اژه ای: بازگشت خاوری هنوز به نفع اوست

نویسنده

محسنی اژه ای،سخنگوی قوه قضاییه امروز (یکشنبه) درباره پرونده‌هایی همچون لیست بدهکاران بانکی، پرونده فساد مالی، «من روحانی هستم» وچند موضوع دیگر توضیحاتی به خبرنگاران ارائه کرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره لیست ارائه شده از سوی دولت در زمینه بدهکاران بانکی گفت که این موضوع در حال بررسی است و در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه توضیحات تفصیلی درباره آن ارائه خواهد کرد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فردی که اخیرا در ارتباط با پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی دستگیر شده مسئول دولتی بوده است یا خیر؟ گفت: «این فرد مسئول دولتی نبوده بلکه یکی از عناصری است که با شخص مه‌آفرید کار می‌کرده است و ارتباطاتی با برخی بانک‌ها و نهادها داشته و واسطه برخی پرداخت‌ها بوده است.»

محسنی‌اژه‌ای ادامه داد: «همان موقع به این فرد، خاوری و افراد دیگر از طریق تریبون ها اعلام کردم که اگر بازگردند به نفع شان است. اگر این فرد نیز برگشته بود یقینا به نفعش بود تا این که این مدت این همه به عنوان یک آدم فراری حرف هایی علیه وی زده شد و حالا در اختیار است.»

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازگشتن خاوری هنوز هم به نفع اوست؟ گفت:« آقای خاوری هم همینطور است. الان هم اگر بازگردد باز به نفعش است. اگر خودش بازگردد حتما به نفعش است زیرا الان یک آدم فراری محسوب می شود و در نهایت هم دست عدالت به آنها خواهد رسید و این است که هرچه زودتر خودشان بازگردند و محاکمه شوند بهتر است.»

ادامه در ایسنا