سقوط در 22 بهمن

ابراهیم نبوی
ابراهیم نبوی

po_nabavi_01.jpg

مردم نگاه می کنند!

یکی شروع می کند به انجام یک کار خطرناک که همه حدس می زنند ممکن است برای او و شاید برای همه کشور و برای همه مردم فاجعه آفرین باشد. خیلی از مردم متوجه خطرات این وضع می شوند، اما کسی چیزی نمی گوید، همه ساکت می مانند، همه به اعمال کسی که در حال خطرکردن است نگاه می کنند، ولی کسی هشدار نمی دهد. همه دوست دارند دروغ های خطرناک زیبا را بشنوند.

رئیس جمهوری که از قله اتمی سقوط کرد!

دیروز قرار بود در جریان راهپیمایی 22 بهمن احمدی نژاد خبرهای خوش هسته ای را اعلام کند. گفته می شد که قرار است احمدی نژاد خبر نصب 3000 سانتریفیوژ در نطنز را به عنوان مهم ترین دستاورد کشور اعلام کند. احمدی نژاد خبری اعلام نکرد، سمفونی هسته ای هم اجرا نشد. رئیس جمهور گفت: « خبرهای جدید را تا 20 فروردین به تدریج و بطور متناوب اعلام خواهیم کرد.» قرار بود دیروز بالای قله اتمی باشیم، کسی از مردم بخاطر این وعده دروغ عذرخواهی نکرد، گفته شد که بعدا خبرهای خوش را می شنوید. شهر پر از دروغ است.

سقوط از بالای برج آزادی!

دیروز، در جریان راهپیمایی گروهی از مردم در میدان آزادی، یک مرد جوان سی و دو ساله، جلوی چشم مردم، تلاش کرد تا برای نشان دادن همت و غیرت انقلابی مردم، از برج آزادی بالا برود. نیروهای حفاظت خواستند به او کمک کنند تا در این صعود احمدی نژادی سقوط نکند. مرد جوان اعلام کرد که تا آخر به راهش ادامه خواهد داد و برای صعود به قله برج آزادی نیازی به حمایت دیگران ندارد. مرد جوان سی و دو ساله، در حالی که سه متر تا بالای برج مانده بود، از همان بالا سقوط کرد و جلوی چشم مردم بلافاصله کشته شد.

soghotazmeydanazadi.jpg

شوخی! شوخی وحشتناکی است.