت تو حمله کرد چه کردی او در جواب گفت از درخت بالا رفتیم . پرسیدند فلان فلان شده وسط دریا درخت پیدا می شود؟ طرف عصبانی شد و گفت می دانم پیدا نمی شود ولی مجبور بودم  از درخت بالا

 بروم .می فهمی؟ شما مجبور بودید و خداوند این توفیق اجبار کردن را از ما به عزت نظام صلب نکند.

در طول دوران مقابله نوازشگرانه با عناصر فتنه حتا یک مورد، به قدرت خدا با ذره بین بگردی هم یک مورد بی چیز روی برگردانی و ریزش در میان بسیجیان با بصیرت وجود نداشته و هرکسی که گفته است غلط کرده است، زیاد.

 

 ما رسانه ملی هستیم ولی این افراد آن قدر بودجه های کلان از لابی های یهودی و این بی پدر و مادرها در اختیارشان است که مردم را فریب داده اند و کسی حرف ما را قبول ندارد .خوب مجبور می شویم 9 دی و این ها راه بیندازیم برای نشان دادن اینکه رسانه ملی وظیفه اش چیست . بحمدالله مردم سریعن متوجه شدند و گوشی دستشان آمد.

آقا اصلا یعنی چی ما انیمیشن نمی سازیم برای این برو بچه ی بسیج اینا، که نشان بدهیم بصیرت یعنی چی… اصلا باید یه بخش ائتلافی داشته باشیم با وزیر آموزش پرورش آقای حاجی بابایی - خدا بابای شما را هم قرین وزارت کند- یه معجون دو نبش برای مدارس به شکل کمیته ای، چیزی تشکیل بدهیم که هم آموزش بصیرت شناسی خواص و عوام باشد هم این شخصیت هایی که بچه ها دوست دارند و اتفاقا خیلی هم تاثیر گرفتند را اسلامیزه کنیم. همین کارتن های شرک و رئیس مزرعه و این ها ازشان یک الگو برداری اسلامی – ایرانی داشته بشیم و بدهیم بچه ها ورژن ایرانیش را بسازند که بچه های مردم دو سه خط بصیرت بسیجی یاد بگیرند.

 اصلن نقش انیمیشن امروز خیلی پر رنگ است. من خاطرم است منزل این ها یک روز وقتی داشتند  کارتن « ماری اند مکس » را چند وقت قبل تماشا می کردند ،گفتند آقا عزت بیا برو به این بچه های استودیو صبا بگو یاد بگیرند ببیننند آدم های با بصیرت ممکن است از استرالیا قدرِ با بصیرت های دیگر در امریکا را بدانند و با هم دوست شوند و یک حرکت بصیرت طور، را چگونه انجام دهند…

خانم والده حق دارند. البته منظور آن کارتن این بصیرت ما نبود. ما بصیرتمان بصیرتِ خاصی ست که توضیحش کمی سخت است و زمان می برد، منظور منزل اینها بصیرت خارجی ست که گویا خارجی ها در جبهه دشمن به آن «شناخت» و این چرت و پرت ها را می گویند، خاک بر سرها.

آخر این هم شد انیمیشن که ما می سازیم ؟  ما خودمان این ماری اند مکس را دیدیم. اصلن چیز خوبی نبود. یک جور تهاجم فرهنگی نرم تویش نهفته بود. می دانید که دشمن از طریق همین جنگولک بازی ها توی کشور گرد و خاک می کند، دیگر از این واضح تر بیاید نشان دهد که می خواهد براندازی کند؟

 یک خانم غیر موجه به نام مری؛ بماند اسم ایشان هم از بانوی مکرمه مسیحیان، حضرت مریم کپی برداری شده و یک جورهایی به نظرم باید این کلیسا اینها، حرکتی چیزی برای تظاهرات بزنند، بوی توهین و این ها از دوروبرش می آید ؛حالا آنها خود دانند ما کاری نداریم و از آن خانواده هایی نیستیم که دخالت کنیم در امور دیگران.این خانم در استرالیا دارای یک خانواده افسارگسیخته عرق خور و ملنگ است و می آید نامه می نویسد برای یک آقای یهودی تبار در امریکا. لطفا توجه کنید؛برای آقایی یهودی تبار در دلِ دشمن. تا حالا به این توجه نکرده بودید؟

بله توجه نمی کنید که مملکت می شود همین که مردم صدا و سیمای من را کفش خودشان هم حساب نمی کنند.  تازه این خانم مری و آقای مکس اصلن نمونه کوچکش است. «وال ای» را که یادتان است؟ همان انیمیشنی که چند سال قبل در دل دشمن جایزه اسکار گرفت؟ فکر می کنید پیامش برای کوبیدن و زیر سوال بردن بسیج چه بود؟

این را هم توی یک جلسه مشتر ک با منزل به من گوش زد کردند، خانم ها حواسشان جمع است، خصوصا خانم های با بصیرت بسیج. این شخصیت وال ای کلن یک فلسفه بیشتر نداشت و آن هم این بود که یادآوری کنند که آهای مردم دنیا اگر در سالی، زمانی، وقتی زمین منهدم شد و از دست هیچ کس کاری بر نیامد این شخصیت مضحک رباتی طور، می آید و زمین را نجات می دهد.

می بینم که چشمانتان برق خاصی زد. بله ، این همان بصیرت بسیج است.

برادران و خواهر من ؛ حدستان درست است می خواهند با این ذهنیت آب را گل آلود کنند که بسیج کشک است، بسیج ناتوان است از نجات زمین. می خواهند بگویند” نظام” نه تنها رتبه اول را در پیشرفت تکنولوژی احیای زمین ندارد، بلکه بسیج چند ملیونی ناتوان در تعمیر و ترمیم زمین است. ای خاک بر سرشان با این فلسفه چرتشان.

 

 « ابر با احتمال بارش کوفته قلقلی » را که یادتان است؟ از آسمان خدا با وِرد و جادو و جنبل یک پسر تُخس، خوراکی ها و طعام از آسمان می بارید.

 آیا این اوراد و جادو جنبل این پسر چیزی جز سخره گرفتن کرامات آقای رحیم مشائی ست؟

 آیا چیزی  جز این است که  می خواهد بگوید آقای رحیم مشائی الکی می گوید و با امام زمان رابطه ندارد؟

نخیر آقا ما از همین جا به آنها در دل دشمن می گوییم بروید کشکتان را بسابید، نه هرکه سر بتراشد سکندری داند. آمدند کاراکتر آن پسرک حیف نان را درست شبیه فیس آقای رحیم مشائی درست کرده اند .فکر می کنند ما خریم و نمی فهمیم و نمی دانند ما از آن خانواده هایی نیستیم که نفهمیم.

این آقای جعفری پسر با بصیرتی ست، حواسش جمع است . ما توی سرمایه گذاری فکری بر روی فامیلی های جعفری کلا شانس آوردیم در نظام و این ها از خواص با بصیرتند.

دیگر سخن کوتاه کنم تا دوستان یک پذیرایی مختصری در باب کیک و ساندیس داشته باشند.

و من الله توفیق .”